هدایت شده از JUST MOOD !
298.3K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
از تمام دنیا همین
زیر باد کولر خوابیدن مرا بس🙂😛
|اختاپوس بی کله|
@MOOD80
𝑴𝒂𝒌𝒆 𝒚𝒐𝒖𝒓𝒔𝒆𝒍𝒇 𝒂 𝒑𝒓𝒐𝒖𝒅 𝒑𝒆𝒓𝒔𝒐𝒏 𝒘𝒉𝒐 𝒅𝒐𝒆𝒔𝒏𝒕 𝒏𝒆𝒆𝒅 𝒂𝒏𝒚𝒐𝒏𝒆
از خودت یه آدم مغرور بساز که به هیچ کسی احتیاج نداره.
🌵@CactusmEm 🌵
➖🍇⃤-- only yoυ can gιve мeanιng тo мy lιғe..
فقط تویي ك میتوني به زندگيِ من معنا بدي..
🌵@CactusmEm 🌵
سلام دوستان یسنا هستم بعد امتحان ها دوباره میام تو کانال رو فعالیتم رو شروع میکنم
هدایت شده از ♡نـامـہ هایـے بـہ او♡
آقای نزار چقد قشنگ یکی از دغدغه هامونو گفتی :
بیمِ آن دارم که زیاد با تو سخن بگویم مبادا خسته شوی و بیمِ آن دارم که سکوت کنم مبادا گمان کنی که دیگر برای قلبم مهم نیستی...
📝 @nameh1400 📝
هدایت شده از ♡نـامـہ هایـے بـہ او♡
و ما چقدر نمیدانیم که میتوانیم!
حسرت ها حسرت ها حسرت ها در انتظار ماست! آن زمانی که حجاب ها برداشته میشود و متوجه خواهیم شد که اگر خودمان را گول نمیزدیم و خودمان را خرج نمیکردیم برای تلگرام و اینستاگرام و برای فلان رفیق پتیاره مان که جز وقت کشی برایمان چیزی نداشت، میتوانستیم کتاب ها بخوانیم و مسلط به فلان مباحث شویم و بنده هایی را هدایت کنیم و واسطه و وسیله شویم و به فلان زبان ها مسلط میشدیم
ولی جدا میگویم!
لازم است بنشینیم و محاسبه ای بکنیم، قرآن هم به ما محاسبه گری را یاد میدهد و راجب شراب میگوید که مَنافِعُ لِلنَّاسِ؛ منافعی دارد!
وَ إِثْمُهُما أَکْبَرُ مِنْ نَفْعِهِما
ولی ضررش بیشتر است!
بسیار از رفیق هایمان و بسیار از نرم افزار های گوشی مان و آن چیز هایی که وقت هایمان را میگیرد را باید غربال کنیم قبل از اینکه غربال شویم
که مولا هم گفت لَتُغَرْبَلُنَّ غَرْبَلَةً و حتما غربال و تصفیه میشوید آنهم چه تصفیه شدنی...
بشینیم و حتی بنویسیم که حساب و کتاب دستمان باشد نه فقط در ذهنمان!
رفیق هایی که ضرر شان بیشتر از بودن هایشان و منافع شان است!
همه مشغله ها و لذت ها و انس هایی که داریم!
و غیر او در آنها جریان دارد!
همه شان را باید کنار بگذاریم...
چون با خودمان رو در وایستی نداریم...
🌱 ♡نـامـہ هایـے بـہ او♡ 🌱
📝 @nameh1400 📝