فوری فوری فوری
اطلاع رسانی این پوستر در کانال ها و گروه های طلاب و فارغ التحصیلان المصطفی مزید امتنان می باشد
شرایط پذیرش:
1- طلاب(خواهر و برادر) شاغل به تحصیل درمقطع کارشناسی(گذراندن 100 واحد به گواهی واحد آموزشی) و بالاتر واحدهای آموزشی مستقر در قم، آشتیان، اصفهان، مشهد و تبریز
2- فارغ التحصیلان دارای پرونده جاری و شرایط لازم،
3- دارا بودن حداقل20 و حداکثر 50 سال،
4- قبولی در مصاحبه شفاهی،
5- مجرد یا متاهل خوابگاهی بودن. بالطبع، طلاب معیل ساکن در شهر محل تحصیل، در اولویت دوم هستند.
6- نداشتن مشکل یا مانعی برای حضور مستمر در کلاسها و طی فرایندهای دوره تا انتهاء.
تذکر: فقط طلاب خواهر مجرد روزانه یا خوابگاهی می توانند ثبت نام کنند.
ملاحظات:
اولویت های پذیرش به ترتیب:
• الف) طلاب دکترا و سطح 4 ب) طلاب کارشناسی ارشد و سطح3 د) طلاب سال آخر کارشناسی و سطح2
• حافظین قران، نهچ البلاغه و صحیفه سجادیه، به حسب میزان حفظ،.
یادآوری: از پذیرش افرادی که سال های قبل در دوره شرکت نموده اند جدا معذوریم.
• فراگیران، جهت ثبت، نام باید با مراجعه به کانال ایتایی به آدرس:
https://b2n.ir/p73073
نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اقدام نموده و فرم را به ادمین کانال طرح ولایت یا شماره های ذیل ارسال نمایند.
(اطلاعیه طرح در کانال های مجتمع ها و مدارس ارسال شده است)
شماره های تماس در ساعات اداری 02537177274 – 02537177265 – 09124531845- 09105842707
📣📣📣📣📣📣📣📣📣
قابل توجه تمامی طلاب محترم جامعه المصطفی العالمیه
🌐 همزمان با دهه کرامت، تشکل فرهنگی فروغ شمس به صورت مجازی برگزار میکند:
مسابقه کتابخوانی
🟪 شمیم ولایت ۴ 🟪
💰به همراه جوایز نقدی💰
📚منبع: مجموعه بیانات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنهای مدظله العالی در خصوص غزه، (از آغاز طوفان الاقصی تا عملیات وعده صادق)
‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️
✅ زمان: پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت
ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۳:۳۰
✅ مسابقه به صورت مجازی خواهد بود
✅ سوالات مسابقه راس ساعت ۱۲:۳۰ ( از طریق کانال مسابقات👇) در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت
✅ منبع مسابقه را هم اکنون و سوالات را راس ساعت ۱۲:۳۰ فردا پنجشنبه
از کانال مسابقات دریافت کنید:
👇👇👇👇👇👇👇👇👇
https://eitaa.com/joinchat/2199257351Cb2d97860ff
تمام اطلاعات و قوانین مربوط به این مسابقه را از طریق کانال معرفی شده دنبال کنید
5.68M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♨️👌 پیشگویی عجیب #شهید_آوینی از حال این روزهای دنیای غرب و فروپاشی دومینوار درونی
📌✌️غایت درگیری #انقلاب_اسلامی و #استکبار_غربی کجاست؟
پرفسور کارل ارنست (Carl Ernest) استاد برجسته دانشگاه کارولینای شمالی است که کتاب وی با نام ( Following Muhammad: Rethinking Islam in the Contemporary World) جوایز بینالمللی زیادی را تاکنون کسب کرده است.
او در این کتاب میگوید: دو اشکال عمده به دین اسلام وارد شده است: #خشونت و #ظلم_به_زنان. او در پاسخ به اشکال اول میگوید برخلاف تصور رایج که اسلام دین خشونت است، این مسیحیت بوده است که بیشترین جنایات را علیه مسلمانان انجام داده است.
در پاسخ به سوال دوم نیز با تحلیل نسبتاً کاملی نسبت به موارد خشونت علیه زنان، نسبت به مسأله چندهمسری میگوید که ...
