کرم شب تاب گفت: رفیق خرگوش، من همیشه میکوشم مجلس تاریک دیگران را روشن کنم، جنگل را روشن کنم، اگرچه بعضی از جانوران مسخرهام میکنند و میگویند "با یک گل بهار نمیشود، تو بیهوده میکوشی با نور ناچیزت جنگل تاریک را روشن کنی." خرگوش گفت: این حرف مال قدیمیهاست. ما هم میگوییم "هر نوری هر چقدر هم ناچیز باشد، بالاخره روشنایی است."
#روزنگار، ۲ تیر، زادروز
#صمد_بهرنگی
@chaame ⛵️
🔸️ اپیزود سیام: حسینیه اعظم زنجان
📌منتشر شد:
" حسینیه اعظم زنجان "
میعادگاه و صحنهی شور و شعور حضور ایرانیان در طی صدها سال؛
ابراز دلدادگی و قرابتِ روز افزون با حسین و اباالفضلعباس علیهالسلام در روز هشتمِ محرمِ هر سال در آئینی پرخیر و برکت و بخشندگی و اخلاص
با نام ((یومالعباس))
🎧اپیزود جدید را اینجا بشنوید.
🔸 منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم. 🔸
🔅 @nikavapodcast
🔸️🔶️🔸️ نیکآوایی شو 🔸️🔶️🔸️
#پادکست_نیک_آوا #حسینیه_اعظم_زنجان #محرم