eitaa logo
『ڪاکٺوس🌵』
305 دنبال‌کننده
4.3هزار عکس
427 ویدیو
8 فایل
♡عاشق ࢪا ڪہ بࢪ عڪس ڪنے مے شود “ قشا؏ ” دهخدا ࢪا مے شناسے؟ لغٺ نامہ اش ࢪا ڪہ باز ڪࢪدم نوشٺہ بود قشا؏ دࢪدے ڪہ آدم از دࢪمان آن مایوس مےشود.♡
مشاهده در ایتا
دانلود
966.9K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خوب شد تو اومدی واگرنه من از کجا میفهمیدم یه نفرو میشه آنقدر دوست داشت•__• 🌵@CactusmEm 🌵
میدونی چیه من از هر اتفاقی که افتاد تو زندگیم راضیم؛اگه خوب بود زندگیمو قشنگ کرد و اگه بد بود منو ساخت!مدیونم به همه ی آدمای زندگیم که خوباشون بهترین حس ها رو بهم دادن بداشون بهترین درسارو! میدونی تو این مرحله از زندگیم فقط دیگه دنبال آرامشم؛خیلی ام زندگی رو سخت نمیگیرم و دنبال اینکه چرا اینجوری شد یا نشد نیستم! فقط مطمئنم روزای خوب تموم نشدن... تو هم سخت نگیر رفیق شبای بودن که فکر میکردیم صبح نمیشن ولی صبح شد و فقط از ما آدمایی قوی تری ساخت..! 🌵@CactusmEm 🌵
ببخشید اگه یه وقتایی پیامامو دیر جواب میدادی و من همچنان منتظرت میموندم! ببخشید اگه چندین بار بهت زنگ میزدم تا جواب بدی و هیچوقت انتظار نداشتم که تو بهم زنگ بزنی! ببخشید اگه هربار من اول پیام میدادم! ببخشید که من این سیاست های مسخره ی که همه بلدن رو برای نگه داشتنت بلد نبودم!چون من فقط بلد بودم دوستت داشته باشم:) 🌵@CactusmEm 🌵
اولین باری؛که کم میاری گریه میکنی.. دومین بار به رفیقت میگی.. سومین بار؛سعی میکنی خودت حلش کنی.. چهارمین بار؛میریزی تو خودت.. آخرین بار؛دیگه هیچی برات مهم نیست.. فقط لبخند می‌زنی:) 🌵@CactusmEm 🌵
از خانم امی مورین روانشناس بریتانیایی میپرسن مهمترین راهکارت برای داشتن یه روان سالم چیه؟ و ایشون میگن همیشه به مریض‌هام توصیه میکنم باور داشته باشن زندگی یه مفهوم ناعادلانه‌‌س، در زندگی پاسخ خوبی لزوما خوبی و پاسخ بدی لزوما بدی نیست. 🌵@CactusmEm 🌵
یه سری از آدما هستن که یهو وارد زندگیت میشن و خیلی موندگارن انگار که سال ها میشناختیشون و برات میشن مثل عزیزترین آدمای زندگیت که خیلی برات ارزش دارن؛میشن بلدترین آدمایی قلبت اونوقته که میفهمی تو یه مدت کوتاه میشه با یه نفر چیزای رو تجربه کرد که سالها با آدمای دیگه تجربه نکردی! 🌵@CactusmEm 🌵
متولدین کدوم ماه راحت تر عاشق میشن؟:))) 🌵@CactusmEm 🌵
『ڪاکٺوس🌵』
متولدین کدوم ماه راحت تر عاشق میشن؟:))) 🌵@CactusmEm 🌵
منطق عاطفی من اینجوریه که اگه تو واسه منی پس: حرفایی که به من می‌زنی رو به بقیه نزن! جاهایی که با من میری،با بقیه نرو! اونجوری که به من نگاه میکنی به هیچکسی نگاه نکن! اگه یه نفر واسه منه باید فقط واسه من باشه اگه بقیه هم میتونن مثل من داشته باشنش من نمیخوامش:) 🌵@CactusmEm 🌵
منطق عاطفی من اینجوریه که اگه تو واسه منی پس: حرفایی که به من می‌زنی رو به بقیه نزن! جاهایی که با من میری،با بقیه نرو! اونجوری که به من نگاه میکنی به هیچکسی نگاه نکن! اگه یه نفر واسه منه باید فقط واسه من باشه اگه بقیه هم میتونن مثل من داشته باشنش من نمیخوامش:) 🌵@CactusmEm 🌵
اون چشم تو چشم شدنه،زمانی که هنوز حستونو بهم نگفتین و خیلی نامحسوس بهم توجه میکنید خیلی جذابه•__• 🌵@CactusmEm 🌵
چیزایی که براشون نیاز نیست عذر خواهی کنی: ۱-کسی رو دوست داشتن ۲-نه گفتن ۳-دنبال رویاهات رفتن ۴-برای خودت وقت گذاشتن ۵-الویت هات ۶-پایان دادن به رابطه ی مسموم ۷-نقص ظاهریت ۸-پای تصمیمت وایستادن ۹-حقیقت رو گفتن 🌵@CactusmEm 🌵
فقط اونجایی که دکتر هلاکویی میگه:من کار خوب و درست خودمو انجام میدم، شما رو خوشحال کرد، بسیار خوشحال میشم، شمارو ناراحت کرد، بسیار، بسیار، بسیار متاسفم. اما کماکان کار خودمو انجام میدم . من به این دنیا نیومدم تا دیگران رو راضی و خوشحال نگه دارم. 🌵@CactusmEm 🌵