هدایت شده از محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
🟢 پیامدهای پیام هوشمندانه و حکیمانه رهبری
🔻اعتبار مسئولین و مردم
یا عدم اعتبار همه چیز گردن امام است
🔹با پیام حکیمانه و هوشمندانه رهبری اگر این توافق و تفاهم موفق شود:
«مسئولین کشور اعتبار میگیرند.»
اگر این تفاهم شکست بخورد:
«کسی نمیتواند بگوید مسئولین صرفا مجری دستورات بوده اند.»
🔹امیدواریم صراحت بیان اماممان را به صورت اصولی و محکم و با مطالبه ی جدی و درست پیش ببریم.
🔹دستور رهبری را چماق نکنیم برای «شکستن سپر وحدت« که توصیه ی اکید امام شهید و امام حاضرمان هست.
🔹دستور رهبری را تبدیل نکنیم به «عامل تسویه حساب های سیاسی و انتخاباتی».
🔹دستور مقتدرانه رهبری را تفسیر به «ضعف و تحمیل به رهبری» نکنیم؛
رهبری که خودش میگوید من علی الاصول نظر دیگری داشتم اما به نظر مسئولین احترام گذاشتم، به معنای «ضعف رهبری و تحمیل و دست بسته بودن» نیست.
✅ رهبر عظیم الشان انقلاب:
▪️هم آمریکا را با این کار منفعل کردند
▪️هم دست خیابان را برای مراقبت هوشمندانه باز کردند
▪️ هم با «تعبیر دلسوزی و حسن نظر درباره مسئولین» مانع تهمت خیانت به مسئولین شدند
▪️و هم ساحت رهبری را از گزاره «ما در همه چیز فقط مجری دستورات رهبری بودیم» منزه کردند.
🔹اصول از نگاه امام انقلاب چیست؟
▪️ اصول یعنی «اصل همیشگی عدم مذاکره مگر در موارد استثناء» به همین دلیل فرمودند: «مذاکره حضوری به معنای پذیرش نظر دشمن نیست».
▪️یعنی «اصل وحدت و تاکید همیشگی امام شهید و امام رشید بر اتحاد مقدس».
▪️یعنی اصل «انتقاد و مطالبه و نظارت با کسب اطلاع و لحن مناسب».
✍جعفر ولایی منش
دیشب که پیام رهبری منتشر شد
یه عده از انقلابیها شروع کردن به تبیین و تحلیلِ همهی بخشهای پیام رهبری. کاملا منطقی و با استدلال دارن تحلیل میکنن. ضمنا دنبال وظیفهی خودشون به عنوان مردم، توی پیام آقا میگردن.✅
اما عدهای دیگر از کل پیام، یه جمله که خودشون دوست داشتن برداشتن و به صورت هیجانی میکوبن توی سر بقیه :)
#سرزنشگرهای_جذابِلعنتی 🤧
#هیجانمنهایعقلانیتِانقلابی 🦦
جماعتی که وقتی پیامها و راهبردهای رهبری مطابق سلیقهشون نیست؛ سکوت میکنن و وقتی براشون منفعتِ حزبی داره؛ داد و هوار میکنن...🤷🏻♀
#مامثلهمنیستیم 🚶🏻♀
#انقلابیگرییاحزببازی؟🥸
❈ @cheragh_nafti ❈
هدایت شده از علی زکریائی | بیناشو!
دیالوگم با یکی از دوستان:
ایشون: - دیدی همه مسئولین مملکت خائنن؟ دیدی کودتا شده علیه آقا؟ دیدی تحمیل شد به رهبر؟
من: + از کجا میگی همه خائنن؟
- چون نظرشون با نظر رهبر فرق داشت!
+ ینی هر کی نظرش با نظر امام جامعه فرق داشته باشه خائنه؟
- بله!
