یه آدمایی مثل من وقتی نگرانشون میشید خوشحال نمیشن!
حالشون بدتر از شما بد میشه...
خودخوری میکنن ...
خودشونو مقصر حال بد شما میدونن!
و لحظه به لحظه اش میگن کاش واستون مهم نبودم!
یه سری ها رو فقط ، مهم بودن واسه شما ها تو این دنیا نگه داشته...
فقط واسه اینکه حالتون بد تر از این نشه حال بد دنیا رو تحمل میکنن!
نگرانی خوبه ولی تا وقتی که کار از کار نگذشته ، دل از دنیا نبریده از عشق و زندگی و هدف ناامید نشده!
بعد از اون فقط حس بد میگیره آدم از مهم بودنش!
تا دیر نشده نگران بشید نه وقتی کار از کار گذشته ...
🌵@CactusmEm 🌵
باید ازت معذرت بخوام که من تنها کسی بودم که به حرفات گوش میدادم،در واقع من کسی بودم که بهت اهمیت میدادم، من کسی بودم که حتی وقتی همه بهم میگفتن برو ، پات وایسادم .من کسی بودم که تورو با تموم وجودم دوسداشتم حتی وقتی تو هر دلیلی بهم دادی که دوستت نداشته باشم . من تنها کسی بودم که وقتی هیچکس پیشت نموندم،موندم! اما ازت معذرت میخوام که تو لیاقت همه ی وجودمو نداشتی!
🌵@CactusmEm 🌵
یک بار برای همیشه تلفظ صحیح برند هارو یاد بگیریم:
ARMANI=آرمانی
CHANEL=شَنِل
PRADA=پرآدآ
STRADIVARIUS=اِسترا دِ وریس
CALVIN KLEIN =کلوین کلاین
LACOSTE= لِکاست
LOUIS VUITTON=لویی ویتان
NIKE= نایکی
🌵@CactusmEm 🌵
-با من ازدواج میکنی!؟
+نهههههههههه
-اوکی،پس من با تو ازدواج میکنم•_•
🌵@CactusmEm 🌵
یکي از عاشقانه هاي آذري اینه ك وقتي عاشق میشن به طرف مقابلشون میگن:《سن نواخدان منیم نفسیم اولدون》،
یعني: «تو از كي نفس من شدي؟!»
زیبا نیست...؟ :)
🌵@CactusmEm 🌵
『ڪاکٺوس🌵』
🌵@CactusmEm 🌵
من اون شاهی ام که جلو چشای تو کیش و مات شدم !
🌵@CactusmEm 🌵