eitaa logo
چراغ نفتی
29 دنبال‌کننده
139 عکس
66 ویدیو
10 فایل
دل را به دوست بستیم از هجــرِ او شکستیم :) #رسانه_انقلابی🇮🇷 برای ایران و به یاد تمامی قهرمانانِ دلیر آن ( از گذشته تا کنون)🌱 ادمین: @zzoha98 ضُّحىٰ خانوم😌 ‌
مشاهده در ایتا
دانلود
9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
▫️تایم‌لپس زیبا از آسمان سامرا و گنبدِ امام علی النقی(ع)‌🤍 ماهِ شهــرِ سامرایـی، تو آیینه‌ی خـــدایی عشقِ حضرت جواد و نَوه‌ی امام رضایی (ع) مُبارکــــــ🌸✨ ❈ @cheragh_nafti
💙✨ بَقا خواهی؟ فَنا در مکتبِ سُرخِ ولایت شو جَمـالِ هـادیِ آل مُحمّـد بیـن! هدایت شو 💙✨ @cheragh_nafti
🔺کاش واقعا دلسوز لبنان بودید! 🔹خدا میداند که یک تار مو از سر عزیزان لبنانی کم بشود غم سراسر وجود ما را میگیرد، اما آن حجم از آه و ناله ای که کانال داران جریان خاص در ایتا راه انداخته اند از دلسوزی نیست، بلکه برای تخریب هیئت مذاکره کننده کشورمان و منفعل نشان دادن آنها است؛ حال آنکه مقاومت لبنان خود چنین نگاهی به جبهه ندارد، و اساسا ورود ایران در این مقطع را با توجه به برخی شرایط داخلی لبنان جایز نمیداند. 🔹اتفاقا بر اساس برخی اطلاعات، ایران آماده ورود به درگیری بوده و هست، اما حزب الله فعلا ترجیح میدهد خود شرایط را مدیریت کند تا منتقدان حزب الله در داخل و نتانیاهو به اهدافشان نرسند. بیانیه های حزب الله هم ادعاهای کانال داران ایتایی را تایید نمیکند. حملات اخیر اسرائیل هم آسیبی به حزب الله وارد نکرده، بلکه برای تحمیل فضای استیصال، تزریق نا امیدی در جامعه لبنان، ایجاد تفرقه و ایجاد تنفر از حزب الله و ایران، با توجه به پنجره زمانی کوتاه و محدودی که دارد، مراکز جمعیتی را هدف قرار میدهد. 🔹در ایران هم کانال داران طرفدار جریان خاص طوری مطلب مینویسند که انگار سپاه قدس بیکار نشسته، سپاه بی خیال حزب الله شده، و نظام هم جز مذاکره به چیزی فکر نمیکند! هی مینویسند غم لبنان ما را کشت؛ آه از غم لبنان؛ و یک ساعت بعد چند تبلیغ چهار میلیون تومانی هم جهت تقویت جهاد تبیین خود و تسکین درد لبنان منتشر میکنند! @Ansari_rahim
هدایت شده از خبرگزاری فارس
عراقچی: نقض آتش بس در یک جبهه، نقض آتش‌بس در تمام جبهه‌هاست 🔹آتش‌بس میان ایران و آمریکا، بدون هیچ ابهامی، آتش‌بسی در تمامی جبهه‌ها، از جمله لبنان، محسوب می‌شود. 🔹نقض این آتش‌بس در هر یک از جبهه‌ها، به منزلۀ نقض آن در تمامی جبهه‌هاست. 🔹آمریکا و اسرائیل مسئول پیامدهای هرگونه نقض این آتش‌بس خواهند بود. @Farsna
