eitaa logo
『ڪاکٺوس🌵』
305 دنبال‌کننده
4.3هزار عکس
427 ویدیو
8 فایل
♡عاشق ࢪا ڪہ بࢪ عڪس ڪنے مے شود “ قشا؏ ” دهخدا ࢪا مے شناسے؟ لغٺ نامہ اش ࢪا ڪہ باز ڪࢪدم نوشٺہ بود قشا؏ دࢪدے ڪہ آدم از دࢪمان آن مایوس مےشود.♡
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از 『تھ خیاࢪ』
میشه نفری یدونه فاتحه بخونید؟...
-پیانو
هدایت شده از هیچ
میخوام براتون یه قصه بگم بخوابید:| در زمان های دور دور ماه عاشق بزرگترین و درخشان ترین ستاره یعنی خورشید شده بود. ماه برای خورشید هر شب قصه میگفت ولی خورشید هیچ علاقه ای به ماه نداشت و عاشق زمین بود و فقط برای اینکه ماه ناراحت نشه به قصه هاش گوش میداد . ماه بیچاره وقتی دید خورشید عاشقش نیست از شدت ناراحتی رنگش سفید شد و دیگه قلبی نداشت پس از اشک چشاش، ستاره هارو برای خودش ساخت تا شبا که میشه تنها نباشه . ماه که خیلی ناراحت بود و تصمیم گرفته بود دیگه خورشیدو نبینه خودشو از صفحه ی آسمونِ روز محو کرد در دل تاریکی پنهان کرد و فقد شبا میومد تو آسمون کنار ستاره هاش و میدرخشید ، زیبا. -و من هنوزم این قصه رو دوس دارم خیلی:|
هدایت شده از هیچ
وقتی با خانوادم صحبت میکنم: وقتی با دوستام صحبت میکنم: وقتی با خودم صحبت میکنم:
ما شاید خیلی متفاوت بودیم ولی همیشه تفاوت های همو درک کردیم؛همیشه تو سر و کله ی هم زدیم..شاید دعوا کردیم،بحث کردیم ولی مطمئن بودیم تا چند ساعت بعد همه چیز درست میشه..دوست داشتن وقتی از حدش بگذره و آدما همدیگرو که بفهمن میشن یه روح تو دو تا یه جسم؛همو یاد میگیرن؛همو حفظ میشن!اون جوری اگر یه روز حتی جدایی هم بخواد پیش بیاد روح های آدما بهم گره میخوره و به جای کندن از هم میشن وصله ی تن هم! 🌵@CactusmEm 🌵
تو واسم با همه فرق داشتی و داری تو اولین نفری هستی که باهاش از ته ته دلم خندیدم.. اولین نفری هستی که تمومِ دیوونه بازیا و بد اخلاقیامو تحمل کردی.. اولین نفری هستی که حسایی رو باهاش تجربه کردم که با بقیه فرق داشت.. اولین نفری هستی که همیشه پای همه ی خوب و بدم موندی.. اولین نفری هستی که از بودن کنارش خسته نمیشدم.. تو اولین نفری هستی که بهترینا رو براش میخواستم حتی بهتر از خودم.. تو اولین من بودی همیشه و تا آخرش اولینم میمونی.. 🌵@CactusmEm 🌵
-باب اسفنجی:تا حالا شده به خاطر اینکه به کسی خوبی کردی بعدش پشیمون شی؟ +پاتریک:نه! من اون لحظه خودم بودم!مگه آدم بابت خودش بودنم پشیمون میشه؟ 🌵@CactusmEm 🌵
‏از سختی آموزش زبان ترکی همینو بهتون بگم که: یرآلما یعنی:سیب زمینی یرآلما یعنی:زمین نخر یرآلما آلما یعنی:سیب زمینی نخر یرآلما یرآلما آل یعنی:زمین نخر ، سیب زمینی بخر:)))) 🌵@CactusmEm 🌵
تو اولین فیلم کلاه قرمزی،آقای مجری قبول نمیکنه با کلاه قرمزی رو و میخواد با دایناسور برنامه اجرا کنه کلاه قرمزی با غمگین ترین حالت ممکن بهش میگه: «کاش من دایناسورت بودم..» خلاصه که واقعا کاش من دایناسورت بودم:) 🌵@CactusmEm 🌵
561.4K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
در آخر هم یه عکس خوب نداریم😂🤦🏻 🌵@CactusmEm 🌵
بهم قول بده که یادت بمونه همیشه خنده های از ته دلمونو. یادت نره که بهترین چایی عمرمونو باهم خوردیم. یادت نره چقدر باهم تو خیابونا زدیم زیر آواز و مثل دیوونه ها آهنگ خوندیم. یادت نره چه قد پشت فرمون با آهنگ داد زدیمو تو هی میگفتی کمش کن ولی من گوشم بدهکار نبود. یادت نره همه ی دعواهامونو تموم قهر و آشتیامونو تموم تنهاییای دو نفرمونو تموم موقع هایی که از قصد عصبانیت میکردم تا بفهمم هنوزم برات مهمم. حتی یادت نره دادایی که سرت میکشیدمو چشم غره هایی که بهت میرفتمو چون برام مهم بودی. یادت نره تموم آهنگایی که باهم گوش کردیمو باهاشون خاطره ساختیم. یادت نره چه قد با آهنگ "اراده کن" خاطره ساختیمو چه قد داد زدیم "تو فقط اراده کن..." یادت نره چه قد با آهنگ "در واقع" داد زدیم "تند تند تند تند تند..." یادت نره تموم گریه هامونو تموم غصه هامونو تموم ذوقامونو تموم دلتنگیامونو و حتی تموم بگاییامونو که هیچکس جز خودمون نمیدونه... تموم لحظه هایی که نگات کردم و حواست نبود تموم لحظه هایی که حواست بهم بود وقتی حواسم جای دیگه بود... تموم لحظه هایی که عاشق هم بودیمو یادت نره که ما همو داریم، همدیگرو... یادت نره یکی اینجا هست که خیلی دوست داره حتی وقتی که خودتم خودتو دوست نداری... 🌵@CactusmEm 🌵
«فَعَلِمَ مَا لَمْ تَعْلَمُوا» خدا چیزهایی رو میدونه که شما نمیدونید پس اگه کسی رو‌ از زندگیتون حذف کرده مطمئن باشین چیزایی رو دیده و شنیده که شما ندیدید و نشنیدید؛ یه سری از جدا شدن ها؛جدا شدن نیست،موهبته:) 🌵@CactusmEm 🌵