eitaa logo
『ڪاکٺوس🌵』
305 دنبال‌کننده
4.3هزار عکس
427 ویدیو
8 فایل
♡عاشق ࢪا ڪہ بࢪ عڪس ڪنے مے شود “ قشا؏ ” دهخدا ࢪا مے شناسے؟ لغٺ نامہ اش ࢪا ڪہ باز ڪࢪدم نوشٺہ بود قشا؏ دࢪدے ڪہ آدم از دࢪمان آن مایوس مےشود.♡
مشاهده در ایتا
دانلود
بعضی از آدما یه کارایی میکنن که تو نه ازشون ناراحت میشی نه عصبانی میشی نه متنفر میشی هیچی! فقط به یه نقطه خیره میشی با خودت میگی واقعا نمیفهمه؟ 🌵@CactusmEm 🌵
اسکار بهترین نگاهم میرسه به وقتی که دلت میخواد نگاش کنی سرتو میاری بالا میبینی اونم داره نگات میکنه :) 🌵@CactusmEm 🌵
وقـتی یه دختر حسودی میکنه دیگه نیازی نیس بگه "دوستت دارم" :) 🌵@CactusmEm 🌵
دقیقا اونجاییم که شادمهر میگه: میخوام برم پا ندارم، میخوام نرم جا ندارم گریه کنم دل ندارم، داد بزنم نا ندارم..! بلاتکلیف ترینم(: 🌵@CactusmEm 🌵
‏مُهم خَندیدنِ توعه ، گور بابای حالِ بَد مَن! : ) 🌵@CactusmEm 🌵
ولی اصلا رَبطی به غُرور نَداره، من از اوّل زِندگیم یاد گرفتم جایی که جام نیس به زور خودَمو جا ندم! :) 🌵@CactusmEm 🌵
دخترایی با لبخند‌ای بزرگ، غمگین ترین داستانا رو دارن...:) 🌵@CactusmEm 🌵
تو بدن هورمونی هست به نام«اکسی توسین» که بهش میگن«هورمون عشق» این هورمون وقتی تولید میشه که: دست معشوقمونو بگیریم! خانوادمون یا کسایی که دوسشون داریم رو بغل کنیم! از دیگران تعریف کنیم و بهشون حس خوب بدیم! یا وقتی با یه نوزاد بازی میکنیم و بخنده! بنظرم این قشنگ ترین هورمون آدماس! 🌵@CactusmEm 🌵
‌ ‌هر صُبح ، برای [تو♡] بیدار میشوم هر صُبح بیدار می شوم تا یک روز ... بیشتر دوستَت داشته باشم ✨ صبحت بخیر ⛅️ . 🌵@CactusmEm 🌵
‍ش‍‌ای‍‌دآی‍دام‍ث‍‌ل‌خ‍‌ون‌دررگ‍‌ه‍ای‌ش‍‌ام‍‌ل‍‌وب‍‌ود . ام‍‌ام‍‌ن‌ت‍‌وی‌ه‍‌س‍ت‍‌م‌ک‍‌ه‌درای‍‌ن‌ت‍‌ن‌زن‍‌دگ‍‌ی‌م‍‌ی‌ک‍‌ن‍د'' 🌵@CactusmEm 🌵
بریزید این طرف🏃🏻‍♀🏃🏻‍♀ ببینیم چه خبره تو چنلش👀 @bikaran_man
هدایت شده از ماه خاموش
مرسی که با لف دادن دوباره من رو رند کردید خب؟:)