از الان دلم واسه پسرم میسوزه؛ پسفردا میخوام برم مدرسه دنبالش همکلاسیاش میگن:«اوووف چه مامانِ جیگری» بچم اعصابش خورد میشه خب:|
🌵@CactusmEm 🌵
هیچوقت باهام چشم تو چشم نشین؛دل به یغما میبرد چشمان مستم.. والا •__•
🌵@CactusmEm 🌵
من اگه برای تو یه دوست معمولی ام ولی تو برای من صمیمی ترین آدم زندگیمی..
من اگه تو چشمت عادی هستم،ولی تو برای من خاص ترین آدم زندگیمی..
تو اگه یه وقتای یادم میفتی، بدون من هر ثانیه بهت فکر میکنم..
تو اگه هر وقت دلت خواست بهم تکست میدی،بدون من هر ثانیه منتظر پیامتم...
تو اگه فک میکنی آدمای زیادی هستن که دوست دارن ولی بدون من خیلی بیشتر از همه دوست دارم؛)
🌵@CactusmEm 🌵
مرسی از اینکه به جای همه هستی..
مرسی که به جای همه پشتم بودی..
مرسی که هر وقت خوب نبودم،بودی..
مرسی که هر وقت نمیخواستم کسی باشه تو بودی..
مرسی که بین همه ی رفاقتای فیک و عشقای الکی تو واقعی بودی..
مرسی که اومدی و شدی همه ی من رفیقم..
🌵@CactusmEm 🌵
شاید هر کی منو میبینه با خودش بگه چقدر مغروره و سرده ولی اصلا اینطوری نیست!من خودمو همینجوری که هستم دوست دارم؛ گفتن کلمه ی «دوستت دارم» شاید برام سخت باشه ولی هیچوقت به کسی از سر عادت نگفتم!تیکه کلام هرروزم به این و اون نبوده!چون به آدمایی مختلف و متفاوت نگفتمش!پس اگه بهت گفتم دوستت دارم؛بدون واقعیه..واسه همه نبوده فقط مخصوص تو بوده...یعنی واقعا از تِه تِه قلبم دوستت دارم:)
🌵@CactusmEm 🌵
A person in 2 months can make you feel what a person in 2 years didn’t.
Time means nothing!character does.
یه نفر میتونه توی دو ماه نسبت به خودت احساسی رو بهت بده که یه نفر دیگه تو دوسال نتونسته.
زمان هیچ معنای نداره! بستگی به شخصیتش داره:)
🌵@CactusmEm 🌵