عجب خوب فهمید این اصلاح طلب فرصت طلب که تشخیص داد ترامپ شمشیر دو لبه است اما نمیداند که شمشیر دو لبه فرصت نیست بلکه خطر محض است چون در هر دو طرف آن خطر نهفته است .
اگر دولت ما هم فهمش به دوره ترامپ اینگونه باشد از اول باخته است
تنها در صورتی می تواند از خطر ترامپ دیوانه عبور کند که در برابر شمشیر دو لبه آن سپهر دفاعی محکم داشته باشد والله اگر به مشورت این گونه افراد تن دهد جز زخم عمیق از ترامپ عایدش نمیشود
7.31M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اثرات شگفتانگیز و جالب موسیقی بر بدن!
👤 استاد #رائفی_پور
🇮🇷#استاد_رائفی_پور | حتماعضوشوید👇
@ostad_aliakbarraefipour
🔺آمارهای جدید از جنایات رژیم صهیونیستی؛ بیش از ۱۰۰ هزار تُن بمب ۸۸ درصد از غزه را ویران کرد
🔹دفتر رسانههای دولت فلسطین در غزه آمارهای جدیدی از جنگ وحشیانه و نسل کشی رژیم صهیونیستی علیه غزه منتشر کرد.
🔹بر این اساس در طول ۴۷۱ روز جنگ، رژیم صهیونیستی مرتکب ۱۰ هزار و ۱۰۰ مورد قتل عام در غزه شده است.
🔹در مجموع در این جنگ، ۲ هزار و ۹۲ خانواده فلسطینی با تمام اعضای خود به شهادت رسیدند و از آمار خانوارهای غزه در ثبت احوال به طور کامل پاک شدند. تعداد شهدای این خانوادهها ۵ هزار و ۹۶۷ شهید ارزیابی شده است.
🔹شمار شهدای جنگ علیه غزه از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ به ۴۷ هزار و ۳۵ نفر و شمار مجروحان نیز به ۱۱۱ هزار و ۹۱ نفر افزایش یافته است. شمار افراد مفقود نیز به ۱۴ هزار و ۲۲۲ نفر رسیده است.
🔹در این جنگ وحشیانه و خانمان سوز طی ۴۷۱ روز، ۱۷ هزار و ۸۶۱ کودک شهید شده اند. همچنین طی این جنگ ۱۲ هزار و ۳۱۶ زن شهید شده اند.
┄┅═☫ همیشه با خبر، با ما ☫═┅┄
@iraan_ma
☝️از پیامهای وارده☝️
صفحات مجازی #حم👇👇👇
✅ مقالات حسینی(منتظر)
۱۴۰۳/۱۱/۲
🌐 کانال 👈حیفه نبینی👉
💠
🎲 گروه 👈محل نظرات👉
🙏
✍پذیرش آتش بس شکست استراتژیک است یا شکست تاکتیکی؟
آنچه ما در ظاهر میبینیم و در رسانه ها و محافل خبری و تحلیلی مطرح میشود شکست رژیم صهیونیستی پس از ۱۵ ماه جنگ تمام عیار علیه غزه بی دفاع بود!
اما حقیقت این است این جنگ نابرابر، صرفا بین مردم بی دفاع غزه و رژیم کودک کش نبود بلکه جنگی همه جانبه و تمام عیار بین یک گروه کوچک از گروههای مقاومتی بنام حماس با تمام نظام سلطه جهانی بود که در آن نهایتا حماس با تحمیل خواسته های خود و ممانعت از دستیابی رژیم به اهداف تعیین شده ۴ گانه شامل:
۱_کوچ اجباری اهالی غزه.
۲_نابودی حماس.
۳_آزادی اسرا.
۴_برگرداندن غاصبین شهرک های شمالی.
بینی مستکبرین جهان را به خاک مالید و طعم شکست را به آنها چشاند.