+ ینی درباره اختلاف نظرات سیاسی حضرت امام خمینی و امام شهیدمون در دهه ۶۰ و مباحث حضور در جبهه و غیره معتقدی رهبر شهیدمون که نظرش با امام فرق داشت خائن بود!!
- [سکوت]
+ از کجا فهمیدی کودتا شده؟
- تابلو معلومه!
+ امام خامنهای که درباره مسئولین نوشتن دلسوز و دارای حسن نیت!
- مجبور بوده بنویسه . چون در اسارت اونهاست!
+ پس چطوری تونست بگه نظرش فرق داشته؟! مگه تحت فشار نیست؟ پس چطوری اینقدر صریح پیام میده؟!!
- ولی قبول کن تحمیل شده بهش. ینی دور و برشون هیشکی نیست باهاش هم نظر باشه. خودشون فرمودن نظرم چیز دیگه بود!
+ نقطه مقبل نظر ایشون امر حرامه؟ یا چی؟ یعنی نظری به حز نظر رهبری، مصداق حرامه؟
- بله!
+ پس ایشون با این حساب وقتی میگه اجازه آن را صادر نمودم، اجازه داده یه امر حرام اتفاق بیوفته!!
- بله!
+ به نظرت یه رهبر عالیقدر جهان تشیع و یه مجتهد و یه ولی فقیه، اجازه به امر حرام شرعی میده؟
- [سکوت]
+ نقطه مقابل «امر» ولی، تمرده و میشه حرام. ولی نقطه مقابل «نظر» ولی، تمرد از امر ولی نیست. نظری متفاوت از نظر ولی است. البته رجحان بر اینه که نظر امام و مسئولین یکی باشه در همه موارد ولی محال منطقی است. اون هم با این دولت! پس اختلاف نظر، طبیعی به نظر میرسه. و این به منزلهی تمرد نیست. حرام شرعی هم نیست. چون نظر متفاوت با رهبری، لزوما نقطه مقابل صفر یا صد نظر ولی نیست. که اگر بود حرام بود و ولی فقیه اجازه به حرام شرعی نمیده.
- ولی خوب آقا فاتحهشون رو خوند!
+ اگه نتیجه این پیام رهبر که بیش از صد روزه مدام از وحدت و انسجام میگه، در ذهن تو، این بوده که فاتحهشون رو خونده، یه جای کارت میلنگه. رهبری که خودش میگه اختلافات موجه رو هم اجازه ندید باعث تنازع و افتراق بشه، به نظرت هدفش این بوده ماها بیوفتیم به جون هم؟!!
اختلاف نظر، نه معنای کودتا میده. نه تحمیل.
#شکرگزاری 💆🏻♀
از دیشب که پیامِ حضرت آقا منتشر شده؛ همش الحمدلله روی زبونمه😌✨
•الحمدلله بابت شجاعت و صراحتِ رهبر عزیزمون. پیام ایشون کوتاه اما همه جانبه و قاطع بود.✨
•آقا در تمامِ پیامشون، مردم رو در موضعِ مطالبهگر و دولت رو در موضعِ مسئولیت و پاسخگویی قرار دادن:
« تعهّدی که رئیسجمهور محترم بهعنوان رئیس شورای عالی امنیّت ملّی از طرف خود و سایر اعضا در پاسداشت حقوق ملّت ایران و جبهه مقاومت به بنده دادند و تصریح به قبول مسئولیت آن نمودند، اجازهی آن را صادر نمودم.» | « از این لحظه، ما یعنی شما ملت سرافراز و این خادم ناچیز، منتظر تحقّق شروط گفتهشده خواهیم بود.»
الحمدلله در ممکلت و حکومتی هستیم که مسئولین باید پاسخگوی مردم باشن( مردمسالاری) نه مثل حکومتهای ارباب-رعیتی که مردم رو هیچی حساب نمیکردن🙂
•آقا گفتن« مسئولین امر، از سر دلسوزی و با حُسن نظر، تلاشهای زیادی را به عمل آوردند». پس الحمدلله خیانتی از سمت مسئولین در کار نبوده!👀
•الحمدلله که چیزی به رهبری تحمیل نشده چون ایشون گفتن«اجازهی آن را صادر نمودم.»
