eitaa logo
‌بَچِّه‌هِیئَتي
2.9هزار دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
391 ویدیو
6 فایل
• مَـنْ مـاٺَ عَـلے حُـبِّ حَسَـــنْ ..(:¹¹⁸ - @Sobhan_118 ‌ -https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_ytecqh&btn=سبحان اگه کاری بود : - اتاقِ‌روضه: [ @hazine69 ] [ @fahvaykalam110 ] افاضاتِ‌قرآنی‌ِمن - 📍الحمدلله‌ساکن‌مشهدُالرِّضا . .
مشاهده در ایتا
دانلود
همش با خودم می‌گم چجوری روم شد بعد از شنیدن داغ علي‌اکبر بازم راست راست زنده از در حسینیه‌ بیام بیرون؟ واقعا که آدم به سخت جانیِ من نیست در جهان.
به من اجازه بده با هر ولدی رگ قلبم برات پاره بشه..
آدم قرار بود یه فقط بار بمیره. نه صدبار تو ده شب.
روضه‌ تموم شده، رسیدم خونه، ولی همچنان از چشمام گوله گوله اشک می‌چکه و تمایلی برای بستن‌شون ندارم.
بعضی گریه‌ها برای مصیبت نیست؛ برای مظلومیتی‌ست که هیچ‌وقت کهنه نمی‌شود..
صبحی دیگر آغاز می‌شود، اما هنوز شب در من ادامه دارد؛ از جلوی چشمانم کنار نمی‌رود روضه‌هایی که یقین دارم تا سال‌ها بعد می‌توانند بی‌هوا اشکم را دربیاورند..
روضه‌ی امروز؟ اذانِ ظهر
‌بَچِّه‌هِیئَتي
برای سی و شش دقیقه نان استاپ زجه زدن و گریستن.
‌ اگر تمام عالم برای این چند دقیقه بمیرند اسراف نیست.
🫴🏻:
شب/روز هشتم گذشت و من انقد گریه و زجه‌ی فرو خورده دارم برات که کاش اصلا یه دهه‌ی کامل شب هشتم بود.