اما آنچه بسیار مهم است و از این به بعد احتمالا کارشناسان صهیونیستی و اساتید رسانه های غربی به منظور سرپوش گذاشتن بر این افتضاح مطرح خواهند کرد این است که آیا این پذیرش شکست توسط رژیم، راهبردی و استراتژیک بود و یا یک شکست حیله گرانه و تاکتیکی که مطابق برنامه انجام شد؟!
پاسخ این سوال منوط به رفتار رژیم صهیونیستی بعد از تحویل گرفتن تمام اسرا میباشد که البته صرفا مصرف داخلی در سرزمین های اشغالی به جهت ترمیم وجهه نتانیاهو و این رژیم دارد چون حقیقت غیر از این است.
آنچه واضح است این توافق در خصوص آتش بس بعد از ۱۵ ماه جنایت رژیم و پاسخ کوبنده مقاومت بوده است، نه صلح دائم!
چرا که هیچگاه، هیچ صلحی تا باز پس گیری کامل سرزمین های اشغال شده بین گروه های مقاومتی و رژیم غاصب محقق نخواهد شد و این جنگ همچنان بر قوت خود باقیست!
بنابراین چه اینکه رژیم مجدد حملات خود را بلافاصله بعد از آزادی اسرا آغاز کند و یا به آتش بس برای طولانی مدت پایبند باشد، هبچ تفاوتی در حقیقت شکست مفتضحانه رژیم در عملیات طوفان الاقصی نخواهد داشت.
باید این نکته را در نظر داشت که طوفان الاقصی با کامل شدن تمام خواسته های حماس به پایان رسید و چه اینکه آن را شکست استراتژیک بنامند یا با شروع حملات مجدد، شکست تاکتیکی تعریف کنند، دیگر فرقی در اصل ماجرا نخواهد دلشت!
چون طوفان الاقصی با تحمیل شکست حقیقی به ارتش صهیونیستی و تحقق خواسته های اولیه حماس، به پایان رسید و پرونده اش بسته شد!
بنابراین هشیار باشیم اگر مجدد جنگی بین رژیم منحوس و حماس شروع شود دیگر نامش "طوفان الاقصی" نخواهد بود که بخواهند بگویند شکست ما تاکتیکی و بابرنامه بوده است!
شاید طوفان الاقصی ۲
به هر صورت این ننگ بر پیشانی رژیم صهیونیستی تا پایان عمر نحس آن نقش بسته است و با بازی کردن با کلمات حقیقت تغییر نخواهد کرد.
┄┅═✧ اخبار جبهه مقاومت ✧═┅┄ #شبکه_مدیران_جبهه_حماسه_سازان_ایران
@Jebhe_News1
مهمترین ویژگی های فکری و اجتماعی انجمن حجتیه:
بخش اول
با سلام و احترام
اصل مطلب زیر تماما از من نیست اما بر اساس دیدگاه های خودم آن را تغییر و حذف و اضافه کرده ام و البته که اگر نقدی بر آن وارد نمایید و اصلاح کنم خوشحال هم می شوم.
1. مهمترین وجه انجمن حجتیه اساسا، نوع تعاملات و پیوندهای درونی و خصوصی بین اعضاست. در شرایط نامساعد فعالیتهای مذهبی در دوران پهلوی این تعینیابی به یک ویژگی مستقل و خودبنیاد تبدیل شد به نحوی که پس از انقلاب اسلامی هم بدون کمترین تغییری تداوم یافت و بلکه تشدید شد و لذا ارتباط درونی و سازمانی افراد حتی زمانی که به ظاهر انجمن فعالیت های خود را تعطیل کرد حفظ شد. انجمن با ایجاد این پیوندهای درونی، خود را از آسیب تعامل با دیگران مصون می دارد و این ویژگی خود را در مدارس مذهبی پرسابقه آنها و نوع تربیت دانشآموزان در آن مدارس کاملا اشاعه می دهند. دانشآموزان در یک محیط ایزوله و پاکسازیشده، تحت نظارت دقیق و همهجانبه قرار داشته و به آنها آموخته میشود که چگونه ایمان خود را در جامعهای سراسر گناه و پلیدی و غفلت حفظ کنند. آنها هیچ رسالت اصلاح اجتماعی محیطی بر عهده ندارند، مگر در دایره پیوندهای خاص درونی. این فرآیند امتیازیابی در جهت تشدید پیوندهای درونی و «کلونیسازی»، خود را در اصول عقاید و نیز در نوع اخلاق و تربیت و روحیات آشکار میسازد.
