از خانم امی مورین روانشناس بریتانیایی میپرسن مهمترین راهکارت برای داشتن یه روان سالم چیه؟ و ایشون میگن همیشه به مریضهام توصیه میکنم باور داشته باشن زندگی یه مفهوم ناعادلانهس، در زندگی پاسخ خوبی لزوما خوبی و پاسخ بدی لزوما بدی نیست.
🌵@CactusmEm 🌵
یه سری از آدما هستن که یهو وارد زندگیت میشن و خیلی موندگارن انگار که سال ها میشناختیشون و برات میشن مثل عزیزترین آدمای زندگیت که خیلی برات ارزش دارن؛میشن بلدترین آدمایی قلبت اونوقته که میفهمی تو یه مدت کوتاه میشه با یه نفر چیزای رو تجربه کرد که سالها با آدمای دیگه تجربه نکردی!
🌵@CactusmEm 🌵
『ڪاکٺوس🌵』
متولدین کدوم ماه راحت تر عاشق میشن؟:))) 🌵@CactusmEm 🌵
منطق عاطفی من اینجوریه که اگه تو واسه منی پس:
حرفایی که به من میزنی رو به بقیه نزن!
جاهایی که با من میری،با بقیه نرو!
اونجوری که به من نگاه میکنی به هیچکسی نگاه نکن!
اگه یه نفر واسه منه باید فقط واسه من باشه اگه بقیه هم میتونن مثل من داشته باشنش من نمیخوامش:)
🌵@CactusmEm 🌵
منطق عاطفی من اینجوریه که اگه تو واسه منی پس:
حرفایی که به من میزنی رو به بقیه نزن!
جاهایی که با من میری،با بقیه نرو!
اونجوری که به من نگاه میکنی به هیچکسی نگاه نکن!
اگه یه نفر واسه منه باید فقط واسه من باشه اگه بقیه هم میتونن مثل من داشته باشنش من نمیخوامش:)
🌵@CactusmEm 🌵
اون چشم تو چشم شدنه،زمانی که هنوز حستونو بهم نگفتین و خیلی نامحسوس بهم توجه میکنید خیلی جذابه•__•
🌵@CactusmEm 🌵
چیزایی که براشون نیاز نیست عذر خواهی کنی:
۱-کسی رو دوست داشتن
۲-نه گفتن
۳-دنبال رویاهات رفتن
۴-برای خودت وقت گذاشتن
۵-الویت هات
۶-پایان دادن به رابطه ی مسموم
۷-نقص ظاهریت
۸-پای تصمیمت وایستادن
۹-حقیقت رو گفتن
🌵@CactusmEm 🌵
فقط اونجایی که دکتر هلاکویی میگه:من کار خوب و درست خودمو انجام میدم، شما رو خوشحال کرد، بسیار خوشحال میشم، شمارو ناراحت کرد، بسیار، بسیار، بسیار متاسفم.
اما کماکان کار خودمو انجام میدم . من به این دنیا نیومدم تا دیگران رو راضی و خوشحال نگه دارم.
🌵@CactusmEm 🌵
فرق روزای خوب و بد زندگی اینه که روزای بد رو همون موقع می فهمی روزای بدن.
اما روزای خوبو نمی فهمی، بعدا که گذشت خاطره شد میفهمی روزای خوب بوده ...
🌵@CactusmEm 🌵
𖤐⃟💛••Dᴏɴ'ᴛ ʙE GᴏᴏD, ᴛʜEY'Lʟ ᴄRUSʜ YOᴜ
خاڪے نباش ! آسفالتت میڪنن :))
🌵@CactusmEm 🌵
🐳
➖⃟♥️°•°•°•𝗟 𝗢 𝗩 𝗘
ɪs ᴇɴᴅʟᴇss ʟɪᴋᴇ ᴛʜᴇ ᴏᴄᴇᴀɴ
« عشق همانند اقیانوس بيپایان است »
🌵@CactusmEm 🌵