باید ازت معذرت بخوام که من تنها کسی بودم که به حرفات گوش میدادم،در واقع من کسی بودم که بهت اهمیت میدادم، من کسی بودم که حتی وقتی همه بهم میگفتن برو ، پات وایسادم .من کسی بودم که تورو با تموم وجودم دوسداشتم حتی وقتی تو هر دلیلی بهم دادی که دوستت نداشته باشم . من تنها کسی بودم که وقتی هیچکس پیشت نموندم،موندم! اما ازت معذرت میخوام که تو لیاقت همه ی وجودمو نداشتی!
🌵@CactusmEm 🌵
یک بار برای همیشه تلفظ صحیح برند هارو یاد بگیریم:
ARMANI=آرمانی
CHANEL=شَنِل
PRADA=پرآدآ
STRADIVARIUS=اِسترا دِ وریس
CALVIN KLEIN =کلوین کلاین
LACOSTE= لِکاست
LOUIS VUITTON=لویی ویتان
NIKE= نایکی
🌵@CactusmEm 🌵
-با من ازدواج میکنی!؟
+نهههههههههه
-اوکی،پس من با تو ازدواج میکنم•_•
🌵@CactusmEm 🌵
یکي از عاشقانه هاي آذري اینه ك وقتي عاشق میشن به طرف مقابلشون میگن:《سن نواخدان منیم نفسیم اولدون》،
یعني: «تو از كي نفس من شدي؟!»
زیبا نیست...؟ :)
🌵@CactusmEm 🌵
『ڪاکٺوس🌵』
🌵@CactusmEm 🌵
من اون شاهی ام که جلو چشای تو کیش و مات شدم !
🌵@CactusmEm 🌵
『ڪاکٺوس🌵』
🌵@CactusmEm 🌵
One day all of us will be apart.
Promises: broken.
Pictures: lost.
Contacts: deleted.
The only thing which will last forever is the memory..!
یه روز همهی ما از هم جدا میشیم،
قولها: شکسته میشن،
عکسها: گم میشن،
شمارهها: پاک میشن،
تنها چیزی که تا ابد باقی میمونه خاطراته..!
🌵@CactusmEm 🌵
『ڪاکٺوس🌵』
🌵@CactusmEm 🌵
دیگه دیره واسه رفتنت دلبر!
حالا که دلمون گیرته
حالا که پامون بندته
حالا که دچارتیم
دیره واسه رفتنت!
انتخابش با خودت
یا بمون
یا ما رو هم جا کن گوشه ی چمدونت:)!
🌵@CactusmEm 🌵