منطق: خودم که مهارتی توی نوشتن یا چنل داشتن ندارم اما یه چنل میزنم نوشته ها و پستای فلان چنلو کپی میکنم از کجا میخوان بفهمن
『ڪاکٺوس🌵』
منطق: خودم که مهارتی توی نوشتن یا چنل داشتن ندارم اما یه چنل میزنم نوشته ها و پستای فلان چنلو کپی می
منطق بعضی آدما: خب خودم که قیافم خوب نیست، عکسامم قشنگ نیستن، پس برم عکس فلانی رو از پروفایلش بردارم اسم خودمم بزنم روش بذارم پروفایل خودم
هدایت شده از شـاھـࢪگ
حالا میفهمم چرا مامانم تا کلاس نهم برام گوشی نمیگرفت،چون فضای مجازے چیزی جز دل شکستن و ضربه خودن براے آدم ندارھ!🚶🏾♂🎈
#حقیقت
#یادداشت_های_شبانه_من
@Shaahrg
ما خیلی دلتنگیم!!!
شاید تا قبل از این خیلی معنای دلتنگی رو درک نمیکردیم و نمیفهمیدیمش
ولی الان همهی ما خیلی دلتنگیم
دل تنگ همه چیز
هم آدمای خوب زندگی مون
هم لحظه های تکرار نشدنی
و مکان های رفته و نرفته
دلتنگ روزهایی که به تنهایی و با غم داره میگذره
و دلگیر این که نمیدونیم کی این دلتنگیا تموم میشه و درمونش چیه؟
و ترسم از اینه که با اینهمه دلتنگی بر دل مونده بمیریم
🌵@CactusmEm 🌵
هدایت شده از هیچ
میخوام براتون یه قصه بگم بخوابید:|
در زمان های دور دور ماه عاشق بزرگترین و درخشان ترین ستاره یعنی خورشید شده بود.
ماه برای خورشید هر شب قصه میگفت
ولی خورشید هیچ علاقه ای به ماه نداشت
و عاشق زمین بود
و فقط برای اینکه ماه ناراحت نشه به قصه هاش گوش میداد .
ماه بیچاره
وقتی دید خورشید عاشقش نیست
از شدت ناراحتی رنگش سفید شد
و دیگه قلبی نداشت
پس از اشک چشاش، ستاره هارو برای خودش ساخت تا شبا که میشه تنها نباشه .
ماه که خیلی ناراحت بود و تصمیم گرفته بود دیگه خورشیدو نبینه
خودشو از صفحه ی آسمونِ روز محو کرد
در دل تاریکی پنهان کرد
و فقد شبا میومد تو آسمون کنار ستاره هاش و میدرخشید ، زیبا.
-و من هنوزم این قصه رو دوس دارم خیلی:|
ما شاید خیلی متفاوت بودیم ولی همیشه تفاوت های همو درک کردیم؛همیشه تو سر و کله ی هم زدیم..شاید دعوا کردیم،بحث کردیم ولی مطمئن بودیم تا چند ساعت بعد همه چیز درست میشه..دوست داشتن وقتی از حدش بگذره و آدما همدیگرو که بفهمن میشن یه روح تو دو تا یه جسم؛همو یاد میگیرن؛همو حفظ میشن!اون جوری اگر یه روز حتی جدایی هم بخواد پیش بیاد روح های آدما بهم گره میخوره و به جای کندن از هم میشن وصله ی تن هم!
🌵@CactusmEm 🌵
تو واسم با همه فرق داشتی و داری
تو اولین نفری هستی که باهاش از ته ته دلم خندیدم..
اولین نفری هستی که تمومِ دیوونه بازیا و بد اخلاقیامو تحمل کردی..
اولین نفری هستی که حسایی رو باهاش تجربه کردم که با بقیه فرق داشت..
اولین نفری هستی که همیشه پای همه ی خوب و بدم موندی..
اولین نفری هستی که از بودن کنارش خسته نمیشدم..
تو اولین نفری هستی که بهترینا رو براش میخواستم حتی بهتر از خودم..
تو اولین من بودی همیشه و تا آخرش اولینم میمونی..
🌵@CactusmEm 🌵
-باب اسفنجی:تا حالا شده به خاطر اینکه به کسی خوبی کردی بعدش پشیمون شی؟
+پاتریک:نه! من اون لحظه خودم بودم!مگه آدم بابت خودش بودنم پشیمون میشه؟
🌵@CactusmEm 🌵
از سختی آموزش زبان ترکی همینو بهتون بگم که:
یرآلما یعنی:سیب زمینی
یرآلما یعنی:زمین نخر
یرآلما آلما یعنی:سیب زمینی نخر
یرآلما یرآلما آل یعنی:زمین نخر ، سیب زمینی بخر:))))
🌵@CactusmEm 🌵