پ.ن: مسیر تجربهشده غرب را ترکیه هم تجربه کرد و نتایج شوم آن را دید، آیا زمان آن نرسیده که به جای تقلید کورکورانه از الگوهای زیست غربی، از الگوی زیست مومنانه در امر #حجاب، #خانواده، #آزادی و ... پیروی کنیم؟
✍🏻محسن انبیائی
♨️یادتون باشه، اوایل دهه۷۰ مدیران اتوکشیده سازندگی با گلایه میگفتند جنگ که تمام شده، آقای خامنهای چرا هنوز #چفیه میاندازه؟
💢جنگ ترکیبی فرقه ضاله بهائیت علیه مردم ایران
🔻سایت آسو وابسته به بنیاد بهائی تسلیمی ۲۴، ۲۵ و ۲۶ اردیبهشت مطالبی ضد امنیت و فرهنگ کشور منتشر کرده و به شایعه پراکنی درباره وضعیت زندانهای ایران پرداخت.
🔺این رسانه فرقه ضاله بهائیت مطالب فوق را در چهار عنوان زیر منتشر کرده است:
۱. مقالهای با عنوان "نشست «جورج تاون» و ائتلاف مخالفان جمهوری اسلامی چرا فرو ریخت؟"
۲. فیلمی با عنوان "تابوی ایرانی"
۳. پادکستی با عنوان "چهل خوانندة زن ایرانیِ زیر چهل سال، بخش سوم"
۴. مقالهای با عنوان "گزارشی از بند نسوان زندان لاکان رشت از تارا افروز"
♦️بهائیت در مقاله نخست میکوشد درباره عدم برگزاری نشستی ضد ایرانی که قرار بود ۱۴۰۲ در سالگرد اغتشاشات ایران برگزار شود. مطالبی را ارائه کرده در گفتگوئی با بانیان جلسه، به علل شکست ائتلاف مخالفان جمهوری اسلامی پرداخت.
🔺مطلب دوم منتشر شده توسط آسو فیلمی با عنوان "تابوی ایرانی" است که سالها پیش ساخته شده و مقابله قانونی و بازگوئی انحرافات عقیدتی فرقه تشکیلاتی بهائیت در ایران را به دروغ دشمنی با افراد و بهائی ستیزی تعبیر میکند.
🔹مطلب سوم پادکستی است که درباره معرفی زنان خواننده در ایران بوده و از جمله برنامههای شبنم طلوعی بهائی در الگوسازی از ابتذال برای جامعه ایران است.
🔸شبنم طلوعی پس از خروج از کشور به دستور تشکیلات تلاش کرد روابطی نزدیک را با هنرمندان ایرانی (کسانی که از کشور مهاجرت کرده یا مسافرتی به خارج از کشور داشتهاند) برقرار کند.
📍وی در کنار این ارتباط گیری برنامههائی را با موضوع معرفی زنان بازیگر و خواننده، ترویج موسیقیهای مبتذل پیش از انقلاب و... تولید کند، مطلب منتشر شده توسط آسو یک نمونه از فعالیتهای این بازیگر بهائی است.
♦️مطلب چهارم منتشر شده توسط سایت آسو با عنوان "گزارشی از بند نسوان زندان لاکان رشت" در راستای دروغ پردازیها و شایعه پراکنی فرقه ضاله بهائیت در موضوع وضعیت زنان در ایران است.
🔺توجه به مطالب منتشر شده نشان میدهد که پیروان فرقه ضاله بهائیت تلاش دارد جنگی ترکیبی را در چند حوزه سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و امنیتی با ایران دنبال کند تا بتواند با توجه به گسترش عرصهها آسیبهائی را متوجه کشور کند.
🔻وضعیت بهائیت با تمام ادعاها نشان میدهد که هیچگاه توان مقابله با ایران را نداشته، حتی در میان گروههای مخالف ایران نیز جایگاهی ندارد، اما با توجه به تعاملات و فایدههائی که برای غرب و صهیونیست جهانی دارد همواره از سوی آنها بعنوان ابزاری جهت آسیب به کشور به کار گرفته شده و در این زمینه کمکهای فراوانی دریافت کرده است.
