eitaa logo
『ڪاکٺوس🌵』
305 دنبال‌کننده
4.3هزار عکس
427 ویدیو
8 فایل
♡عاشق ࢪا ڪہ بࢪ عڪس ڪنے مے شود “ قشا؏ ” دهخدا ࢪا مے شناسے؟ لغٺ نامہ اش ࢪا ڪہ باز ڪࢪدم نوشٺہ بود قشا؏ دࢪدے ڪہ آدم از دࢪمان آن مایوس مےشود.♡
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از teenage up
1.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اونایی که رفیق دارید اینو بفرستید برا رفیقاتون 🙃
هدایت شده از 『تھ خیاࢪ』
راستش وقتی میخوام از تو بنویسم باید بگم که تو برام: شبیهِ یه جعبه نون خامه ی بزرگ.. شبیهِ یه رنگ زرد قشنگ که روح آدمو زنده میکنه.. شبیهِ آخرین تیکه ی پیتزا... شبیهِ خنکی هوای جنگلای شمال.. شبیهِ حسِ آخرین زنگ مدرسه.. شبیهِ وسطِ هندونه.. شبیهِ حسی که قدم زدن روی ماسه های ساحل.. شبیهِ بویِ خاک بارون زده.. شبیهِ قرمزی توت فرنگی.. شبیهِ چیزی که هیچوقت حس خوبشون کم نمیشه!
.♡♡:♡♡ مال‌ِ منی هر چیم بشه !♡
دستش شکسته بچم:/
😀💕
وقتی خیلی ناراحت بودم فقط تو بودی! وقتی حتی نمیخواستم کسی باشه و تنها باشم، فقط تو بودی! وقتی گفتم نباش،فقط تو بودی! وقتی هیچکس نبود،فقط تو بودی! وقتی فکر میکردم روزا نمیگذره فقط تو بودی! وقتی تمومِ دنیا برام سیاه شده بود فقط تو بودی! فقط تو بودی که با بودنت به زندگیم معنی دادی؛بدون هر جا که باشی تا تهش کنارتم! نفس به نفس..شونه به شونه؛) 🌵@CactusmEm 🌵
آشتی کردن خیلی قشنگه. خودتم میدونی، گاهی اوقات سرِ چیزای الکی باهم قهر میکردیم، نمیدونم، ولی فک کنم فقط بخاطرِ این بود که آخرِش باهم آشتی کنیم، اگه باهم قهر نمیکردیم که آشتی کردنی ام در کار نبود، ما می خواستیم اون لذتِ بعدِ آشتی کردنو بچشیم، واسه همین خیلی قهر میکردیم، نمیدونم حداقل واسه من که اینجوری بود.می خواستم به خودم ثابت کنم من و تو هیچ وقت از هم جدا نمیشیم، حتی اگه کلی ام باهم قهر کنیم. می خواستم به خودم ثابت کنم که هیچکسی توی این دنیا تو نمیشه و من و تو برای هم زاده شدیم... 🌵@CactusmEm 🌵
تو ژاپنی كلمه‌ای هست به اسم يوگن (Yugen)، كه معنيش احساس زيبايیِ رازآلوده. مثل احساست وقتی به آسمون نگاه ميكنی و يهو ماه از پشت ابر بیرون میاد، يا پرسه زدن توجنگل بدون فكر كردن به برگشتن... درست مثل وقتی که یه نفرو دوست داری امانمیدونی چرا انقدر برات جذابه... درست مثل حسه دوست داشتن تو که نمیدونم چرا آنقدر برام مبهمه، عجیبه و دوست داشتنی:)) 🌵@CactusmEm 🌵
تو برا من یه زمانی یه اشتباه قشنگ بودی که اگه زمان برگرده بازم صد بار دیگه اون اشتباه رو انجام میدم..حتی از عمد..بازم همونقدر دوستت دارم حتی خیلی بیشتر از قبل..یه زمانی بودی؛حالا نیستی!من همیشه قلبم میبخشتت!به نظر من عشق هیچوقت به تنفر تبدیل نمیشه فقط به بی تفاوتیِ ظاهری تبدیل میشه مثل حس من به تو:)) 🌵@CactusmEm 🌵
به نظرم باب اسفنجی بهمون یاد داد که داشتن یه دوست که خوش قلبه و دنیا رو آسون میگیره واسه زندگیمون نیازه،بهمون یاد داد که هر کسی رو همون جوری که هست دوست داشته باشیم حتی اگه سرد بود مثل اختاپوس،بهمون یاد داد که وقتی مشکلات بهمون فشار آوردن راحت گریه کنیم و راجبش حرف بزنیم،بهمون یاد داد که خودمون باشیم بدون اینکه ادای کسی رو دربیاریم بنظرم باب اسفنجی یه انیمیشن نیست یهِ سبکِ قشنگ از زندگیه:))) 🌵@CactusmEm 🌵
گر به دولت برسی، مست نگردی مردی گر به ذلت برسی، پست نگردی مردی اهل عالم همه بازیچه دست هوسند گر تو بازیچه این دست نگردی، مردی... 🌵@CactusmEm 🌵