2. انجمن حجتیه، نماد مدلی دینداری است که میان خود و دیگران، بهطور آگاهانه یا ناآگاهانه نوعی امتیاز و تفاوت قائلند و لذا می بینید که افراد این مجموعه به راحتی هر کسی غیر از خود را عمری و جبت و طاغوت می خوانند و لعن می کنند حتی این تبری و لعن دامن مراجع و بزرگان حوزه را هم که مخالف فکر آنان باشد می گیرد.
3. در مورد اصول اعتقادی، آنها برخلاف انقلاب اسلامی در مسیری حرکت میکنند که دایره «خودیها» هرچه تنگتر شود. آنها به لحاظ کلامی هیچ سخنی در باب غیرمسلمانان ندارند و اساسا هیچ نوع مواجههای با آنها برایشان تعریف نمی شود. اما در میان مسلمانان اصل بر تشدید تمایزات و برجسته کردن اختلافات است.
4. این بلاتکلیفی در برابر غیرمسلمانان در کنار شکاف بنیادی با اهل سنت، انجمن حجتیه را بارها به نیروهای مستعد در جهت پیشبرد منافع استعماری قدرتهای غربی بدل کرده است و عناصر مورد اختلاف شیعه و سنی در کانون اصول عقاید آنان به صورت افراطی دنبال میشود و لذا مخالفان خود را وابسته به عثمانی (دولت عثمانی) و یا پان ایرانیست معرفی می کنند.
5. انجمن خود را خلف برجسته و به حق مکتب تفکیک یا همان مکتب معارفی خراسان می داند و به گونه ای با رویای مرحوم میرزای اصفهانی برخورد می کنند که گوی کلامی که میرزا در خواب یا مکاشفه دیده است از هر روایتی بالاتر است و آن کلام را ارسال مسلمات می داند و لذا «اخلاق» و ارزشهایی نظیر «عدالت» که عنصر پیونددهنده ما با کل انسانها است و «توحید» و «نبوت» و «حجیت قرآن»، که عناصر پیوند دهنده ما با کل مسلمانان هستند، جای خود را به «معرفت امام» آن هم با تقریرها و تفسیرهای ویژه و خاص میدهند و هر گونه پیوند با معارف بشری را کفر و فسق می دانند و این تنها عامل نجات و یگانه آموزه شایسته ترویج و تبلیغ است. بر این اساس، این فرقه شباهتهایی به «ادیان رستگاری» و مشخصا مسیحیت پولسی یا چیزی شبیه ادونجلیست ها یا مسیحیان راستگرا مییابد. ریشههای اصلی انحراف در آموزه مهدویت و ظهور در انجمن نیز به همین نیز به همین موضوع برمیگردد.
6. فرآیند تمایز انجمن در همان حد که گفتیم هم متوقف نمیشود، بلکه در درون جامعه شیعی هم امتداد مییابد. آنها خود را در تنها جامعه و حکومت شیعی جهان نیز ادغام نمیکنند و در اینجا هم عناصری برای ایجاد تمایز و افتراق پیدا میکنند. آنها اقامه حکومت شیعی را - که قاعدتا باید برای این شیعیان فرصتی تاریخی تلقی گردد - بهنوعی در تعارض با ولایت معصومین تلقی کرده و با سر هم بافتن استدلالهایی از این مسأله، ریشهای کلامی و عقایدی برای جداسازی خود از کلیت جامعه دینی و شیعی ایجاد میکنند. این همان قسمتی است که انجمن حجتیه ای را با سکولارها دارای فصل مشترک می کند.