🔴 شریعتمداری: چرا به دفتر رهبرمعظم انقلاب نسبت خلاف میدهید؟
♦️مدیر مسئول کیهان در پاسخ به خبرنگار سیاسی فارس که نظر ایشان را پیرامون مصوبه امروز مجلس در باره تعطیلی شنبهها پرسیده بود، گفت: متاسفانه این مصوبه برخلاف نظر نمایندگان موافق آن، نه فقط توجیه اقتصادی ندارد، بلکه اهانت به نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز هست. وی افزود؛ در توجیه این مصوبه، با اشاره به تعطیلی روز شنبه در آمریکا و اروپا، به استفاده از فرصتهای تعامل اقتصادی با جهان تکیه میکنند و از توضیح درباره چهار نکته خودداری میورزند و یا بیخبرند.
♦️اول آن که مگر تعداد مراکز تجاری و تاجرانی که با آمریکا و اروپا تعامل تجاری دارند چه میزان است؟ دوم آن که امروزه بیشتر تراکنشهای اقتصادی الکترونیک است و به جای تعطیلی شنبهها میتوان برعدم تعطیلی چند بانک در این روز تاکید کرد و از این گذشته مگر فاصله چندساعته چه تاثیر قابل اعتنایی دارد که تصمیم به تعطیلی شنبهها گرفتهاند؟! و سوم این که از ابتدا تعطیلی دو روز در هفته را اصل گرفتهاند و سپس درباره انتخاب پنجشنبه یا جمعه به بحث نشستهاند و به جای پنجشنبه به شنبه رسیدهاند و در باره علت ترجیح شنبه به پنجشنبه میفرمایند تعطیلی پنجشنبه متضمن زیان ۸ میلیارد دلاری است! و توضیح نمیدهند که این رقم را از کجا آوردهاند؟! و چهارم که از سه مورد دیگر اهمیت بیشتری دارد، شنبه روز تعطیل رسمی یهودیان است و نبایدنظام مقدس اسلامی به همراهی با آنها متهم شود! شریعتمداری در پاسخ به این سئوال خبرنگار ما که اعلام کردهاند بیت رهبر معظم انقلاب با این تعطیلی مشکلی نداشته است! گفت؛ روال و قاعده در بیت شریف حضرت آقا اینگونه نیست و به یقین در نقل این خبر اشتباهی رخ داده است که خطائی سئوال برانگیز است باید هرچه زودتر تکذیب کنند! مدیر مسئول کیهان گفت؛ همین نسبت خلاف واقع به بیت رهبر معظم انقلاب که نباید بدون بررسی بماند، حکایت از آن دارد که تصویب کنندگان این مصوبه از صحت کار خود اطمینان ندارند و برای جبران این نقیصه به نقل خلاف واقع مورد اشاره روی آوردهاند
♦️شریعتمداری افزود فاصله زمانی ما با اروپا حدود ۳ تا ۴ ساعت و با آمریکا و اقیانوسیه در مواردی بیش از ۱۵ ساعت است. بنابراین هنگام روز ما در ایران باشب آنها همزمان است. آیا باید روزها را تعطیل کنیم و شبها کار کنیم تا از همسوئی با کشورهای غربی و همراهی با یهودیان عقب نمانیم؟
ما خُلل و فُرج فرهنگی زیاد داریم؛ جاهایی که نفوذگاه دشمن است ازلحاظ فرهنگی، بسیار است؛
این را، هم مجموعههای مسئول دولتی، هم مجموعههای گستردهی عظیم مردمی موظّفند که انجام بدهند.
«آتشبهاختیار»به معنی کار فرهنگی خودجوش و تمیز است؛ آنچه ما گفتیم معنایش این است که در تمام کشور، جوانها و صاحبان اندیشه و فکر، صاحبان همّت، خودشان با ابتکار خودشان، کار را -کارهای فرهنگی را- پیش ببرند، منافذ فرهنگی را بشناسند و در مقابل آنها، کار انجام بدهند.
🗓 خطبههای نماز عید فطر؛ ۱۳۹۶/۰۴/۰۵
❌ علت بدبینی مردم به حاکمان اسلامی
بدبینی و عدم اعتماد مردمان به گفتار و کردار حاکمان یکی از آفتهای پیش روی همه حکومتهاست. حکومت اسلامی نیز حتی در فرض حضور معصوم علیه السلام در رأس حاکمیت از این آسیب برکنار نیست.
عوامل فراوانی موجب پیدایش، گسترش و تعمیق این شکاف میان امت و امام میشوند که از جمله آنها تخلف و فساد صاحبان مناصب حکومتی است و هر چه میزان این تخلفات بیشتر و مرتبه صاحب منصب بالاتر باشد، عمق این شکاف نیز ژرفتر خواهد شد.
