چیزایی که براشون نیاز نیست عذر خواهی کنی:
۱-کسی رو دوست داشتن
۲-نه گفتن
۳-دنبال رویاهات رفتن
۴-برای خودت وقت گذاشتن
۵-الویت هات
۶-پایان دادن به رابطه ی مسموم
۷-نقص ظاهریت
۸-پای تصمیمت وایستادن
۹-حقیقت رو گفتن
🌵@CactusmEm 🌵
فقط اونجایی که دکتر هلاکویی میگه:من کار خوب و درست خودمو انجام میدم، شما رو خوشحال کرد، بسیار خوشحال میشم، شمارو ناراحت کرد، بسیار، بسیار، بسیار متاسفم.
اما کماکان کار خودمو انجام میدم . من به این دنیا نیومدم تا دیگران رو راضی و خوشحال نگه دارم.
🌵@CactusmEm 🌵
فرق روزای خوب و بد زندگی اینه که روزای بد رو همون موقع می فهمی روزای بدن.
اما روزای خوبو نمی فهمی، بعدا که گذشت خاطره شد میفهمی روزای خوب بوده ...
🌵@CactusmEm 🌵
𖤐⃟💛••Dᴏɴ'ᴛ ʙE GᴏᴏD, ᴛʜEY'Lʟ ᴄRUSʜ YOᴜ
خاڪے نباش ! آسفالتت میڪنن :))
🌵@CactusmEm 🌵
🐳
➖⃟♥️°•°•°•𝗟 𝗢 𝗩 𝗘
ɪs ᴇɴᴅʟᴇss ʟɪᴋᴇ ᴛʜᴇ ᴏᴄᴇᴀɴ
« عشق همانند اقیانوس بيپایان است »
🌵@CactusmEm 🌵
هدایت شده از ترمینالتہرانڪرج」
راس راسکی رفتن، به یهویی و بی خبر دورشدنه.
اینکه فلانی میگه: "میخوام برم"
نمیخواد بره، اداشه!
میگه که تو نذاری بره
تو بگی نرو، بمون!
رفتنهای واقعی بدون اطلاع رسانی و یهوییه :)
«🕷🕸»
I ᴡɪsʜ I ᴄᴏᴜʟᴅ ғᴏʀɢᴇᴛ ᴛʜᴀᴛ ʏᴏᴜ ғᴏʀɢᴏᴛ ᴍᴇ . . .
کاش یادم بره که منو یادت رفته :)
🌵@CactusmEm 🌵
.
🥀 ⃟▬▬▭••𝗪𝗘 𝗔𝗥𝗘 𝗟𝗢𝗦𝗧
ɪɴ ᴏᴜʀ ʟᴏɴᴇʟɪɴᴇss
ما تو تَنهاییامون،گُم شُدیم . . . !
🌵@CactusmEm 🌵
.
همون موقع که داشتم از درد به خودم میپیچیدم، اینایی که "رفیق" صداشون میکردم، داشتن به زخمام میخندیدن!
🌵@CactusmEm 🌵
منطق عاطفی من اینجوریه که اگه تو واسه منی پس:
حرفایی که به من میزنی رو به بقیه نزن!
جاهایی که با من میری،با بقیه نرو!
اونجوری که به من نگاه میکنی به هیچکسی نگاه نکن!
اگه یه نفر واسه منه باید فقط واسه من باشه اگه بقیه هم میتونن مثل من داشته باشنش من نمیخوامش:)
🌵@CactusmEm 🌵