بَچِّههِیئَتي
از لحاظ روحی دلم میخواست میشد، دیدنت را، هرشب و هرشب. آقاي امیرالمؤمنین.
میرم تو گالری، پوشهی عکسهای حرمت،
و بعد بابت اون شب و روزهای بیغم، حسرت میخورم.
هدایت شده از بَچِّههِیئَتي
یکی از بزرگترین ترسایی هم که هرشب سراغم
میاد اینه که اگه ایوونطلا ندیده بمیرم چی؟
هدایت شده از فَحوایِکَلام
چون واسه یه بچه شیعه خیلی #بیکلاسیه با این همه دلیل و مدرک نتونه حقانیت مولاش رو ثابت کنه پس
با من حاضر شید، بریم با پشت دست بزنیم تو دهن انکار کنندههای حق ِ#ِحضرتِامیر ❤️.
* بحث نسبتاََ طولانی و مهمه، خداوکیلی دل بدید🫂.
12.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خب دیگه؛ وقتشه با گوش دادن ۲۴ساعتهی
این نوای 'حسین' تا محرم، چهار گوشهی
قلبمو برات پرچم مشکی بزنم.
هیچکس مثل شیخ اسماعیل رمضانی
نمیتونه حرفی رو، سر درِ مغزم تتو کنه.
در ادامه بحث حاج آقا رمضانی میگفت:
این انصاف نیست،
بر کسی گریه کنی که
آخرین کاری که در این دنیا کرده
نماز خوندن بوده؛ بعد تو نمازتو شل بگیری!
هدایت شده از جاحرفی
واقعا این حاج آقا رمضانیم چه چیزایی واس ما کشف میکنه دمش گرم