eitaa logo
『ڪاکٺوس🌵』
305 دنبال‌کننده
4.3هزار عکس
427 ویدیو
8 فایل
♡عاشق ࢪا ڪہ بࢪ عڪس ڪنے مے شود “ قشا؏ ” دهخدا ࢪا مے شناسے؟ لغٺ نامہ اش ࢪا ڪہ باز ڪࢪدم نوشٺہ بود قشا؏ دࢪدے ڪہ آدم از دࢪمان آن مایوس مےشود.♡
مشاهده در ایتا
دانلود
Life is the art of drawing without an eraser.🎈 زندگی یعنی هنر نقاشی کردن بدون پاک کن :)) 🌵@CactusmEm 🌵
𖤐💛•sometimes must not forgive!🎈 گاهى بايد نبخشید! 🌵@CactusmEm 🌵
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ذهن شما دائماً به دنبال اثبات کردن باورهای شماست. اگر اعتقادات منفی دارید، ذهن شما به دنبال اثبات آن افکار منفی خواهد بود. اگر باورهای مثبتی داشته باشید، ذهن شما به دنبال اثبات آن افکار مثبت خواهد بود. بنابراین، مهم است که به اعتقادات خود توجه داشته باشیم. انسان نمی تواند زندگی خود را با یک ذهنیت شکست خورده رهبری کند. قبل از اینکه سعی کنید مسائل بیرونی زندگی خود را تغییر دهید، ابتدا روی ذهنیت خود کار کنید. تغییر همیشه از ”درون” شروع می شود. کسی که ذهن را “فتح” کرده باشد، ذهن بهترین دوست او خواهد بود؛ اما برای کسی که این کار را نکند، ذهن بزرگترین “دشمن” خواهد بود. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 🌵@CactusmEm 🌵
ولی نگو التماس دعا من ایمان دارم یکی هست که از تهِ تهِ قلبش دعات کنه:) 🌵@CactusmEm 🌵
زندگی شاهدِ این بارِ غمِ جانِ من است... تو چه می‌گویی من؟ شده‌ای قاضیهِ این حکم و خفا؟! 🌵@CactusmEm 🌵
منطق: خودم که مهارتی توی نوشتن یا چنل داشتن ندارم اما یه چنل میزنم نوشته ها و پستای فلان چنلو کپی میکنم از کجا میخوان بفهمن
『ڪاکٺوس🌵』
منطق: خودم که مهارتی توی نوشتن یا چنل داشتن ندارم اما یه چنل میزنم نوشته ها و پستای فلان چنلو کپی می
منطق بعضی آدما: خب خودم که قیافم خوب نیست، عکسامم قشنگ نیستن، پس برم عکس فلانی رو از پروفایلش بردارم اسم خودمم بزنم روش بذارم پروفایل خودم
هدایت شده از شـاھـࢪگ
‌ حالا میفهمم چرا مامانم تا کلاس نهم برام گوشی نمیگرفت،چون فضای مجازے چیزی جز دل شکستن و ضربه خودن براے آدم ندارھ!🚶🏾‍♂🎈 @Shaahrg
ما خیلی دلتنگیم!!! شاید تا قبل از این خیلی معنای دلتنگی رو درک نمیکردیم و نمیفهمیدیمش ولی الان همه‌ی ما خیلی دلتنگیم دل تنگ همه چیز هم آدمای خوب زندگی مون هم لحظه های تکرار نشدنی و مکان های رفته و نرفته دلتنگ روزهایی که به تنهایی و با غم داره میگذره و دلگیر این که نمیدونیم کی این دلتنگیا تموم میشه و درمونش چیه؟ و ترسم از اینه که با اینهمه دلتنگی بر دل مونده بمیریم 🌵@CactusmEm 🌵
هدایت شده از 『تھ خیاࢪ』
میشه نفری یدونه فاتحه بخونید؟...
-پیانو
هدایت شده از هیچ
میخوام براتون یه قصه بگم بخوابید:| در زمان های دور دور ماه عاشق بزرگترین و درخشان ترین ستاره یعنی خورشید شده بود. ماه برای خورشید هر شب قصه میگفت ولی خورشید هیچ علاقه ای به ماه نداشت و عاشق زمین بود و فقط برای اینکه ماه ناراحت نشه به قصه هاش گوش میداد . ماه بیچاره وقتی دید خورشید عاشقش نیست از شدت ناراحتی رنگش سفید شد و دیگه قلبی نداشت پس از اشک چشاش، ستاره هارو برای خودش ساخت تا شبا که میشه تنها نباشه . ماه که خیلی ناراحت بود و تصمیم گرفته بود دیگه خورشیدو نبینه خودشو از صفحه ی آسمونِ روز محو کرد در دل تاریکی پنهان کرد و فقد شبا میومد تو آسمون کنار ستاره هاش و میدرخشید ، زیبا. -و من هنوزم این قصه رو دوس دارم خیلی:|