پیرهن مشکیم آماده شد. خوشحال ازینکه
میتونم مثل مادر جوون مرده برات گریه کنم.
خونه رو کتیبه مشکی میزنم و اونور تر مامانم با ذکر
حزین و شریفت داره لباس مشکیهارو اتو میزنه.
زنده کردی مارو به غمت عزیزدلم. أبيعبدلله.
[ @hazine69 ] .. اتاقِ روضه و گریه -
داشته باشید اینجارو. لازمهی این دههست..
بَچِّههِیئَتي
[ @hazine69 ] .. اتاقِ روضه و گریه - داشته باشید اینجارو. لازمه
این چنلم خیلی نجاتدهندهست.
خوش دارم به دست همه برسه؛
تا میتونید، منتشرش کنید لطفاً!
بَچِّههِیئَتي
- المنةُلله که در میکده بازست ..
از امشب وارد روتینِ دوستداشتنیِ
«هیئت خونه، خونه هیئت» میشم.
ما؟ عدهای مفلس، شکسته، خسته، پریشون، محزون و دلخونیم که به محرمت پناه آوردیم .گردن بگیر ما را... یااباعبدالله.
میخواستم گردن کج کنم و قسمِت بدم که:
به سفیدیِ مویِ دخترت، بزار این دهه جون بدم برات..
ولی خب روم نمیشه چون:
وقتی که بی قرارِ غمت ربُ العالم است
عبدی چو من به روضهی تو جان دهد کم است.