🟣 به ابرقدرت جدید سلام کنید 🔹قبلا یک ناو از آمریکا راه می‌افتاد خبر ترس و تسلیم کشورهای منطقه منتشر می‌شد و ارزش دلار به طرز معناداری بالا می‌رفت اما امروز نیروهای مسلح و مسئولین ایرانی توئیت می‌زنند و بیانیه صادر می‌کنند و بلافاصله ترامپ خبر از توقف ماشین جنگ نتانیاهو می‌دهد! 🔹رژیم صهیونی به تحریک برخی خائنین منطقه مانند رژیم امارات با این توهم که «ایران و آمریکا در حال رسیدن به توافق هستند، پس ایران درباره‌ی حمله به غزه و لبنان واکنش نشان نخواهد داد»، تلاش کردند تا یک جنایت جدید را در منطقه رقم بزنند اما این بار هم محاسبه آنها درست از آب در نیامد. ایران مطابق «راهبرد » اثبات کرد که حزب‌الله لبنان و مقاومت غزه هیچ‌گاه تنها نبوده و تنها نخواهند ماند. 🔹واکنش ایران در عالی‌ترین سطوح سیاسی و نظامی برای دفاع از متحدان خود در پیام رئیس مجلس، پیام وزیر خارجه، پیام سخنگوی ارشد نیروهای مسلح و پیام فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (صل‌الله‌علیه‌آله‌وسلم) و آمادگی کامل نیروهای مسلح بار دیگر ثابت کرد دو حوزه‌ی سیاسی و نظامی و میدان و دیپلماسی در هماهنگی کامل با یکدیگر تحت فرماندهی فرمانده کل قوا، جایگاه جدید ایران به عنوان ابرقدرت جدید دنیا را به رخ جهانیان می‌کشند. 🔹 بیانیه‌های ایران به عنوان ابرقدرت جدید، با تکیه بر قدرت نظامی و حقانیت دیپلماسی، امروز چنان معتبر شده که به محض صدور آنها ترامپ ناچار می‌شود سگ هار منطقه‌ای خود را قلاده بزند. امروز آمریکا و اسرائیل فهمیده اند که تهدیدات ایران شوخی بردار نیست. 🔹نباید این حوادث را دست کم گرفت. علائم ابرقدرتی ایران روز به روز بیشتر آشکار می‌شود. این عادی نیست که با چند بیانیه و پیام ایران، سگ هار تمدن غرب یعنی اسرائیل که تمام ناتو و آمریکا و حتی مزدوران منطقه، با تمام قوا پشتیبانش هستند، اینگونه عقب‌نشینی می‌کند. 🔹این تجربه گرانبها در شرایط پساجنگ ۴۰ روزه همچنین ثابت می‌کند معادل‌سازی با ضربات به منافع آمریکا می‌تواند اسرائیل را در منطقه متوقف کرده و تهدید و إعمال فشار در جنگ تنگه‌ها و ضربات با و تهدیدات فرامنطقه‌ای، می‌تواند قدرت إعمال اراده‌ی جمهوری اسلامی ایران بر دشمنان بشریت و جبهه‌ی تمدنی اپستین را افزایش دهد. زنده‌باد مقاومت! زنده‌باد دفاع از سرزمین مادری! زنده‌باد برادری ملت‌ها! ✍ جعفر ولایی‌منش
1.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
•برادرِ شهید سیدهاشم صفی‌الدین و از ارکان حزب‌الله لبنان: بهترین کسی که می‌تواند حقِ شهدای لبنان را ایفا کند و همیشه در هر کجا بوده به حزب‌الله کمک کرده و برای لبنان جنگیده؛ شخصِ حاج باقر قالیباف است. 🇱🇧🤝🇮🇷 ❈ @cheragh_nafti
هدایت شده از «امین»
