چـٰایِرُوضِـه
اللَّهُمَّ إِنَّا لَا نَعْلَمُ مِنْهُ إِلَّا خَیْرا:)))
بیچاره اونایی که ندیدنت آقا؛
بیچاره تر ماهایی که دیدیمت:)))
هدایت شده از بسمربالعــشق|𝗕𝗥𝗘
امروز فهمیدم اونقدري به تهرانتعلق خاطر دارم ك جایی جز تهران نمیتونم برم و زندگی کنم >>> [ تهران ِقشنگم ]
چـٰایِرُوضِـه
هیچ وقت چنین شبیو تو ذهنم تصور نکرده بودم
برای شهادتت حلوا پخش کنیم...💔