723.7K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
این خاصیت دختر بودنه✨
نه کامل میشکنه..
نه میتونه کاملا خوشحال باشه...
ولی یهو صدای موفقیت همون دختر
همه رو کر میکنه🎍👍
افسردگی یک مرحلهی خیلی سخت داره
اونجا که اطرافیان میگن "ولش کنید، این همهش همینجوریه"
علاوه بر احساس تُهی بودن
احساس دور افتادن و مهجور بودن هم زخمی نو میشه بر جان آدمیزاد فلکزده...
هدایت شده از شـاھـࢪگ
نمیدونم چند تا پدر و مادر اینجا هستن که اینو میخونن ، یا اصلا چندتا پدر مادر قراره اینو بخونن ؛ یا اصلا خودِ شماها یک روزی پدر و مادر میشین .. حرفم اینه که با بچه هاتون دوست باشین ، هر حرفی بهشون نزنید چون واقعا قلباشون میشکنه ، شماها نمیدونید که با هر حرف ناراحت کننده ای که میزنید بچتون چقد تو مغزش اون رو آنالیز میکنه ! و تا ساعت ها گریه میکنه و شما به راحتی راحت میخوابید... مهربون باشین ، درک کنید ، بفهمید بچه هاتون رو و با حرف دیگران زندگی نکنید ؛ بچه برای خودتون آوردین نه حرف دیگران.. واقعا حال بعضیامون خوب نیست، بفهمید:)🥀
@Shaahrg