7. امتیازیابی انجمن حجتیه در حوزه مدارس و تعلیمات عمومی نیز متوقف نمی شود و آن ها حتی با سازوکار عمومی و رایج تحصیل معارف دینی تشیع نیز قطع ارتباط میکنند. بر آگاهان روشن است که اصولا انجمن حجتیه هواداران خود را بهسوی تحصیلات حوزوی بهصورت معمول و متعارف تشویق نمیکند. معارف دینی باید از رأس هرم فرقه و از مسیر واسطههای تعلیمیافته و توجیهشده با رعایت سلسلهمراتب به افراد برسد و نسبت به هرگونه مباحثه با دیگران و جستوجوی آزادانه برای درک و فهم معارف، هشدار داده میشود.
☝️پیام وارده☝️
۱۴۰۳/۱۱/۲
صفحات مجازی #حم:
مقالات حم | حیفه نبینی | محل نظرات
9.17M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❌ از انجمن حجتیه و انحرافاتش بیشتر بدونید!!!
☝️و چه خون دلها خورد علی از دست این جماعت سر به سجود آیه خوان و به ظاهر متدین !
•┈┈┈┈••••✾••✾•••┈┈┈┈•
🌼@royesh_H👈 به رویش بپیوندید
•┈┈┈┈••••✾••✾•••┈┈┈┈•
علیرضا دیانی:
مهندس سجادی در خاطرات خود دارد که: بعد از 17 شهریور 57 جناب آقای حلبی گفتند من تا به امروز فکر میکردم که این نهضت را تودهایها اداره میکنند، اما از دیروز که 17 شهریور بود فهمیدم نه نهضت دست تودهایها نیست! .(جریانها و سازمانهای مذهبی –سیاسی ایران،رسول جعفریان) امام هم می گویند که:« حتی نسبت تارک الصلوة و کمونیست و عامل انگلیس به افرادی که هدایت مبارزه را به عهده داشتند، میدادند.»
آقای حلبی در یکی از سخنرانیهای خود در مدرسه مروی تهران گفته بود: آن کسانی که 15 خرداد را راه انداختند مسئول آن خونها هستند. (خاطرات محمد پیشگاهی فرد، انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی،ص66) جالب است که عین این حرف را شاه دو روز بعد از ماجرای 15 خرداد سخنرانی کرد و گفت کسانی که این آشوب را به پا کردند مسئول این خونها هستند.( سخنان شاه، ص52)
انجمن حجتیه
زبان
دریافت پیدیاف
پیگیری
نمایش مبدأ
انجمن حُجّتیّه تشکیلاتی بهائیستیز بود که با تأیید حسین بروجردی[۱] و توسط محمود حلبی، با هدفِ از بین بردندیانت بهائی و تلاش برای «فراهم کردن زمینهٔ ظهور ولی عصر» در زمان پهلوی دوم راهاندازی گردید.[۲][۳][۴] متمم اساسنامه انجمن حجتیه، که بعد از انقلاب در سال ۱۳۵۸ تهیه شد، هدف انجمن را «از بین بردن کامل امکانات اجتماعی و اقتصادی و تشکیلاتی بهائیت» عنوان میکند.[۵]
آرم انجمن حجّتیه
این انجمن که با دریافت کمکهای مالی از جانب رهبران روحانیت امور خود را سپری میکرد[۶] روزبهروز بر توانائیهای خود افزود و به شبکهای گسترده و سازمانیافته با ۱۲۰۰۰ عضو در سراسر ایران تبدیل شد.[۷][۸][۹] در دوران حکومت پهلوی، انجمن حجتیه اعضای خود را از ورود به سیاست منع میکرد، با ساواک همکاری داشت و از حمایت حکومت برخوردار بود.[۴] در بحبوحهانقلاب بسیاری از اعضای انجمن حجتیه به صف انقلابیون پیوستند و به مناصب بالای حکومتی دست یافتند.[۱۰]