•آقا جان به استیصالِ آمریکا اشاره کردن. الحمدلله که ایران در موضعِ قدرت و پیروزیست.😎
•همچنین پیام آقا حالتِ پویا داشت جوری که دست آمریکا بسته شد.🦦
« ایشان(آقای پزشکیان) تصریح کردهاند که اگر طرف آمریکایی بخواهد زیادهخواهی کند زیر بار آن نخواهند رفت.»
« امّا بدیهی است مذاکرات حضوری که در آینده برقرار خواهد شد، به معنی پذیرش نظر دشمن نخواهد بود.»
•و الحمدللهِ آخر، بابتِ وحدت و ولایتپذیریِ مسئولینمونه. قبل از انتشار پیام آقا، آقایان عراقچی و قالیباف اومدن به مردم توضیح دادن و متن توافقنامه منتشر شد. بعد از پیام حضرت آقا هم رئیس جمهور، رئیس مجلس، سپاه و شعام پشت به پشت هم، در دفاع از حقوق ملت ایران به فرمایشات رهبری لبیک گفتن.✊🏻🇮🇷
❈ @cheragh_nafti ❈
600.1K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 پیام نیروی دریایی سپاه پاسداران از طریق رادیو از کانال 16 دریایی پخش می شود. متن پیام صوتی:
از آنجایی که خروج اسرائیل از لبنان، لغو کامل محاصره دریایی و خروج نیروهای آمریکایی از خلیج فارس و منطقه از شروط اساسی توافق ایران و آمریکاست، تنگه هرمز تا تحقق این دو شرط بسته خواهد ماند.
از همه کشتی ها خواسته شده است که برای حفظ امنیت و سلامت خود به تنگه هرمز نزدیک نشوند. هر شناور که از این دستور سر پیچی کند، هدف قرار خواهد گرفت.
❈ @cheragh_nafti ❈
551.8K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
گربهی نقشهی ما؛ شیر شده🦁💪🏼
دکتر محمد مرندی: رژیم ترامپ به تعهداتش عمل نمیکند. ایران تحت این شرایط تفاهمنامه را اجرا نخواهد کرد.رژیم صهیونیستی به شدت مجازات خواهد شد.
❈ @cheragh_nafti ❈
435.6K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ایـن واژهی #علی_الاصول رو هم همـــهتون
دیشب از رهبری یاد گرفتین🦦
وگرنه تا دیروز میگفتین« بر طبق اصول»😕
❈ @cheragh_nafti ❈
هدایت شده از سیدفخرالدینموسوی | سرباز انقلاب۳
علی الاصول سید فخرالدین موسوی.mp3
زمان:
حجم:
1.1M
از جام زهر نوشیدن امام(ره) تا #علیالاصول رهبری معظم...
بدون تعصب گوش دهید.
🎙#سیدفخرالدین_موسوی
|يجاهدونفيسبيلاللهولايخافون لومةلائم|
▫️سربازانقلاب▫️
🆔@nofoz_shenasii👈
سید مهدی حسینیاز رو زمین پاشو عمو پاشو بریم حرم.mp3
زمان:
حجم:
6.3M
✨🖤✨
•|یا عبدالله بن حسن(ع)|•
❈ @cheragh_nafti ❈
617.1K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دلم یه رفیق مثل یمن میخواد🥲
با مرام و مشتی🫶🏻🫱🏻🫲🏻
❈ @cheragh_nafti ❈
تو مهم بود بمانـی؛ که نماندی و رفتـی...
جان که باید برود، سفت به من چسبیده
#شهیدسیدعلیالحسینیخامنهای 🖤
#Behesht0940 ✨
❈ @cheragh_nafti ❈