eitaa logo
『ڪاکٺوس🌵』
305 دنبال‌کننده
4.3هزار عکس
427 ویدیو
8 فایل
♡عاشق ࢪا ڪہ بࢪ عڪس ڪنے مے شود “ قشا؏ ” دهخدا ࢪا مے شناسے؟ لغٺ نامہ اش ࢪا ڪہ باز ڪࢪدم نوشٺہ بود قشا؏ دࢪدے ڪہ آدم از دࢪمان آن مایوس مےشود.♡
مشاهده در ایتا
دانلود
من نگفتم بیا منو اونقدری که دوسِت دارم دوس داشته باش،من فقط میگم به من مواظب قلبم باش؛وقتی میبینی ی سری چیزا راجب تو برام بیش از حد مهمه مسخرم نکن بفهمم که اینا بخاطر دوست داشتن بیش از حدمه،سعی کن درکم کنی و بفهمی دست خودم نیست، من نمی گم اشتباه نکن، میگم نزار قلبم بشکنه!من میگم با دید اینکه من نمیتونم ولت کنم هر کاری دلت خواست نکن بزار همیشه مث روزای اول دوست داشته باشم:) 🌵@CactusmEm 🌵
تو همونی هستی که هر وقت مدتها قوی بودم بهش رسیدم راحت تونستم حرفای دلمو بزنم هیچوقت تو ناراحتیم نصحیتم نکردی،پا به پام غصه خوردی!گفتی اشکالی نداره اگه بعضی وقتا ناراحت باشی!اشکالی نداره اگه بعد از این همه مدت قوی بودن یه وقتایی هم ضعیف باشی..مرسی که همیشه کمک ام کردی قشنگ تر از قبل لبخند بزنم؛) 🌵@CactusmEm 🌵
اگه بخوایید پیام های کسی رو بخونید حتی زمانی که پاکشون کرده چه توی تلگرام چه توی واتس آپ از یه اپلیکشن دیگه به نام«notification history log» میتونید استفاده کنید این اپلیکشن تمام نوتیف های گوشیتونو سیو‌میکنه و حتی اگر خود شخص هم اونارو پاک کنه شما میتونید پیامارو ببینید!! |کاکتوس tech| 🌵@CactusmEm 🌵
دوست کیست؟ شخص عجیبی نیست، با دیدنش حالت خوب میشود، حتی اگر سالها ندیده باشی اش، با خنده اش، دلت میخندد حتی اگر فقط خنده اش را از پس عکس دیده باشی. دوستی با هزاران سال معاشرت ممکن است رخ ندهد و گاهی فقط با یک رودرروئی و مرور خاطرات خودش را تحمیل میکند. قرار نیست کار خاصی کرده باشد، میتواند در همین فضای مجازی باشد و حالت را خوب کند. دوستی یعنی احساست خوب شود وقتی احساس کنی هنوز احساسش در رگ های زمان جاریست. باشیم که بودنمان برای برخی همین حس را دارد، حس "دوست" بودن. 🌵@CactusmEm 🌵
‏مثل اون عکسی که هیچوقت پاک نمیکنم ولی تو گالریم هست مثل اون آهنگی که هیچوقت پاک نمیکنم ولی ردش میکنم مثل خاطراتت که هیچ وقت پاک نمیشه ولی فکر نمیکنم بهشون دقیقا مثل اینا توام جات گوشه قلبمه ولی دیگه سمتت نمیام 🌵@CactusmEm 🌵
تو را برای وفای تو دوست می دارم! وگرنه دلبر ِ پیمان شکن فراوان است ... 🌵@CactusmEm 🌵
دو دوست که زمانی یکدیگر را دوست داشتند بعد از هفده سال در یک کافه بر سر یک میز نشسته اند! زن: چرا حرفی نمیزنی مرد: (بعد از سکوت طولانی) اگر فرض کنیم فردا آخرین روز دنیاست، باید بگم که تو عشق اول و آخرم بودی. اما فردا اخرین روز دنیا نیست و توام حرف منو نشنیده بگیر! -از کتاب عقاید یک دلقک 🌵@CactusmEm 🌵
🤡✨
『ڪاکٺوس🌵』
🤡✨
همه منو داشتن ولی خب من هیچوقت نداشتمشون! هر‌وقت نیازم داشتم بدون اینکه روحشونم خبر داشته باشه اونجا بودم!همیشه و همه جا قابل دسترس بودم... همیشه سعی کردم لبشون خندون باشه.. هرکاری براشون کردم حتی از خودم گذشتم.. شده بود خودم از درد زجه میزدم ولی حواسم بهشون بود.. ولی خب تنهام گذاشتن.. الان که بیشتر دقت میکنم .. من همیشه تنها بودم.! -فِریس 🌵@CactusmEm 🌵
گاهی وقتا باید به نقطه بزاری ، باز شروع کنی باز بخندی ، باز بجنگی ، باز بیفتی و محکم تر پاشی! گاهی وقتا باید یه لبخند خوشگل به همه ی تلخیا بزنی و بگی :«مرسی که یادم دادین قوی باشم» 🌵@CactusmEm 🌵
«ما که دل کندیم از او دیگر چه فرقی می‌کند با سگان زرد باشد یا شغالان سیاه؟» 🌵@CactusmEm 🌵
ولی به فرفریا نگید ببعی نصفهِ خوشگلیای دنیا تو پیج و تاب موهای ایناس•_• 🌵@CactusmEm 🌵