اعضای انجمن حجّتیه در ارعاب،[۱۱] تبعیض، دستگیری و آزار بهائیان نقش بهسزایی ایفا نمود.[۱۲][۱۳][۱۴] به عنوان نمونه، بعد از اینکه محمدعلی رجایی، که سابقه عضویت در انجمن را داشت، به وزارت آموزش و پروش رسید، تمامی معلمان بهائی را از مدارس سراسر ایران اخراج کرد.[۱۴]
اعضای انجمن که با نفوذ در میان بهائیان در دوران حکومت پهلوی، به اطلاعات آماری این جامعه دست یافته بودند، بلافاصله پس از انقلاب، با استفاده از این اطلاعات، در ربودن، دستگیری و اعدام گستردهٔ رهبران بهائی، نقش مؤثری ایفا کردند. علاوه بر این، آنها در تلاش برای فلج کردن زندگی روزمرهٔ بهائیان ایران، از آن زمان تاکنون، فعالیت داشتند.[۱۵][۱۶][۱۴]
حلبی اینگروه را در سال ۱۳۶۲ پس از تهدید روحالله خمینی و ایرادِ اتهام خیانت و ارتجاع، منحل نمود.[۱۷]انحلال داوطلبانهٔ این انجمن نهتنها فعالیتها و نفوذش را در دستگاههای دولتی جمهوری اسلامی تخفیف نداد، بلکه برعکس روند سرکوب بهائیان ایران را پس از انقلاب گسترش بخشید.[۱۸][۱۹][۲۰][۲۱]
انجمن حجّتیه در آموزش رهبران انقلاب ۱۳۵۷ و سازماندهی دولت جمهوری اسلامی در کشور نفوذ بسیار داشت. اعضای انجمن از زمان انحلالش تاکنون در قوهٔ قضائیه، دستگاههای امنیتی و دفاتر کارگزینی برای نهادهای حکومتی فعّال بودهاند.[۲۲] از شخصیتهای سیاسی مهم که سابقهٔ عضویت در انجمن، یا همدلی با بهائیستیزی آن داشتند و پس از انقلاب ۱۳۵۷ به مقامات عالی در حکومت جمهوری اسلامی دست یافتهاند میتوان به علی خامنهای،علی اکبر ولایتی، محمدعلی رجایی، کمال خرازی،[۲۳] حدّاد عادل، علیاکبر پرورش، و جواد ظریف اشاره کرد.[۲۴][۲۵]بعضی از اعضای بلندپایهٔ سازمان مجاهدین خلق نیز، مانندمهدی ابریشمچی، سابقاً عضو انجمن بودند.[۲۶][۲۷][۲۸]
با رهبری علی خامنهای، برخی از کسانی که در مشرب سیاسی و اعتقادی خود با انجمن حجّتیه همدلی میکردند، مانند مصباح یزدی، به کانونهای قدرت نزدیک شدند.[۲۹] در زمان ریاستجمهوریِ محمود احمدینژاد گمان میرفت بین او و انجمن حجّتیه ارتباطاتی وجود دارد. حسین سجادی از اعضای ارشد و هیئتمدیرهٔ انجمن در کتابی که در زمان ریاستجمهوری احمدینژاد منتشر کرد شخصیتسازیها و زمان ظهور را بهگونهای ترسیم کرد که گویی احمدینژاد از جمله کسانی است که زمینهٔ ظهور امام دوازدهم را فراهم میکند.[۳۰]منابع همه به انگلیسی آمده اگر مایل باشید به اینترنت تحت عنوان سران واعضای اصلی انجمن حجتیه مراجعه شود ۰
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
9.17M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بسیج نیویورک☺️
ببینید😳
بخندید😁
گریه کنید😭
امروز ؛
شما ملت بزرگ ایران🇮🇷
الگوی تمام جوانان آزادی خواه🇺🇸 هستید.
« لاحول ولا قوه الا بالله »
نَصْرٌ مِنَ اللَّهِ وَفَتْحٌ قَرِيبٌ
🔺️حماقت انجمن هزارپا
حالا این چند روز وقتی عده ای از سر بی خبری پادوی انجمن حجتیه شده اند بهتر است بصورت مبنایی با افکارشان آشنا شوید
.
