با صد گله از درد فراق تو، خموش است
گر هیچ ندارد دل من، حوصله دارد
#رفیع_مشهدی
@chaame 🌙
جز آب چشم و آتش دل بعد از این مباد
بعد از تو خاک بر سر دنیا علی علی...
#محمدمهدی_سیار
#حضرت_علیاکبر
@chaame 📢
کرم شب تاب گفت: رفیق خرگوش، من همیشه میکوشم مجلس تاریک دیگران را روشن کنم، جنگل را روشن کنم، اگرچه بعضی از جانوران مسخرهام میکنند و میگویند "با یک گل بهار نمیشود، تو بیهوده میکوشی با نور ناچیزت جنگل تاریک را روشن کنی." خرگوش گفت: این حرف مال قدیمیهاست. ما هم میگوییم "هر نوری هر چقدر هم ناچیز باشد، بالاخره روشنایی است."
#روزنگار، ۲ تیر، زادروز
#صمد_بهرنگی
@chaame ⛵️