A person in 2 months can make you feel what a person in 2 years didn’t.
Time means nothing!character does.
یه نفر میتونه توی دو ماه نسبت به خودت احساسی رو بهت بده که یه نفر دیگه تو دوسال نتونسته.
زمان هیچ معنای نداره! بستگی به شخصیتش داره:)
🌵@CactusmEm 🌵
کی میخوایید بفهمید دختری که هم رو مغزت راه میره!هم همش منتظره که پیام بدی،هم خیلی زود ناراحت میشه؛هم تو ۵ دقیقه همه چیو زهرمارت میکنه،نشونه ی دوست داشتن بیش از اندازه!
🌵@CactusmEm 🌵
دقیقا اونجاییم که شادمهر میگه:
میخوام برم پا ندارم، میخوام نرم جا ندارم
گریه کنم دل ندارم، داد بزنم نا ندارم..!
بلاتکلیف ترینم(:
🌵@CactusmEm 🌵
میدونستی!
آروم میشم با بودنت..!
آروم میشم وقتی میبینمت..!
آروم میشم وقتی باهات چَت میکنم..!
آروم میشم وقتی میخندی..!
آروم میشم وقتی هستی و میدونم خدا تورو بهم جایِ تمومِ نداشته هام تو زندگی داده :)
🌵@CactusmEm 🌵
الکی به دل نگیر!
بابا بزرگم ۸۰ سال عمر کرد!
این آخریا هرموقع میدید ما ناراحتیم، میگفت:
ببین من تا تهشو دیدم ، تهش هیچی نیست!
الکی چیزیو به دل نگیر!
🌵@CactusmEm 🌵
دیدی چقدر بده آدم همش به امید پیام یه نفر گوشیشو برداره بعد ببینه هیچی نیومده یهو همه وجودش خالی میشه..!
🌵@CactusmEm 🌵
میدونی فانتوم چیه؟
یه دردیه كه وقتی یه چیزی رو از دست میدن با اینکه جاش خوب شده ولی تا خیلی وقت بعدش هنوز درد میکشن.
یه جورایی درد یه قسمتی از بدنه که نیست؛
تو خیلی وقت پیش قلب و روح من و با خودت بردی، ولی جای نبودنشون هنوزم درد میکنه...
🌵@CactusmEm 🌵