یکشنبه برای #غسل_واجب هم به حمام عمومی نروید! در خانه غسل کنید!
شیخ محمود حلبی موسس انجمن حجتیه در زمان مبارزه، طلاب را از فعالیت سیاسی منع می کرد.
این فکر در انجمن توسعه یافت که پیش از ظهور شیعه نباید حکومت تشکیل دهد!
اما خود شیخ در انتخابات مجلس زمان شاه شرکت کرد.
مردم مشهد به او رای ندادند سرخورده شد.
ده یازده سال به نشانه قهر از مشهد به تهران رفت و حتی برای زیارت بازنگشت. در حمایت از مصدق برای مشهدی ها سخنرانی کرد که شنبه نان و مایحتاج را تهیه کنید، یکشنبه اعتراض عمومی است و همه باید در خانه بمانند! حتی مردم برای غسل واجب به حمام عمومی نروند و در خانه هاغسل کنند.
پس از شکست تا نزدیک پیروزی انقلاب از سیاست فاصله گرفت اما با پیروزی انقلاب دوباره به سیاست بازگشت و نامزد مجلس خبرگان قانون اساسی شد.و ....
✍دکتر زادبر
#فرقه_انگلیسی
🔴
☝️از پیامهای وارده☝️
صفحات مجازی #حم👇👇👇
✅ مقالات حسینی(منتظر)
۱۴۰۳/۱۱/۲
🌐 کانال 👈حیفه نبینی👉
💠
🎲 گروه 👈محل نظرات👉
🙏
هدایت شده از مقالات حسینی منتظر
11.02M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#جهاد_تبیین #امام_خامنهای
#خطبه_تبیینی #امام_جمعه در موضوع #مبارزات_امامان #شیعه بمنظور تشکیل #حکومت_اسلامی و طعنه به گروهک #انجمن_حجتیه که هماهنگ با #انگل_ستان، مشغول #تخطئه_مبارزه با #طواغیت زمانه و تخطئه تشکیل حکومت بودند و هستند.
☝️از پیامهای وارده☝️
نقدونظر #حم
👌 انجمن حجتیه در
جنگ با حضرت حجت
ضرورت تداوم #نهضت_تبیین علیه #اذناب_اجانب (از جمله #انجمن_حجتیه) که در صدد اضمحلال «نهضت+نظام اسلامی» ایران بوده و هستند، حداقل به سه علت باید تشدید گردد:
۱) انجمن حجتیه در اطلاعیه (۱۳۶۲) رسماً اعلام کرد که خود را #تعطیل (و نه #منحل) میکند. زیرا که خود را مخاطب سخن #امام_خمینی میداند که فرمود: دست از این #اعوجاجات بردارید و به دامن #ملت_ایران برگردید.
این #انجمن_انگلیسی اگرچه بدون #انحلال و صرفاً با ادعای تعطیلی [موقت]، ظاهراً فتیله خود را پایین کشید ولیکن بصورت نهانی فعالیتهای #ضد_ولایی خود را تشدید کرد و حتی بعد از مرگ موسس آن، رهبر دومی برای خود برگزید!
رهبر اول در سال ۱۳۷۶ و رهبر دوم در هفته اخیر (۱۴۰۳/۱۰/۲۷) درگذشتند و اینک در تدارک انتخاب رهبر سوم عیان خودند!
#سیاست_راهبردی این #انجمن_کذاب و شیاد بر مبنای #تحمیق مذهبیون بنا شده است! البته آن سادهلوحانی که قادر به طرح این سؤال نیستند که اگر انجمن، تعطیل (بمفهوم انحلال و ختم قاطع کلیه فعالیتهای ظاهری و باطنی) شده، پس چرا هنوز وجود خارجی دارد و بعد از ۴۱ سال تعطیلی، در پی رهبر سوم خود است؟!
۲) در حال توجیه اعضای #فریب خورده خود برای ورود به فاز #تروریستی است!
۳)👈تحریر الشرق👉
۱۴۰۳/۱۱/۲
✍حسینی منتظر|حیفه نبینی|محل نظرات