هدایت شده از فَحوایِکَلام
رحمت ِواسعهای، میدونم منو دل بریدن از تو ؟ ابدا
هم امامحسینِ نوکر خوبا ؛ بیشترم امامحسین ِما بدا :)))
هدایت شده از بَچِّههِیئَتي
قسم به وَالله لا اُفارِقُ عَمّی گفتنت، برای ما هم
بخواه که هیچزمان از عمویت جدا نشویم.
حقیقتا گاهی وسط سینهزنی میرم یه گوشه، تهِ هیئت و به
این دسته جمعی سنگت رو به سینه زدن تفاخر میکنم.
امامحسن اینجوریه که هم روضهی خودش میرسه
به حضرتزهرا هم روضهی پسراش. الحق که تویی،
مادریترین پسر این خانواده، محرممون شد فاطمیه..