بَچِّههِیئَتي
- المنةُلله که در میکده بازست ..
از امشب وارد روتینِ دوستداشتنیِ
«هیئت خونه، خونه هیئت» میشم.
ما؟ عدهای مفلس، شکسته، خسته، پریشون، محزون و دلخونیم که به محرمت پناه آوردیم .گردن بگیر ما را... یااباعبدالله.
میخواستم گردن کج کنم و قسمِت بدم که:
به سفیدیِ مویِ دخترت، بزار این دهه جون بدم برات..
ولی خب روم نمیشه چون:
وقتی که بی قرارِ غمت ربُ العالم است
عبدی چو من به روضهی تو جان دهد کم است.
بَچِّههِیئَتي
- بأذن #شـاهنجف ؛ حيعليالعزاء فی ماتمِ الزّینب ١٤٤٧🏴 .
- بأذن #شـاهنجف ؛ حيعليالعزاء فی ماتمِ الزّینب ۱٤٤٨🏴 .
نمیدونم چقدر میشه، نمیدونم چقدر میتونم، ولی همهی سعیمو میکنم که اگه اشکی ریخته میشه، فقط برای رنجی باشه که کشیدی.. فقط برای عزای تو باشه.. نه برای فلاکتهای خودم. نه برای آرومشدن دلم. نه برای جبران این چند سال بدبختی. چون تو میدونی که من: دارم نیاز ها به درِ خانهاَت
ولی خب گریه برای تو نیازِ مقدم است.
5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اوضاع محرم امسال اونیه که ستوده میخونه:
گفتن: بسه یاحسین.
گفتن: بسه دیگه آه.
من که گفتم و خیرشو دیدم.
اگه واقعا رزق اشک زیااد برای روضههاش لازم دارید دستکم
این یکی دو دهه رو سعی بر خوندن نماز اولوقت کنید.
#تجاربکسبشده¹⁷
با پوست و گوشت و استخون درک کردم که نماز، هم دنیاست
هم آخرت. هرجا برای نماز؛ وقت و انرژی و ارزش گذاشتم
دنیام آباد شده. تمام وصیت امیرالمؤمنین؛ نماز نماز نماز..
تمام عشق امامحسین؛ نماز نماز نماز..
یه راهکاری هم هست برای امثال منی که گاهاََ
گلدنتایم نماز خوندن رو هیچجوره فرصت نمیکنن بخونن.
اونم نماز با اولویته. ینی اولین حرکتی که بعد از اون
کار دست و پا گیر میزنیم، خوندن نماز باشه.
انشاءالله که نماز با اولویت به منزلهی همون نماز اولوقته..