eitaa logo
چراغ نفتی
29 دنبال‌کننده
139 عکس
66 ویدیو
10 فایل
دل را به دوست بستیم از هجــرِ او شکستیم :) #رسانه_انقلابی🇮🇷 برای ایران و به یاد تمامی قهرمانانِ دلیر آن ( از گذشته تا کنون)🌱 ادمین: @zzoha98 ضُّحىٰ خانوم😌 ‌
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از کرامت و بصیرت
متن و فرامتن پیام تاریخی رهبر عظیم الشأن انقلاب 🔻نکات ویژه پیام تاریخی رهبر معظم انقلاب 🔰 نکته کلیدی: مسئولیت این تفاهم با رئیس‌جمهور است. 1⃣ نکات ویژه در متن: الف) تفاهم‌نامه‌ای بین رئیس جمهوران ایران و آمریکا است ب) رهبر انقلاب طبق اصل همیشگی عدم مذاکره با آمریکا نظر دیگری داشتند ج) مسئولیت این تفاهم با رئیس‌جمهور است. د) رهبر انقلاب همراه با مردم مبعوث شده منتظر تحقق شروط گفته شده خواهند بود. 2⃣ نکات ویژه فرامتن پیام: الف) تعارف‌زدایی از عرصه سیاسی کشور ب) تاکید رییس جمهور و اعضای شعام بر مصلحت بودن این توافق ج) احترام رهبر انقلاب به نظر اعضای شعام و حفظ ساختارهای نظام د) نه به این تفاهم با بدبینی مطلق (برجام) و نه با خوش بینی مطلق (فتح الفتوح) تحلیل کنیم. ه) رهبری در این پیام هم مسئولین کشور را زیر سوال نبردند و هم خواسته شان از مردم را برای حمایت و مقاومت و مطالبه برای تحقق شروط تفاهم را مطرح کردند. ✅ دریافت اخبار و موضوعات تحلیلی در کانال کرامت و بصیرت :👇 https://eitaa.com/joinchat/2774532098Cded73a3163
🟢 پیامدهای پیام هوشمندانه و حکیمانه رهبری 🔻اعتبار مسئولین و مردم یا عدم اعتبار همه چیز گردن امام است 🔹با پیام حکیمانه و هوشمندانه رهبری اگر این توافق و تفاهم موفق شود: «مسئولین کشور اعتبار می‌گیرند.» اگر این تفاهم شکست بخورد: «کسی نمی‌تواند بگوید مسئولین صرفا مجری دستورات بوده اند.» 🔹امیدواریم صراحت بیان اماممان را به صورت اصولی و محکم و با مطالبه ی جدی و درست پیش ببریم. 🔹دستور رهبری را چماق نکنیم برای «شکستن سپر وحدت« که توصیه ی اکید امام شهید و امام حاضرمان هست. 🔹دستور رهبری را تبدیل نکنیم به «عامل تسویه حساب های سیاسی و انتخاباتی». 🔹دستور مقتدرانه رهبری را تفسیر به «ضعف و تحمیل به رهبری» نکنیم؛ رهبری که خودش میگوید من علی الاصول نظر دیگری داشتم اما به نظر مسئولین احترام گذاشتم، به معنای «ضعف رهبری و تحمیل و دست بسته بودن» نیست. ✅ رهبر عظیم الشان انقلاب: ▪️هم آمریکا را با این کار منفعل کردند ▪️هم دست خیابان را برای مراقبت هوشمندانه باز کردند ▪️ هم با «تعبیر دلسوزی و حسن نظر درباره مسئولین» مانع تهمت خیانت به مسئولین شدند ▪️و هم ساحت رهبری را از گزاره «ما در همه چیز فقط مجری دستورات رهبری بودیم» منزه کردند. 🔹اصول از نگاه امام انقلاب چیست؟ ▪️ اصول یعنی «اصل همیشگی عدم مذاکره مگر در موارد استثناء» به همین دلیل فرمودند: «مذاکره حضوری به معنای پذیرش نظر دشمن نیست». ▪️یعنی «اصل وحدت و تاکید همیشگی امام شهید و امام رشید بر اتحاد مقدس». ▪️یعنی اصل «انتقاد و مطالبه و نظارت با کسب اطلاع و لحن مناسب». ✍جعفر ولایی منش
