شنبھ تولدشھ^^
امرالد مدیر چنل @migi_Khob رو میگم :)!'
اگر دوست داشتید بیاید و بهش تبریڪ بگید و خوشحالش ڪنید :⇩
https://eitaa.com/joinchat/3183018105C5efaedd0d2 !'
هدایت شده از 『سلطآنبغض♡』
هِی میخوام برگردم ولی یهو یادم میاد اونی که رفته من نبودم:(((🚶🏼♀️
تصمیم بگیر خودتو ببینی.....
تصمیم بگیر به خودت
به دلت
به فهم و شعور و احساست....
به ذات و منش و وجودت....
بها بدی....!
تصمیم بگیر که از یه جایی به بعد، دیگه وایسی....!!!
محکم....
قرص....
مطمئن....!
گاهی وقتا
باید در قلبتو ببندی به روی اونایی که
در قلبشونو به روت بستن.....!
از دوست داشتن کسی پشیمون نباش.....
اما قول بده به دلت
که هیچکی رو
بیشتر از خودت نخوای.....!
به خودت احترام بذار....
خودتو درست و حسابی ورنداز کن....!
کیف کن ازینهمه شور و شوقی که تو روحته.....
لذت ببر از اینهمه ظرافت و زیباییت....
و تصمیم بگیر
روح و قلبتو خرج کسی کنی
که غرورشو خرج داشتنت میکنه.....!
به خودت افتخار کن....
تو هیچی از ملکه بودن کم
نداری.....!🌻
🌵@CactusmEm🌵