eitaa logo
『ڪاکٺوس🌵』
305 دنبال‌کننده
4.3هزار عکس
427 ویدیو
8 فایل
♡عاشق ࢪا ڪہ بࢪ عڪس ڪنے مے شود “ قشا؏ ” دهخدا ࢪا مے شناسے؟ لغٺ نامہ اش ࢪا ڪہ باز ڪࢪدم نوشٺہ بود قشا؏ دࢪدے ڪہ آدم از دࢪمان آن مایوس مےشود.♡
مشاهده در ایتا
دانلود
این حرفم رو به توئه: برای تو اگه چندین شبه نتونستی راحت بخوابی یا خوب استراحت کنی.. برای تو اگه کسی نیست درست درکت کنه و وقتی عمیقا ناراحتی تورو بفهمه! برای تو اگه کسی متوجه نشده که مثل قبل نمیخندی و خسته شدی.. بدون هر چقدر هم سخت بگذره من هستم و بهت افتخار میکنم حتی اگه نتونم واست کاری انجام بدم!روزای قشنگی هست که هنوز ندیشون..جاهای قشنگی هست که هنوز ندیدی و آدمایی هستن که یه روز ایستاده تورو تشویق میکنن فقط لطفا نه ناامید شو نه کم بیار!یادت باشه که هروقت به کسی نیاز داشتی همیشه میتونی روم حساب کنی:) 🌵@CactusmEm 🌵
به نظرم این قسمت آهنگ تتلو خیلی موده که میگه:«من باهات قهرم ولی بی تو انگار با همه عالم غریبم! با همه قهرم اصلا این دورو ور آدم ندیدم من باهات قهرم ولی تنها ترین آدم این شهرم!یه دل میگه که برگردم یه دل...» 🌵@CactusmEm 🌵
کوآلاها ۹۹٪عمرشان در حال خوردن و خوابیدن هستند و ۱٪ باقیمانده را نیز به دنبال جفت میگردند اگر پس از مدت کوتاهی جفت پیدا نکنند برایشان اهمیتی ندارد و باز هم غذا میخورند و میخوابند ! اخه چقدر میتونه شبیه منو و دوستام باشه•__• 🌵@CactusmEm 🌵
هیچ باندی خطرناک تر از دو تا دوست صمیمی که از یه نفرِ مشترک بدشون میاد،قویتر نیست:)))) 🌵@CactusmEm 🌵
«لَا تَخَافِي وَلَا تَحْزَنِي ۖ إِنَّا رَادُّوهُ إِلَيْكِ» نترس و غمگین مباش!که ما او را به تو بازمیگردانیم✨ 🌵@CactusmEm 🌵
مسعود کیمیایی گفته: من معتقدم که در هر شرایطی انسان تنهاست، در هر شرایطی تنهاست.. یعنی حتی اگر فرضاً میلیون‌ها آدم برات دست تکون میدن، در همون لحظه تنهایی..! 🌵@CactusmEm🌵
و مدت هاست خسته ام اما خودم را روی زمین می کشم و ادامه می دهم. تمام زندگی ام از همین ادامه دادن ها، از همین روی زمین کشیده شدن ها، زخم است. 🌵@CactusmEm🌵
من خیلی جاها میتونستم مثل خیلی از آدم‌های که میشناسم باشم،من هیچوقت محدودیتی نداشتم اینکه تو هر جمعی نبودم،اینکه با هرکسی نرفتم،اینکه با هرکسی مثل خودش رفتار نکردم و جبران نکردم،حتی وقتی میتونستم فقط و فقط انتخاب خودم بوده! من ترجیح دادم ذات خوب خودمو حفظ کنم حتی اگه به قیمت از دست دادن آدمای اطرافم باشه! 🌵@CactusmEm 🌵
『ڪاکٺوس🌵』
🌵@CactusmEm🌵
هر چه گشتیم در این شهر نبود اهلِ دلی کہ بداند غمِ دلتنگی و تنهایی ما ... ! - معینی کرمانشاهی 🌵@CactusmEm🌵
『ڪاکٺوس🌵』
همسایه ها شرمنده میدونم که امشب منتظر تبادل لیستی بودید ولی نصف کانال ها هنوز اعلام نکردن و منم یکم
همسایه هایی که من این ایموجی ✅رو ندادم سریعا به من توی پیوی پیام بدن تا تگ چنلشون رو بزارم @BARANA16