من نمیگم دوستم داشته باش ولی بهم توجه کن، نگاه کن، دلتنگم شو، باهام حرف بزن، دستامو بگیر، نمیگم دوستم داشته باش که... (:
🌵@CactusmEm 🌵
بعضی از آدما یه کارایی میکنن که تو نه ازشون ناراحت میشی نه عصبانی میشی نه متنفر میشی هیچی! فقط به یه نقطه خیره میشی با خودت میگی واقعا نمیفهمه؟
🌵@CactusmEm 🌵
اسکار
بهترین نگاهم میرسه به وقتی که
دلت میخواد نگاش کنی
سرتو میاری بالا میبینی اونم داره
نگات میکنه :)
🌵@CactusmEm 🌵
دقیقا اونجاییم که شادمهر میگه:
میخوام برم پا ندارم، میخوام نرم جا ندارم
گریه کنم دل ندارم، داد بزنم نا ندارم..!
بلاتکلیف ترینم(:
🌵@CactusmEm 🌵
ولی اصلا رَبطی به غُرور نَداره، من از اوّل زِندگیم یاد گرفتم جایی که جام نیس به زور خودَمو جا ندم! :)
🌵@CactusmEm 🌵
تو بدن هورمونی هست به نام«اکسی توسین» که بهش میگن«هورمون عشق»
این هورمون وقتی تولید میشه که:
دست معشوقمونو بگیریم!
خانوادمون یا کسایی که دوسشون داریم رو بغل کنیم!
از دیگران تعریف کنیم و بهشون حس خوب بدیم!
یا وقتی با یه نوزاد بازی میکنیم و بخنده!
بنظرم این قشنگ ترین هورمون آدماس!
🌵@CactusmEm 🌵
هر صُبح ،
برای [تو♡] بیدار میشوم
هر صُبح بیدار می شوم
تا یک روز ...
بیشتر دوستَت داشته باشم ✨
صبحت بخیر ⛅️ .
🌵@CactusmEm 🌵