eitaa logo
『ڪاکٺوس🌵』
305 دنبال‌کننده
4.3هزار عکس
427 ویدیو
8 فایل
♡عاشق ࢪا ڪہ بࢪ عڪس ڪنے مے شود “ قشا؏ ” دهخدا ࢪا مے شناسے؟ لغٺ نامہ اش ࢪا ڪہ باز ڪࢪدم نوشٺہ بود قشا؏ دࢪدے ڪہ آدم از دࢪمان آن مایوس مےشود.♡
مشاهده در ایتا
دانلود
من نمیگم دوستم داشته باش ولی بهم توجه کن، نگاه کن، دلتنگم شو، باهام حرف بزن، دستامو بگیر، نمیگم دوستم داشته باش که... (: 🌵@CactusmEm 🌵
‏بین اینهمه دلیل واسه ناراحتی، تو تنها دلیل واسه خوشحالیم هستی ! 🌵@CactusmEm 🌵
هیچوقت هیشکیو انقدر دوست نداشته باشین که جلوش بی دفاع ترین بشین!(؛ 🌵@CactusmEm 🌵
بعضی از آدما یه کارایی میکنن که تو نه ازشون ناراحت میشی نه عصبانی میشی نه متنفر میشی هیچی! فقط به یه نقطه خیره میشی با خودت میگی واقعا نمیفهمه؟ 🌵@CactusmEm 🌵
اسکار بهترین نگاهم میرسه به وقتی که دلت میخواد نگاش کنی سرتو میاری بالا میبینی اونم داره نگات میکنه :) 🌵@CactusmEm 🌵
وقـتی یه دختر حسودی میکنه دیگه نیازی نیس بگه "دوستت دارم" :) 🌵@CactusmEm 🌵
دقیقا اونجاییم که شادمهر میگه: میخوام برم پا ندارم، میخوام نرم جا ندارم گریه کنم دل ندارم، داد بزنم نا ندارم..! بلاتکلیف ترینم(: 🌵@CactusmEm 🌵
‏مُهم خَندیدنِ توعه ، گور بابای حالِ بَد مَن! : ) 🌵@CactusmEm 🌵
ولی اصلا رَبطی به غُرور نَداره، من از اوّل زِندگیم یاد گرفتم جایی که جام نیس به زور خودَمو جا ندم! :) 🌵@CactusmEm 🌵
دخترایی با لبخند‌ای بزرگ، غمگین ترین داستانا رو دارن...:) 🌵@CactusmEm 🌵
تو بدن هورمونی هست به نام«اکسی توسین» که بهش میگن«هورمون عشق» این هورمون وقتی تولید میشه که: دست معشوقمونو بگیریم! خانوادمون یا کسایی که دوسشون داریم رو بغل کنیم! از دیگران تعریف کنیم و بهشون حس خوب بدیم! یا وقتی با یه نوزاد بازی میکنیم و بخنده! بنظرم این قشنگ ترین هورمون آدماس! 🌵@CactusmEm 🌵
‌ ‌هر صُبح ، برای [تو♡] بیدار میشوم هر صُبح بیدار می شوم تا یک روز ... بیشتر دوستَت داشته باشم ✨ صبحت بخیر ⛅️ . 🌵@CactusmEm 🌵