دیشب که پیام رهبری منتشر شد یه عده از انقلابی‌ها شروع کردن به تبیین و تحلیلِ همه‌ی بخش‌های پیام رهبری. کاملا منطقی و با استدلال دارن تحلیل میکنن. ضمنا دنبال وظیفه‌ی خودشون به عنوان مردم، توی پیام آقا میگردن.✅ اما عده‌ای دیگر از کل پیام، یه جمله که خودشون دوست داشتن برداشتن و به صورت هیجانی میکوبن توی سر بقیه :) 🤧 🦦 جماعتی که وقتی پیام‌ها و راهبردهای رهبری مطابق سلیقه‌شون نیست؛ سکوت میکنن و وقتی براشون منفعتِ حزبی داره؛ داد و هوار میکنن...🤷🏻‍♀ 🚶🏻‍♀ ؟🥸 ❈ @cheragh_nafti
دیالوگم با یکی از دوستان: ایشون: - دیدی همه مسئولین مملکت خائنن؟ دیدی کودتا شده علیه آقا؟ دیدی تحمیل شد به رهبر؟ من: + از کجا میگی همه خائنن؟ - چون نظرشون با نظر رهبر فرق داشت! + ینی هر کی نظرش با نظر امام جامعه فرق داشته باشه خائنه؟ - بله! + ینی درباره اختلاف نظرات سیاسی حضرت امام خمینی و امام شهیدمون در دهه ۶۰ و مباحث حضور در جبهه و غیره معتقدی رهبر شهیدمون که نظرش با امام فرق داشت خائن بود!! - [سکوت] + از کجا فهمیدی کودتا شده؟ - تابلو معلومه! + امام خامنه‌ای که درباره مسئولین نوشتن دلسوز و دارای حسن نیت! - مجبور بوده بنویسه . چون در اسارت اونهاست! + پس چطوری تونست بگه نظرش فرق داشته؟! مگه تحت فشار نیست؟ پس چطوری اینقدر صریح پیام میده؟!! - ولی قبول کن تحمیل شده بهش. ینی دور و برشون هیشکی نیست باهاش هم نظر باشه. خودشون فرمودن نظرم چیز دیگه بود! + نقطه مقبل نظر ایشون امر حرامه؟ یا چی؟ یعنی نظری به حز نظر رهبری، مصداق حرامه؟ - بله! + پس ایشون با این حساب وقتی میگه اجازه آن را صادر نمودم، اجازه داده یه امر حرام اتفاق بیوفته!! - بله! + به نظرت یه رهبر عالیقدر جهان تشیع و یه مجتهد و یه ولی فقیه، اجازه به امر حرام شرعی میده؟ - [سکوت] + نقطه مقابل «امر» ولی، تمرده و میشه حرام. ولی نقطه مقابل «نظر» ولی، تمرد از امر ولی نیست. نظری متفاوت از نظر ولی است. البته رجحان بر اینه که نظر امام و مسئولین یکی باشه در همه موارد ولی محال منطقی است. اون هم با این دولت! پس اختلاف نظر، طبیعی به نظر میرسه. و این به منزله‌ی تمرد نیست. حرام شرعی هم نیست. چون نظر متفاوت با رهبری، لزوما نقطه مقابل صفر یا صد نظر ولی نیست. که اگر بود حرام بود و ولی فقیه اجازه به حرام شرعی نمیده. - ولی خوب آقا فاتحه‌شون رو خوند! + اگه نتیجه این پیام رهبر که بیش از صد روزه مدام از وحدت و انسجام میگه، در ذهن تو، این بوده که فاتحه‌شون رو خونده، یه جای کارت میلنگه. رهبری که خودش میگه اختلافات موجه رو هم اجازه ندید باعث تنازع و افتراق بشه، به نظرت هدفش این بوده ماها بیوفتیم به جون هم؟!! اختلاف نظر، نه معنای کودتا میده. نه تحمیل.
