eitaa logo
『ڪاکٺوس🌵』
305 دنبال‌کننده
4.3هزار عکس
427 ویدیو
8 فایل
♡عاشق ࢪا ڪہ بࢪ عڪس ڪنے مے شود “ قشا؏ ” دهخدا ࢪا مے شناسے؟ لغٺ نامہ اش ࢪا ڪہ باز ڪࢪدم نوشٺہ بود قشا؏ دࢪدے ڪہ آدم از دࢪمان آن مایوس مےشود.♡
مشاهده در ایتا
دانلود
دستش شکسته بچم:/
😀💕
وقتی خیلی ناراحت بودم فقط تو بودی! وقتی حتی نمیخواستم کسی باشه و تنها باشم، فقط تو بودی! وقتی گفتم نباش،فقط تو بودی! وقتی هیچکس نبود،فقط تو بودی! وقتی فکر میکردم روزا نمیگذره فقط تو بودی! وقتی تمومِ دنیا برام سیاه شده بود فقط تو بودی! فقط تو بودی که با بودنت به زندگیم معنی دادی؛بدون هر جا که باشی تا تهش کنارتم! نفس به نفس..شونه به شونه؛) 🌵@CactusmEm 🌵
آشتی کردن خیلی قشنگه. خودتم میدونی، گاهی اوقات سرِ چیزای الکی باهم قهر میکردیم، نمیدونم، ولی فک کنم فقط بخاطرِ این بود که آخرِش باهم آشتی کنیم، اگه باهم قهر نمیکردیم که آشتی کردنی ام در کار نبود، ما می خواستیم اون لذتِ بعدِ آشتی کردنو بچشیم، واسه همین خیلی قهر میکردیم، نمیدونم حداقل واسه من که اینجوری بود.می خواستم به خودم ثابت کنم من و تو هیچ وقت از هم جدا نمیشیم، حتی اگه کلی ام باهم قهر کنیم. می خواستم به خودم ثابت کنم که هیچکسی توی این دنیا تو نمیشه و من و تو برای هم زاده شدیم... 🌵@CactusmEm 🌵
تو ژاپنی كلمه‌ای هست به اسم يوگن (Yugen)، كه معنيش احساس زيبايیِ رازآلوده. مثل احساست وقتی به آسمون نگاه ميكنی و يهو ماه از پشت ابر بیرون میاد، يا پرسه زدن توجنگل بدون فكر كردن به برگشتن... درست مثل وقتی که یه نفرو دوست داری امانمیدونی چرا انقدر برات جذابه... درست مثل حسه دوست داشتن تو که نمیدونم چرا آنقدر برام مبهمه، عجیبه و دوست داشتنی:)) 🌵@CactusmEm 🌵
تو برا من یه زمانی یه اشتباه قشنگ بودی که اگه زمان برگرده بازم صد بار دیگه اون اشتباه رو انجام میدم..حتی از عمد..بازم همونقدر دوستت دارم حتی خیلی بیشتر از قبل..یه زمانی بودی؛حالا نیستی!من همیشه قلبم میبخشتت!به نظر من عشق هیچوقت به تنفر تبدیل نمیشه فقط به بی تفاوتیِ ظاهری تبدیل میشه مثل حس من به تو:)) 🌵@CactusmEm 🌵
به نظرم باب اسفنجی بهمون یاد داد که داشتن یه دوست که خوش قلبه و دنیا رو آسون میگیره واسه زندگیمون نیازه،بهمون یاد داد که هر کسی رو همون جوری که هست دوست داشته باشیم حتی اگه سرد بود مثل اختاپوس،بهمون یاد داد که وقتی مشکلات بهمون فشار آوردن راحت گریه کنیم و راجبش حرف بزنیم،بهمون یاد داد که خودمون باشیم بدون اینکه ادای کسی رو دربیاریم بنظرم باب اسفنجی یه انیمیشن نیست یهِ سبکِ قشنگ از زندگیه:))) 🌵@CactusmEm 🌵
گر به دولت برسی، مست نگردی مردی گر به ذلت برسی، پست نگردی مردی اهل عالم همه بازیچه دست هوسند گر تو بازیچه این دست نگردی، مردی... 🌵@CactusmEm 🌵
روانشناسی میگه: اگه فردی زیاد میخنده از دورون تنهاست! اگه کسی سریع و تند حرف میزنه چیزی رو مخفی میکنه که دوست نداره فاش بشه! اگه کسی زیاد میخوابه خسته نیست،ناراحته! اگه کسی زیاد غذا میخوره،استرس داره! اگه کسی سر چیزای ساده عصبانی میشه به محبت نیاز داره! اگه کسی زود رنجه بخاطر علاقه اش و حساسیتش نسبت به شماست! پس به جای رها کردن و مسخره کردن بیاید همدیگرو درک کنیم اگه کسی چاقه،همیشه خسته اس،زود رنجه یا عصبیه یا هرچیزی فقط درکشون کنید! 🌵@CactusmEm 🌵
آدمايى كه احساساتشون رو راحت و صادقانه بدون سانسور نشون ميدن نه ضعيفن، نه احمق و نه ساده لوح! بلكه اونقدر قوى و واقعى هستن كه به نقاب روى صورتشون احتياج ندارن و به جاى پنهان كردن حرفها يا نقش بازى كردن، راحت احساسشون رو بيان ميكنن. 🌵@CactusmEm 🌵
هدایت شده از JUST MOOD !
وسایلتون بالای کابینت جا مونده انقد دنبال پسر قد بلندین :/ |اختاپوس بی کله| @MOOD80