تو ژاپنی كلمهای هست به اسم يوگن (Yugen)، كه معنيش احساس زيبايیِ رازآلوده.
مثل احساست وقتی به آسمون نگاه ميكنی و يهو ماه از پشت ابر بیرون میاد، يا پرسه زدن توجنگل بدون فكر كردن به برگشتن...
درست مثل وقتی که یه نفرو دوست داری امانمیدونی چرا انقدر برات جذابه...
درست مثل حسه دوست داشتن تو که نمیدونم چرا آنقدر برام مبهمه، عجیبه و دوست داشتنی:))
🌵@CactusmEm 🌵
تو برا من یه زمانی یه اشتباه قشنگ بودی که اگه زمان برگرده بازم صد بار دیگه اون اشتباه رو انجام میدم..حتی از عمد..بازم همونقدر دوستت دارم حتی خیلی بیشتر از قبل..یه زمانی بودی؛حالا نیستی!من همیشه قلبم میبخشتت!به نظر من عشق هیچوقت به تنفر تبدیل نمیشه فقط به بی تفاوتیِ ظاهری تبدیل میشه مثل حس من به تو:))
🌵@CactusmEm 🌵
به نظرم باب اسفنجی بهمون یاد داد که داشتن یه دوست که خوش قلبه و دنیا رو آسون میگیره واسه زندگیمون نیازه،بهمون یاد داد که هر کسی رو همون جوری که هست دوست داشته باشیم حتی اگه سرد بود مثل اختاپوس،بهمون یاد داد که وقتی مشکلات بهمون فشار آوردن راحت گریه کنیم و راجبش حرف بزنیم،بهمون یاد داد که خودمون باشیم بدون اینکه ادای کسی رو دربیاریم بنظرم باب اسفنجی یه انیمیشن نیست یهِ سبکِ قشنگ از زندگیه:)))
🌵@CactusmEm 🌵
گر به دولت برسی، مست نگردی مردی
گر به ذلت برسی، پست نگردی مردی
اهل عالم همه بازیچه دست هوسند
گر تو بازیچه این دست نگردی، مردی...
#یعقوب_لیث_صفاری
🌵@CactusmEm 🌵
روانشناسی میگه:
اگه فردی زیاد میخنده از دورون تنهاست!
اگه کسی سریع و تند حرف میزنه چیزی رو مخفی میکنه که دوست نداره فاش بشه!
اگه کسی زیاد میخوابه خسته نیست،ناراحته!
اگه کسی زیاد غذا میخوره،استرس داره!
اگه کسی سر چیزای ساده عصبانی میشه به محبت نیاز داره!
اگه کسی زود رنجه بخاطر علاقه اش و حساسیتش نسبت به شماست!
پس به جای رها کردن و مسخره کردن بیاید همدیگرو درک کنیم اگه کسی چاقه،همیشه خسته اس،زود رنجه یا عصبیه یا هرچیزی فقط درکشون کنید!
🌵@CactusmEm 🌵
آدمايى كه احساساتشون رو راحت و صادقانه بدون سانسور نشون ميدن
نه ضعيفن، نه احمق و نه ساده لوح!
بلكه اونقدر قوى و واقعى هستن كه به نقاب روى صورتشون احتياج ندارن و به جاى پنهان كردن حرفها يا نقش بازى كردن، راحت احساسشون رو بيان ميكنن.
🌵@CactusmEm 🌵
هدایت شده از JUST MOOD !
298.3K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
از تمام دنیا همین
زیر باد کولر خوابیدن مرا بس🙂😛
|اختاپوس بی کله|
@MOOD80
𝑴𝒂𝒌𝒆 𝒚𝒐𝒖𝒓𝒔𝒆𝒍𝒇 𝒂 𝒑𝒓𝒐𝒖𝒅 𝒑𝒆𝒓𝒔𝒐𝒏 𝒘𝒉𝒐 𝒅𝒐𝒆𝒔𝒏𝒕 𝒏𝒆𝒆𝒅 𝒂𝒏𝒚𝒐𝒏𝒆
از خودت یه آدم مغرور بساز که به هیچ کسی احتیاج نداره.
🌵@CactusmEm 🌵
➖🍇⃤-- only yoυ can gιve мeanιng тo мy lιғe..
فقط تویي ك میتوني به زندگيِ من معنا بدي..
🌵@CactusmEm 🌵