💆🏻‍♀ از دیشب که پیامِ حضرت آقا منتشر شده؛ همش الحمدلله روی زبون‌مه😌✨ •الحمدلله بابت شجاعت و صراحتِ رهبر عزیزمون. پیام ایشون کوتاه اما همه جانبه و قاطع بود.✨ •آقا در تمامِ پیام‌شون، مردم رو در موضعِ مطالبه‌گر و دولت رو در موضعِ مسئولیت و پاسخ‌گویی قرار دادن: « تعهّدی که رئیس‌جمهور محترم به‌عنوان رئیس شورای عالی امنیّت ملّی از طرف خود و سایر اعضا در پاسداشت حقوق ملّت ایران و جبهه مقاومت به بنده دادند و تصریح به قبول مسئولیت آن نمودند، اجازه‌ی آن را صادر نمودم‌.» | « از این لحظه، ما یعنی شما ملت سرافراز و این خادم ناچیز، منتظر تحقّق شروط گفته‌شده خواهیم بود.» الحمدلله در ممکلت و حکومتی هستیم که مسئولین باید پاسخگوی مردم باشن( مردم‌سالاری) نه مثل حکومت‌های ارباب-رعیتی که مردم رو هیچی حساب نمی‌کردن🙂 •آقا گفتن« مسئولین امر، از سر دلسوزی و با حُسن نظر، تلاش‌های زیادی را به‌ عمل آوردند». پس الحمدلله خیانتی از سمت مسئولین در کار نبوده!👀 •الحمدلله که چیزی به رهبری تحمیل نشده چون ایشون گفتن«اجازه‌ی آن را صادر نمودم‌.» •آقا جان به استیصالِ آمریکا اشاره کردن. الحمدلله که ایران در موضعِ قدرت و پیروزی‌ست.😎 •همچنین پیام آقا حالتِ پویا داشت جوری که دست آمریکا بسته شد.🦦 « ایشان(آقای پزشکیان) تصریح کرده‌اند که اگر طرف آمریکایی بخواهد زیاده‌خواهی کند زیر بار آن نخواهند رفت.» « امّا بدیهی است مذاکرات حضوری که در آینده برقرار خواهد شد، به معنی پذیرش نظر دشمن نخواهد بود.» •و الحمدللهِ آخر، بابتِ وحدت و ولایت‌پذیریِ مسئولین‌مونه. قبل از انتشار پیام آقا، آقایان عراقچی و قالیباف اومدن به مردم توضیح دادن و متن توافق‌نامه منتشر شد. بعد از پیام حضرت آقا هم رئیس جمهور، رئیس مجلس، سپاه و شعام پشت به پشت هم، در دفاع از حقوق ملت ایران به فرمایشات رهبری لبیک گفتن.✊🏻🇮🇷 @cheragh_nafti
600.1K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 پیام نیروی دریایی سپاه پاسداران از طریق رادیو از کانال 16 دریایی پخش می شود. متن پیام صوتی: از آنجایی که خروج اسرائیل از لبنان، لغو کامل محاصره دریایی و خروج نیروهای آمریکایی از خلیج فارس و منطقه از شروط اساسی توافق ایران و آمریکاست، تنگه هرمز تا تحقق این دو شرط بسته خواهد ماند. از همه کشتی ها خواسته شده است که برای حفظ امنیت و سلامت خود به تنگه هرمز نزدیک نشوند. هر شناور که از این دستور سر پیچی کند، هدف قرار خواهد گرفت. ❈ @cheragh_nafti
551.8K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
گربه‌ی نقشه‌ی ما؛ شیر شده🦁💪🏼 دکتر محمد مرندی: رژیم ترامپ به تعهداتش عمل نمی‌کند. ایران تحت این شرایط تفاهم‌نامه را اجرا نخواهد کرد.رژیم صهیونیستی به شدت مجازات خواهد شد.@cheragh_nafti
435.6K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ایـن واژه‌ی رو هم همـــه‌تون دیشب از رهبری یاد گرفتین🦦 وگرنه تا دیروز میگفتین« بر طبق اصول»😕 ❈ @cheragh_nafti
علی الاصول سید فخرالدین موسوی.mp3
زمان: حجم: 1.1M
از جام زهر نوشیدن امام(ره) تا رهبری معظم... بدون تعصب گوش دهید. 🎙 |يجاهدون‌في‌سبيل‌الله‌ولا‌يخافون لومة‌لائم| ▫️سربازانقلاب▫️ 🆔@nofoz_shenasii👈
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
617.1K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دلم یه رفیق مثل یمن میخواد🥲 با مرام و مشتی🫶🏻🫱🏻‍🫲🏻 ❈ @cheragh_nafti