هدایت شده از از من من تا من او (باور)
ﺩﺧﺘﺮﺍ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺍﻣﺘﺤﺎﻥ :
ﺑﭽﻪ ﻫﺎ X ﺭﻭ ﭼﻨﺪ ﺑﻪ ﺩﺳﺖ ﺁﻭﺭﺩﯾﺪ؟
ﻧﺎﺯﯼ : 23.5
مهناز:23.6
گلی:23:4
ﭘﺴﺮﺍ ﺑﻌﺪ ﺍﻣﺘﺤﺎﻥ :
ﺑﭽﻪ ﻫﺎ X ﺭﻭ ﭼﻨﺪ ﺑﻪ ﺩﺳﺖ ﺁﻭﺭﺩﯾﺪ؟
ﻏﻼﻡ :1000
ﻣﺤﻤﻮﺩ :138-
ممد: x داشتيم مگه؟
جعفر : حاجي مگه اون ضربدر نبود؟؟😐😂😂
😂 @khandee_pare 😂
من آدم ها را نمی فهمم
نمی فهمم چرا بین خوب و بد ، بدی را انتخاب می کنند؟
چرا بین حیا و عفت و آبرو ، بی حیایی را انتخاب می کنند؟
چرا تا وقتی بخشش و بزرگی هست
آنها کینه می ورزند و خوار و کوچک بودن را انتخاب می کنند؟
چرا تا وقتی زیبایی هست ، زشتی را انتخاب می کنند؟؟
چرا تا وقتی راستی و حقیقت هست ، دروغ را انتخاب می کنند؟؟
من این آدم ها را نمی فهمم