eitaa logo
『ڪاکٺوس🌵』
305 دنبال‌کننده
4.3هزار عکس
427 ویدیو
8 فایل
♡عاشق ࢪا ڪہ بࢪ عڪس ڪنے مے شود “ قشا؏ ” دهخدا ࢪا مے شناسے؟ لغٺ نامہ اش ࢪا ڪہ باز ڪࢪدم نوشٺہ بود قشا؏ دࢪدے ڪہ آدم از دࢪمان آن مایوس مےشود.♡
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از 『بازگشٺᵇᵃᶻᵍᵃˢʰᵗ』
هر زمان جوانی‌دعای‌فرج‌مهدی(عج) رازمزمه‌کند... همزمان‌ امام‌زمان(عج)‌ دست‌های مبارکشان رابه سوی‌آسمان‌بلندمیکنندو‌برای‌آن ‌جوان‌ دعا میفرمایند؛ چه‌خوش‌سعادتندکسانی‌که‌حداقل‌روزی یک‌بار دعای‌فرج را زمزمه می‌کنند...:) 🌸|↫
هدایت شده از ♡نـامـہ هایـے بـہ او♡
آقای نزار چقد قشنگ یکی از دغدغه هامونو گفتی : بیمِ آن دارم که زیاد با تو سخن بگویم مبادا خسته شوی و بیمِ آن دارم که سکوت کنم مبادا گمان کنی که دیگر برای قلبم مهم نیستی... 📝 @nameh1400 📝
هدایت شده از ♡نـامـہ هایـے بـہ او♡
و ما چقدر نمی‌دانیم که می‌توانیم! حسرت ها حسرت ها حسرت ها در انتظار ماست! آن زمانی که حجاب ها برداشته می‌شود و متوجه خواهیم شد که اگر خودمان را گول نمیزدیم و خودمان را خرج نمی‌کردیم برای تلگرام و اینستاگرام و برای فلان رفیق پتیاره مان که جز وقت کشی برایمان چیزی نداشت، می‌توانستیم کتاب ها بخوانیم و مسلط به فلان مباحث شویم و بنده هایی را هدایت کنیم و واسطه و وسیله شویم و به فلان زبان ها مسلط می‌شدیم ولی جدا می‌گویم! لازم است بنشینیم و محاسبه ای بکنیم، قرآن هم به ما محاسبه گری را یاد می‌دهد و راجب شراب می‌گوید که مَنافِعُ لِلنَّاسِ؛ منافعی دارد! وَ إِثْمُهُما أَکْبَرُ مِنْ نَفْعِهِما ولی ضررش بیشتر است! بسیار از رفیق هایمان و بسیار از نرم افزار های گوشی مان و آن چیز هایی که وقت هایمان را می‌گیرد را باید غربال کنیم قبل از اینکه غربال شویم که مولا هم گفت لَتُغَرْبَلُنَّ غَرْبَلَةً و حتما غربال و تصفیه می‌شوید آنهم چه تصفیه شدنی... بشینیم و حتی بنویسیم که حساب و کتاب دستمان باشد نه فقط در ذهنمان! رفیق هایی که ضرر شان بیشتر از بودن هایشان و منافع شان است! همه مشغله ها و لذت ها و انس هایی که داریم! و غیر او در آنها جریان دارد! همه شان را باید کنار بگذاریم... چون با خودمان رو در وایستی نداریم... 🌱 ♡نـامـہ هایـے بـہ او♡ 🌱 📝 @nameh1400 📝
هدایت شده از ترمینال‌تہران‌ڪرج」
یکم زیاد شیم، خب؟😐🚶‍♂
سلام به شما رفقای کاکتوسی عزیز اگه کسی تو کانال دهم هست، رشتتون فرقی نمیکنه. میخوایم یه گروه بزنیم برای دهمی هامون. بیاید پیوی بگید که دهمید تا لینک گروه رو براتون بزارم. @Khiarshor
.♡♡:♡♡ مال‌ِ منی هر چیم بشه !♡
هدایت شده از - تاسیان؛)
‏کاش کسایی که دوسشون دارم با هیشکی جز من حرف نزنن!🚶🏻‍♀🎈 @FARIAD_BI_SEDA
تَعبیرِ من از عشق،♥️ لبخند هاےِ توست، در این روزمرگے‌هاےِ بـے‌تڪرار...!🦋🌱 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‎‌ 🌵@CactusmEm 🌵
『ڪاکٺوس🌵』
تَعبیرِ من از عشق،♥️ لبخند هاےِ توست، در این روزمرگے‌هاےِ بـے‌تڪرار...!🦋🌱 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
دلبَــــر جانَــم...♡ حضـورِ { طُ } بَـرام مَنبـعِ آرامـشِ ♥️💭 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌🌵@CactusmEm 🌵
♥️⛓ ا اطلٰاعِ هَمیشٝگٓیِ طِبٓــق قٛانوُن عشقِ قَلبَــــم به ⋮ تُ∞ ⋮ مَحکُوٓمهِ..!♥️ 🌵@CactusmEm 🌵
『ڪاکٺوس🌵』
♥️⛓ ا اطلٰاعِ هَمیشٝگٓیِ طِبٓــق قٛانوُن عشقِ قَلبَــــم به ⋮ تُ∞ ⋮ مَحکُوٓمهِ..!♥️ 🌵@CactusmEm 🌵
🙈🔥راسـت میگـن حادثـه هیـچ وَقـت خَبــر نمیـڪنه مثـل ¦تــ♡ـو¦ ‌ڪه یهــو شُــدی هَمــه یِ زندگیــــم...🦋✨ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 🌵@CactusmEm 🌵