eitaa logo
『ڪاکٺوس🌵』
305 دنبال‌کننده
4.3هزار عکس
427 ویدیو
8 فایل
♡عاشق ࢪا ڪہ بࢪ عڪس ڪنے مے شود “ قشا؏ ” دهخدا ࢪا مے شناسے؟ لغٺ نامہ اش ࢪا ڪہ باز ڪࢪدم نوشٺہ بود قشا؏ دࢪدے ڪہ آدم از دࢪمان آن مایوس مےشود.♡
مشاهده در ایتا
دانلود
『ڪاکٺوس🌵』
🌵@CactusmEm🌵
بطور كلی صلاح در اين است كه آدمی «شعور» خويش را با نگفتن نشان دهد نه با گفتن. زيرا «سكوت» از هوشمندی است و گفتن از خودپسندی! - آرتور شوپنهاور 🌵@CactusmEm🌵
ارامش روحش و ارومی درونش رو خریدارم..👀💫 🌵@CactusmEm🌵
『ڪاکٺوس🌵』
ارامش روحش و ارومی درونش رو خریدارم..👀💫 🌵@CactusmEm🌵
نه مستی نشان کفر است نه جانماز نشان دین داری نه پاکان را کابی از مستی نه مستان را مکان دورویی نه مویی نمایان نشان از هرزگی نه چهار قد نشان پاکی هر کس هر انست که ببوید نه انکه ظاهرش گوید! _عطار 🌵@CactusmEm🌵
سلام همسایه ها ی مدت ببخشید که ازتون بیخیال شدیم و رسم همسایگی رو به جا نیاوردیم💔😔🚶🏻‍♀ اما من به شخصه قول میدم ی لیست از همسایه بزارم برای فردا شب و حمایتتون کنم بمونید برامون🚶🏻‍♀ @CactusmEm برای اینکه بفهمم هنوز چنل مارو همسایه خودتون میدونید تشریف بیارید پیوی تگ کانالتون رو بدید🚶🏻‍♀🚶🏻‍♀🚶🏻‍♀ @BARANA16
『ڪاکٺوس🌵』
سلام همسایه ها ی مدت ببخشید که ازتون بیخیال شدیم و رسم همسایگی رو به جا نیاوردیم💔😔🚶🏻‍♀ اما من به شخ
همسایه ها بعد نیاید بگید چرا این کانال ما نیست من به تک تکتون توی ناشناس پیام دادم خیلی هاتون جواب ندادید🚶🏻‍♀🚶🏻‍♀🚶🏻‍♀🚶🏻‍♀
گاهی یک لیوان چای، چند صفحه کتاب، و یک پنجره‌ی نیمه باز برای خوشبختی آدم کفایت می‌کند. همین که قدم زدن چاره‌ی دردهایت باشد و دلخوشی‌های کوچک دلیل لبخندهایت، " یعنی تو خوشبختی " :)🌿 🌵@CactusmEm🌵
『ڪاکٺوس🌵』
سلام همسایه ها ی مدت ببخشید که ازتون بیخیال شدیم و رسم همسایگی رو به جا نیاوردیم💔😔🚶🏻‍♀ اما من به شخ
همسایه ها شرمنده میدونم که امشب منتظر تبادل لیستی بودید ولی نصف کانال ها هنوز اعلام نکردن و منم یکم ناخوش هستم انشاءالله شنبه میفرستم لیست رو
دیدنش حال مرا یک جور دیگر می کند حال یک دیوانھ را دیوانھ بہتر می کند... 🌵@CactusmEm 🌵
ѕeeĸ "love" ιn мy warм eмвrace ...♥️ جستجو ڪن "عشـق" را میان آغـوشِ گرمـِ مـن ...♥️ 🌵@CactusmEm 🌵
منظومه ی چشمان تو با خط و مدارش برهم زده یکباره همه جاذبه ها را ... 🌵@CactusmEm 🌵
You can do anything you set your mind to ... هرچی چی تو ذهنته همونیه که برات دیر یا زود اتفاق میوفته :) 🌵@CactusmEm 🌵
من همانم که شروعش کردی! نکند دل بکنی،‌‌ دل ندهی، بی سر و سامان بشوم: ) 🌵@CactusmEm🌵