اما یکی دیگر از عوامل بسیار تأثیرگذار در این عرصه، تبلیغات منفی و سیاهنمایی دشمنان نسبت به حکمرانان است. برای ما شیعیان باور این مسئله دشوار است که دستگاه تبلیغاتی معاویه و بنیامیه آن چنان در مکر و فریب امت کامیاب بود که هنگامی که امیرالمؤمنین علیه السلام در محراب عبادت به تیغ جاهلان دچار شد، مردم سؤال میکردند علی را چه به مسجد! مگر او اهل نماز است! علی علیه السلام پیش از تیغ آن جانی به تیغ دستگاه پیچیده تبلیغات امویان زخم خورده بود.
اما امروزه با گسترش وسائل ارتباط جمعی و امکان دستیابی همه افراد به منابع خبری، دشمنان نظام مقدس ج. ا. این امکان را دارند که شکل گستردهتر و با هزینه کمتر ذهنیت مردم را مدیریت کنند و با خبرسازی دروغین و انتشار آن در گستره بسیار وسیع و از مبادی فراوان موجب شکلگیری ذهنیت خلاف واقع و منفی نسبت به حقایق جامعه اسلامی گردند؛ توفیقات روزافزون و خدمات گسترده حکومت اسلامی را انکار یا دستکم کمرنگ کنند و در مقابل، ناکامیها، ضعفها و خطاهای حاکمان را درشتنمایی کنند.
بر این اساس، اگر تا دیروز باید مراقب دوست، استاد، رئیس دفتر و... خود میبودیم، امروز باید مراقب کانالها و گروههایی باشیم که در فضای مجازی (بلکه حقیقی آنها) حضور داریم. کانالهای تابلوداری چون ایران اینترنشنال، مملکته، آمدنیوز و بیبیسی که تکلیفشان در دروغپراکنی ضد ج. ا. روشن است، بسیاری از کانالها و گروهها نیز در این عرصه بدون تابلو و با چراغ خاموش همان مقصد سیاهنمایی و ایجاد شکاف میان امت و امام و مردمان و حاکمان را دنبال میکنند. حتی آنان که به قصد اطلاع از دروغها و برنامههای دشمن در این گروهها و شبکهها حضور کوتاهمدت یا طولانی دارند، باید مراقب تأثیرپذیری پنهان و تدریجی از تاریکی عرصه و مسمومیت فضای آنها باشند.
در یک کلام، ناپاکان مجازی و حقیقی تفاوتی ندارند و همنشینی با ناپاکان سیاهدل در فضای دیجیتال گوشی با همسفره شدن با ایشان بر روی فرش اتاق هیچ تفاوتی ندارد، بلکه حضور نابخردانه و بیحساب و کتاب در این فضاهای بهاصطلاح مجازی به مراتب خطرناکتر از همنشینی با اشرار در فضای فیزیکی است.
🔻قال أمیرالمؤمنین علیه السلام:
«مجالسة الأشرار تورث سوء الظن بالأخیار و مُجالَسَةُ الأَخيارِ تُلحِقُ الأَشرارَ بِالأَخيارِ ، و مُجالَسَةُ الفُجّارِ لِلأَبرارِ تُلحِقُ الفُجّارَ بِالأَبرارِ ، فَمَنِ اشتَبَهَ عَلَيكُم أمرُهُ و لَم تَعرِفوا دينَهُ فَانظُروا إلى خُلَطائِهِ ؛ فَإِن كانوا أهلَ دينِ اللّه ِ فَهُوَ عَلى دينِ اللّه ِ ، و إن كانوا عَلى غَيرِ دينِ اللّه ِ فَلا حَظَّ لَهُ مِن دينِ اللّه ِ» (بحار الأنوار، ج74، ص197)
همنشينى با بدكاران، بدبينى به نيكان را پديد مىآورد و همنشينى با نيكان، بدكاران را به نيكان مىپيوندد. لذا هرگاه موقعيّت كسى بر شما مبهم گشت و دين او را نشناختيد، به معاشرانش بنگريد. اگر اهل دين خدا بودند، او نيز پيرو دين خداست و اگر پيرو دين خدا نبودند، او را نيز از دين خدا بهرهاى نيست.