-با من ازدواج میکنی!؟
+نهههههههههه
-اوکی،پس من با تو ازدواج میکنم•_•
🌵@CactusmEm 🌵
یکي از عاشقانه هاي آذري اینه ك وقتي عاشق میشن به طرف مقابلشون میگن:《سن نواخدان منیم نفسیم اولدون》،
یعني: «تو از كي نفس من شدي؟!»
زیبا نیست...؟ :)
🌵@CactusmEm 🌵
『ڪاکٺوس🌵』
🌵@CactusmEm 🌵
من اون شاهی ام که جلو چشای تو کیش و مات شدم !
🌵@CactusmEm 🌵
『ڪاکٺوس🌵』
🌵@CactusmEm 🌵
One day all of us will be apart.
Promises: broken.
Pictures: lost.
Contacts: deleted.
The only thing which will last forever is the memory..!
یه روز همهی ما از هم جدا میشیم،
قولها: شکسته میشن،
عکسها: گم میشن،
شمارهها: پاک میشن،
تنها چیزی که تا ابد باقی میمونه خاطراته..!
🌵@CactusmEm 🌵
『ڪاکٺوس🌵』
🌵@CactusmEm 🌵
دیگه دیره واسه رفتنت دلبر!
حالا که دلمون گیرته
حالا که پامون بندته
حالا که دچارتیم
دیره واسه رفتنت!
انتخابش با خودت
یا بمون
یا ما رو هم جا کن گوشه ی چمدونت:)!
🌵@CactusmEm 🌵
『ڪاکٺوس🌵』
🌵@CactusmEm 🌵
دِلتنگی هایِ آخرِ شب هر کسی هیچ شبهه ی دیگه ای نداره.
یکی عکس میبینه..!
یکی آهنگ گوش میده..!
یکی اَم پیامارو مرور میکنه..!
یکی اَم...!
انتخاب با شماست شما دوست دارید چطوری دل تنگ بشید؟
🌵@CactusmEm 🌵
『ڪاکٺوس🌵』
🌵@CactusmEm 🌵
شما هم وقتی یکیو خیلی دوست دارین اگه دلتونو هم بشکنه تو دلتون انقدر کلنجار میرید تا حق و میدید به طرف؟ :)
🌵@CactusmEm 🌵