تصمیم بگیر خودتو ببینی.....
تصمیم بگیر به خودت
به دلت
به فهم و شعور و احساست....
به ذات و منش و وجودت....
بها بدی....!
تصمیم بگیر که از یه جایی به بعد، دیگه وایسی....!!!
محکم....
قرص....
مطمئن....!
گاهی وقتا
باید در قلبتو ببندی به روی اونایی که
در قلبشونو به روت بستن.....!
از دوست داشتن کسی پشیمون نباش.....
اما قول بده به دلت
که هیچکی رو
بیشتر از خودت نخوای.....!
به خودت احترام بذار....
خودتو درست و حسابی ورنداز کن....!
کیف کن ازینهمه شور و شوقی که تو روحته.....
لذت ببر از اینهمه ظرافت و زیباییت....
و تصمیم بگیر
روح و قلبتو خرج کسی کنی
که غرورشو خرج داشتنت میکنه.....!
به خودت افتخار کن....
تو هیچی از ملکه بودن کم
نداری.....!🌻
🌵@CactusmEm🌵
چه کسی می گوید..
پشت این ثانیه ها تاریڪ است؟!
گام اگر برداریم روشنی نزدیک است..¡
🌵@CactusmEm 🌵
میدونم بعضی وقتا حالت خوب نیست!
میدونم آرزو های زیادی داری!
میدونم هدفات خیلی بزرگن!
میدونی خیلی شبا از شدت گریه و ناراحتی خوابت نمیبره!
اینم میدونم که خیلی جاها توسط آدمای مریض و جنسیت زده اذیت شدی!
میدونم حرفایی بهت زده شده که نباید هیچوقت اونا رو میشنیدی!
میدونم محدودیت های زیادی وجود داره..ولی
لطفاً،خواهشاً خسته نشو..
از آرزو هات دست نکش..برا هدفات بجنگ.
هیچوقت زندگی خودت با انتخاب های اشتباه تباه نکن..
من بهتون ایمان دارم.میدونم که میتونید به آرزو هاتون برسید..
و هیچوقت از اینکه دختر هستید شرم سار نباشید و همیشه با افتخار سرتون بالا بگیرید..
-محمد مهدی عظیمی
🌵@CactusmEm 🌵
این حرفم رو به توئه:
برای تو اگه چندین شبه نتونستی راحت بخوابی یا خوب استراحت کنی..
برای تو اگه کسی نیست درست درکت کنه و وقتی عمیقا ناراحتی تورو بفهمه!
برای تو اگه کسی متوجه نشده که مثل قبل نمیخندی و خسته شدی..
بدون هر چقدر هم سخت بگذره من هستم و بهت افتخار میکنم حتی اگه نتونم واست کاری انجام بدم!روزای قشنگی هست که هنوز ندیشون..جاهای قشنگی هست که هنوز ندیدی و آدمایی هستن که یه روز ایستاده تورو تشویق میکنن فقط لطفا نه ناامید شو نه کم بیار!یادت باشه که هروقت به کسی نیاز داشتی همیشه میتونی روم حساب کنی:)
🌵@CactusmEm 🌵
به نظرم این قسمت آهنگ تتلو خیلی موده که میگه:«من باهات قهرم ولی بی تو انگار با همه عالم غریبم!
با همه قهرم اصلا این دورو ور آدم ندیدم
من باهات قهرم ولی تنها ترین آدم این شهرم!یه دل میگه که برگردم یه دل...»
🌵@CactusmEm 🌵
کوآلاها ۹۹٪عمرشان در حال خوردن و خوابیدن هستند و ۱٪ باقیمانده را نیز به دنبال جفت میگردند
اگر پس از مدت کوتاهی جفت پیدا نکنند برایشان اهمیتی ندارد و باز هم غذا میخورند و میخوابند !
اخه چقدر میتونه شبیه منو و دوستام باشه•__•
🌵@CactusmEm 🌵
هیچ باندی خطرناک تر از دو تا دوست صمیمی که از یه نفرِ مشترک بدشون میاد،قویتر نیست:))))
🌵@CactusmEm 🌵
«لَا تَخَافِي وَلَا تَحْزَنِي ۖ إِنَّا رَادُّوهُ إِلَيْكِ»
نترس و غمگین مباش!که ما او را به تو بازمیگردانیم✨
🌵@CactusmEm 🌵
مسعود کیمیایی گفته:
من معتقدم که در هر شرایطی انسان تنهاست، در هر شرایطی تنهاست..
یعنی حتی اگر فرضاً میلیونها آدم برات دست تکون میدن، در همون لحظه تنهایی..!
🌵@CactusmEm🌵
و مدت هاست خسته ام اما خودم را روی زمین می کشم و ادامه می دهم.
تمام زندگی ام از همین ادامه دادن ها، از همین روی زمین کشیده شدن ها، زخم است.
🌵@CactusmEm🌵