اگه واقعا رزق اشک زیااد برای روضههاش لازم دارید دستکم
این یکی دو دهه رو سعی بر خوندن نماز اولوقت کنید.
#تجاربکسبشده¹⁷
با پوست و گوشت و استخون درک کردم که نماز، هم دنیاست
هم آخرت. هرجا برای نماز؛ وقت و انرژی و ارزش گذاشتم
دنیام آباد شده. تمام وصیت امیرالمؤمنین؛ نماز نماز نماز..
تمام عشق امامحسین؛ نماز نماز نماز..
یه راهکاری هم هست برای امثال منی که گاهاََ
گلدنتایم نماز خوندن رو هیچجوره فرصت نمیکنن بخونن.
اونم نماز با اولویته. ینی اولین حرکتی که بعد از اون
کار دست و پا گیر میزنیم، خوندن نماز باشه.
انشاءالله که نماز با اولویت به منزلهی همون نماز اولوقته..
تو محرم آدم دست به مواساتش وسیعه.
میتونه هی به نمازِ مغربِ حضرتزینب فکر کنه و به خودش بگه:
کدوم نمازی که خوندش رو به بهونه خستگی عقب انداختم،
به اندازه ایشون خسته بودم!؟..
تو محرم آدم حتی نیتهای قشنگتری هم میتونه داشته باشه.
مثلاََ؛ خدایا میشه اگه نمازام رو اولوقت کردم روزیم کنی
یه نماز با اذانِ علياکبر به امامتِحسین؟
نگاه زینبکبری به اشکِ چشمِ حسین،
نگاه حضرتِ عبّاس بر علياکبر و آه ثم آه..
پای أبيعبدلله رسیده به کربلا.. فرمود:
این خاک امن نیس برای مخدرات،
عباسجان تو از کنارِ محملِ زینب تکان نخور..
کربلایی حسین ستوده4_5985504971037087459.mp3
زمان:
حجم:
7.9M
به تو میرسه که بشم فدات..
کربلایی حسین ستوده4_5801150629502000044.mp3
زمان:
حجم:
10.9M
شدم دیوانه..
الحمدلله!