اون چشم تو چشم شدنه،زمانی که هنوز حستونو بهم نگفتین و خیلی نامحسوس بهم توجه میکنید خیلی جذابه•__•
🌵@CactusmEm 🌵
چیزایی که براشون نیاز نیست عذر خواهی کنی:
۱-کسی رو دوست داشتن
۲-نه گفتن
۳-دنبال رویاهات رفتن
۴-برای خودت وقت گذاشتن
۵-الویت هات
۶-پایان دادن به رابطه ی مسموم
۷-نقص ظاهریت
۸-پای تصمیمت وایستادن
۹-حقیقت رو گفتن
🌵@CactusmEm 🌵
فقط اونجایی که دکتر هلاکویی میگه:من کار خوب و درست خودمو انجام میدم، شما رو خوشحال کرد، بسیار خوشحال میشم، شمارو ناراحت کرد، بسیار، بسیار، بسیار متاسفم.
اما کماکان کار خودمو انجام میدم . من به این دنیا نیومدم تا دیگران رو راضی و خوشحال نگه دارم.
🌵@CactusmEm 🌵
فرق روزای خوب و بد زندگی اینه که روزای بد رو همون موقع می فهمی روزای بدن.
اما روزای خوبو نمی فهمی، بعدا که گذشت خاطره شد میفهمی روزای خوب بوده ...
🌵@CactusmEm 🌵
𖤐⃟💛••Dᴏɴ'ᴛ ʙE GᴏᴏD, ᴛʜEY'Lʟ ᴄRUSʜ YOᴜ
خاڪے نباش ! آسفالتت میڪنن :))
🌵@CactusmEm 🌵
🐳
➖⃟♥️°•°•°•𝗟 𝗢 𝗩 𝗘
ɪs ᴇɴᴅʟᴇss ʟɪᴋᴇ ᴛʜᴇ ᴏᴄᴇᴀɴ
« عشق همانند اقیانوس بيپایان است »
🌵@CactusmEm 🌵
هدایت شده از ترمینالتہرانڪرج」
راس راسکی رفتن، به یهویی و بی خبر دورشدنه.
اینکه فلانی میگه: "میخوام برم"
نمیخواد بره، اداشه!
میگه که تو نذاری بره
تو بگی نرو، بمون!
رفتنهای واقعی بدون اطلاع رسانی و یهوییه :)
«🕷🕸»
I ᴡɪsʜ I ᴄᴏᴜʟᴅ ғᴏʀɢᴇᴛ ᴛʜᴀᴛ ʏᴏᴜ ғᴏʀɢᴏᴛ ᴍᴇ . . .
کاش یادم بره که منو یادت رفته :)
🌵@CactusmEm 🌵
.
🥀 ⃟▬▬▭••𝗪𝗘 𝗔𝗥𝗘 𝗟𝗢𝗦𝗧
ɪɴ ᴏᴜʀ ʟᴏɴᴇʟɪɴᴇss
ما تو تَنهاییامون،گُم شُدیم . . . !
🌵@CactusmEm 🌵
.
همون موقع که داشتم از درد به خودم میپیچیدم، اینایی که "رفیق" صداشون میکردم، داشتن به زخمام میخندیدن!
🌵@CactusmEm 🌵