✍️ «رفتی به دیدار خدا با دخترت آقا!» ❤️ : سرودۀ شاعران در رثای رهبر شهید انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله العظمی سیدعلی خامنه‌ای رضوان‌‌الله‌علیه. ▪️هفت آسمان مشتاق چشمان ترت آقا پرواز، عمری تشنۀ بال و پرت آقا عشق وطن در تار و پود باورت آقا آزادگی زانو زده در محضرت آقا شد اعتبار خاک ایران پیکرت آقا ▪️در خطبه‌های خویش از صاحب‌زمان گفتی هربار از نظم نوین این جهان گفتی از مردم خوب و شریف و قهرمان گفتی المرأة ریحانة خواندی، از زنان گفتی رفتی به دیدار خدا با دخترت آقا ▪️پیمودن راه شهید بی‌کفن سخت است یک عمر مانند شهیدان زیستن سخت است آری! عبور از خویش در راه وطن سخت است مانند تو آقا شدن، آقای من سخت است تو ایستادی پای دین و کشورت آقا ▪️اندوه تو با روضۀ مادر گره خورده با غربت و تنهایی حیدر گره خورده با کربلا، با کشتۀ بی‌سر گرده خورده با ماتم دستان آب‌آور گره خورده آن مشت محکم بود حرف آخرت آقا ▪️دل‌های پاک اهل ایمان دوستدار تو دنیا شده مبهوت عزم و اقتدار تو تو از تبار نوری و نور از تبار تو ای ماه! در راه توایم و در مدار تو ما «ملت مبعوث ایران» لشکرت آقا ▪️راه تو راه رود بود و مقصدت دریا رسم تو رسم عشق بود ای فاتح دل‌ها نام تو ذکر بادهای آسمان‌پیما ای بی‌کران، ای خوب، ای فرماندۀ فردا زنده‌ست نام و اعتقاد و باورت آقا ▪️ما تا ابد از داغ پروازت عزاداریم از صبح‌ روز رفتن تو زیر آواریم طاقت نداریم از غم تو دست برداریم دلتنگ لبخند توایم و دوستت داریم ماییم و اشک و چفیه و انگشترت آقا! ✍شاعر: «خانم بشری صاحبی» @khamenei_poems
2.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
از آن آفتابــی که تـو باشی اگر ذره‌ای نور بر من بتابد جوانه خواهم زد ✨🌱 @cheragh_nafti
به قول حاج‌آقا بهاءالدینی: همه‌ی ائمه را دوست دارم؛ ولی بیچاره‌ی علی‌ام...💚 مُبارکـــــ😍✨ ❈ @cheragh_nafti
امیر طلاجورانSoltan'e NAJAF.mp3
زمان: حجم: 4.7M
‌ ✨💚✨ •|اشهد ان علیا ولی الله|•@cheragh_nafti
@cheragh_naftiطب راعیها.mp3
زمان: حجم: 4.1M
‌ ✨💚✨ •|برای عربی پسنداش😁|•@cheragh_nafti
🟢 آقای شهیدمون توی کتابِ طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن می‌گفتن: همیشه در ایام عید غدیر، معمول است این را میخوانند مردم: «اَلحَمدُ لِلَّهِ الَّذِي جَعَلَنَا مِنَ المُتمَسِكين بولاية علي بن أبي طالبٍ عَلَيْهِ السَّلام» بنده به دوستانم غالباً این جور میگویم، میگویم نگویید «الحَمدُ اللَّهِ الَّذِي جَعَلَنا». می‌ترسم دروغ باشد! بگویید: «اَللّهُم أجْعَلنا مِنَ المُتمسكين بولايَةِ عَلي بن أبي طالب عَلَيْهِ السَّلام» خدایا ما را از متمسکین به ولایت قرار بده. ببینیم هستیم یا نه. آن وقت خواهیم رسید به این مطلب، آن هم یک بعد دیگر از ابعاد ولایت است. [درس ولایت جلسه ۲۳ ص ۴۱۷] 🌱اگه تو هم متنِ بالا رو توی ذهنت،‌با لحنِ خودِ آقا خوندی؛ یه صلوات برای شادیِ روح‌شون بفرست🙂 تا امشب که در بهشت، مهمانِ امیرالمؤمنین هستن ازمون یاد کنن. 💚 (ع) ❈ @cheragh_nafti