هدایت شده از ترمینالتہرانڪرج」
راس راسکی رفتن، به یهویی و بی خبر دورشدنه.
اینکه فلانی میگه: "میخوام برم"
نمیخواد بره، اداشه!
میگه که تو نذاری بره
تو بگی نرو، بمون!
رفتنهای واقعی بدون اطلاع رسانی و یهوییه :)
«🕷🕸»
I ᴡɪsʜ I ᴄᴏᴜʟᴅ ғᴏʀɢᴇᴛ ᴛʜᴀᴛ ʏᴏᴜ ғᴏʀɢᴏᴛ ᴍᴇ . . .
کاش یادم بره که منو یادت رفته :)
🌵@CactusmEm 🌵
.
🥀 ⃟▬▬▭••𝗪𝗘 𝗔𝗥𝗘 𝗟𝗢𝗦𝗧
ɪɴ ᴏᴜʀ ʟᴏɴᴇʟɪɴᴇss
ما تو تَنهاییامون،گُم شُدیم . . . !
🌵@CactusmEm 🌵
.
همون موقع که داشتم از درد به خودم میپیچیدم، اینایی که "رفیق" صداشون میکردم، داشتن به زخمام میخندیدن!
🌵@CactusmEm 🌵
منطق عاطفی من اینجوریه که اگه تو واسه منی پس:
حرفایی که به من میزنی رو به بقیه نزن!
جاهایی که با من میری،با بقیه نرو!
اونجوری که به من نگاه میکنی به هیچکسی نگاه نکن!
اگه یه نفر واسه منه باید فقط واسه من باشه اگه بقیه هم میتونن مثل من داشته باشنش من نمیخوامش:)
🌵@CactusmEm 🌵
ما که از هر چیز ترسیدیم
سرمان آمد...!
بیا تمرین کنیم کمی
از "خوشبختی "
بترسیم!
🌵@CactusmEm 🌵
Get someone who says, "please, let's fix this."
Not someone who says, "Fine, it's your choices!"
کسی رو انتخاب کن که بگه:
«تروخدا بیا درستش کنیم.»
نه کسی که بگه: «باشه، هرجور راحتی!»
🌵@CactusmEm 🌵
⁰¹:⁰¹ همیشہ بہ یادتہ : )
⁰²:⁰² عاشقتہ : )
⁰³:⁰³ دوست دارھ : )
⁰⁴:⁰⁴ دنیاشی . : )
⁰⁵:⁰⁵ قرار میزارین : )
⁰⁶:⁰⁶ ازت خوشش میاد : )
⁰⁷:⁰⁷ بهم میرسید : )
⁰⁸:⁰⁸ محبت : )
⁰⁹:⁰⁹ زندگیشی : )
¹⁰:¹⁰ بدون طُ نمیتونہ : )
¹¹:¹¹ بهت فکر میکنہ : )
¹²:¹² دیوونتہ : )
¹³:¹³ نفسشی : )
¹⁴:¹⁴ مال خودتہ : )
¹⁵:¹⁵ بهت زنگ میزنہ : )
¹⁶:¹⁶ دوست دارھ : )
¹⁷:¹⁷ میبینیش : )
¹⁸:¹⁸ قرار میزارین : )
¹⁹:¹⁹ عاشقتہ : )
²⁰:²⁰ نگاهتو دوس دارھ : )
²¹:²¹ نفسشی : )
²²:²² بہ فکرتہ : )
²³:²³ خیلی دوست دارھ : )
⁰⁰:⁰⁰ یہ آرزو بکن :(:
🌵@CactusmEm 🌵