تراپی؟ شنیدن صدای ذوق زدهی خانواده هایی
که فیش دعوت لیالی لبنان گرفتند..
- حاضران به غایبان برسانند :
إنَّ هذا #علـــــــي أخي و وصي و خلیفتي
فیکم ( تا ابد )، فاْسمعواْ له وأطیعواْ و لیس فلانی و فلانی .
* قربونتبشم که اومدی، مولای ما شدی✨✨✨.
برق چشم بچههای این خانوادهها
حتما قراره از کاراتون گره گشایی کنه..
-قبولِ حق و آقایِ مع الحق*
بَچِّههِیئَتي
یه #شبجمعهی دور از کربلا دیگه ..(:⁴⁰
یه #شبجمعهی دور از کربلا دیگه ..(:⁴¹
اللهم عجل لولیک الفرج_صوت الحزین (ضیاء) 0939470334714_14040406_جان_نثاران_امام_زمان_عج_شب_دوم_محرم.mp3
زمان:
حجم:
6.7M
من دلم جا مونده بین بازار نجف..
عید غدیری که تهش به هیئتِ شبجمعه ختم بشه یقیناََ قصد کشتن داره. نمیدونم، علیایُّهاالحال خوش به حالِ اهالیِ نجف.
امشب دقایقی گوشهی دوری از هیئت نشستم
و خورد از نامِ علي، قندِ مکرر گوشم. بسیار تراپی بود.
بَچِّههِیئَتي
از لحاظ روحی دلم میخواست میشد، دیدنت را، هرشب و هرشب. آقاي امیرالمؤمنین.
میرم تو گالری، پوشهی عکسهای حرمت،
و بعد بابت اون شب و روزهای بیغم، حسرت میخورم.
هدایت شده از بَچِّههِیئَتي
یکی از بزرگترین ترسایی هم که هرشب سراغم
میاد اینه که اگه ایوونطلا ندیده بمیرم چی؟