هدایت شده از نـوݩ خـامـه اے
۱۴۰۰ خود را چگونه گذراندید؟
فحش بر درس و معلم ها
خواب
گوشی
فحش بر درس و معلم ها
خواب
گوشی
فحش بر درس و معلم تا
خواب
گوشی
تا الانش که همین بوده
بقیه اش رو هم خدا بزرگه
هدایت شده از تجربهـثابتکردہ . .
اینایی که دوستون دارن و از کجا پیدا میکنین ؟
لوکیشن پلیز :/
هدایت شده از تجربهـثابتکردہ . .
گاهی وقتا ..
دلم میخاد یه کوله بردار مو..
چند تا دونه کتاب و یه گیتار :)
برم یجایی که هیچکس نباشه !
گیتار بزنم و قهوه بخورم
کتاب بخونم :)
فارغ از ایتا و آدماش ..
فارغ از دلیت اکانت های که حالم و خراب میکنه ..
فارغ از آدمایی که روز به روز شخصیت اصلی شون برام نمایش داده میشه ..
راحت و آسوده :)
هدایت شده از teenage up
1.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اونایی که رفیق دارید اینو بفرستید برا رفیقاتون 🙃
#_V
هدایت شده از 『تھ خیاࢪ』
راستش وقتی میخوام از تو بنویسم باید بگم که تو برام:
شبیهِ یه جعبه نون خامه ی بزرگ..
شبیهِ یه رنگ زرد قشنگ که روح آدمو زنده میکنه..
شبیهِ آخرین تیکه ی پیتزا...
شبیهِ خنکی هوای جنگلای شمال..
شبیهِ حسِ آخرین زنگ مدرسه..
شبیهِ وسطِ هندونه..
شبیهِ حسی که قدم زدن روی ماسه های ساحل..
شبیهِ بویِ خاک بارون زده..
شبیهِ قرمزی توت فرنگی..
شبیهِ چیزی که هیچوقت حس خوبشون کم نمیشه!