🔥 اعتراف به نابودی ادوات زرهی| ارتش اسرائیل از کمبود تانک مینالد
🔻 یدیعوت آحارانوت به نقل از ارتش اسرائیل:
▪️ در طول جنگ تعداد زیادی تانک آسیب دید یا کاملا از کار افتاد، موضوعی که برای رزم و آموزش نامناسب بود.
▪️ از سوی دیگر انتظار نمیرود که تانکهای جدید به زودی وارد نیروی زرهی شوند.
▪️ علاوه بر این، میزان مهمات و منابع مورد نیاز برای تعمیر ادوات زرهی بسیار محدود است.
15.26M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 بزرگداشت عاشورا
🔻 با اجرای گروه سرود انصارالله
عاشورا یادمانی برای امت ماست
چه درسها که در آن نهفته است
و معنای حسین اینگونه است
عظمت آزادگان و سرافرازیشان
عاشورا دو صفحه روشن و تاریک دارد
نیکی و شرارت هر دو آشکار است
دنیا را از دریچه حسین نگاه کردیم
یارانی که برای پیروزی گرد آمدهاند
حسین همچنان الهام بخش ماست
در راه جانفشانی و مقاومت
کربلا و غزه هر دو زخمی اند
و در زمین چارهای برای دردشان نیست
جز طوفان حسینی
که بساط حرمله و شمر را برچیند
محور مقاومت مجاهدانی هستند
که صهیونیسم را نابود خواهند کرد
#نماهنگ
🔥 عملیات مشترک مقاومت عراق و یمن در دریای مدیترانه
⏪ سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن:
▪️ نیروهای مسلح یمن سه عملیات نظامی را به این شرح اجرا کردند.
1⃣ هدفگیری کشتی BENTLEY I در دریای سرخ با چند قایق و پهپاد انتحاری و همچنین چند موشک بالستیک.
2⃣ حمله به کشتی نفتی CHIOS Lion در دریای سرخ با یک قایق بدون سرنشین انتحاری.
3⃣ عملیات مشترک با مقاومت عراق در دریای مدیترانه و هدفگیری دقیق کشتی Olvia.
▪️ این سه عملیات با تحقق اهداف و اصابت دقیق به کشتیها اجرایی شد.
#یکپارچگی_جبههها
9.49M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دعوت پدر شهید تاسوعا #مصطفی_صدرزاده از مردم برای حضور در روز #پنجشنبه #۴مرداد ورزشگاه صد هــزار نفره آزادی برای #حجاب
🌹همراه با اهدای روسـری
متبرک به حرم اباعبدالله الحسین(ع)
جهت ایاب و ذهاب از شهرها و شهرستان های مختلف و هم چنین مناطق مختلف تهران با شماره های زیر تماس بگیرید👇
➖۰۹۹۲۳۲۴۹۱۷۷
دختران انقلاب شهریار
ebnoreza94080107.mp3
6.89M
😭آه... مَکُن ای صبح طلوع !
❤️🔥آخرین لحظه های وصال زینب و
شاهِ کرب و بلا بود.....
مکن ای صبح طلوع.....
😭أَلسَّلامُ عَلَى الشِّفاهِ الذّابِلاتِ
سلام بر آن لبهاى خشکیده
😭أَلسَّلامُ عَلَى الرُّؤُوسِ الْمُشالاتِ
سلام بر آن سرهاىِ بالا رفته (بر نیزه ها)
7.14M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ماشاءالله ! شیر مادرت حلالت
الّلهُمَّصَلِّعَلَیمُحَمَّدٍوَآلِمُحَمَّدٍ
وَعَجِّلْفَرَجَهُمْ
🔻منطق سرخ حسین و منطق بیرنگ ما:
ارادت دینی، ارادهی انقلابی
🖊مهدی جمشیدی
۱. روزگار عجیبیست که در آن، کسانی کربلا را در سال شصتویک هجری متوقف کردهاند و برای امام شهید، حسین -علیهالسلام- ناله سر میدهند، اما حاضر نیستند که در کربلای امروز، سر بدهند. همراهیشان با حسین، از سوگواری و گریه فراتر نمیرود؛ چنانکه اشکهای کوفیان نیز پس از کربلا جوشید، اما قیامی از آن نخروشید. نشستهاند و به گذشته مینگرند و اکنونشان، شبیه میلیونها نظارهگر سال شصتویک هجری است. نه این سو هستند و نه آن سو. در هنگامهی کربلا، خاموش و بیطرف هستند و پس از کربلا نیز، جز عزا و مویه و فغان نمیدانند. دلدادهی عزای حسین هستند و نه خط حسین. میگریند، اما فریاد برنمیآورند. تشنهی چای روضه هستند، اما از شمشیرهایی که تشنهی خونشان هستند، هراس دارند. با خون، عهد نبستهاند و جان خویش را عزیزتر از راه حسین میشمارند. از کربلا، یک داستان غمانگیز ساختهاند که فقط باید در سوگ آن گریست و محزون بود، اما اکنونشان و انتخابهای اکنونشان را به آن عرضه نمیکنند. در این روایت، کربلا نمیتواند خودآگاهی تاریخی ایجاد کند و مسئولیت اجتماعی بیافریند، بلکه در احوال و نقلیات شخصی، محدود میماند و از درس و عبرت تاریخی، تهیست. برایناساس، خط مقاومت و مخالفت و تضاد و عصیان از درون آن برنمیخیزد که هزینهدادن برای آن، معنا پیدا کند.
۲. و کاش فقط نظارهگر بودند و بیرون از معرکه، در مرداب زندگی شخصی خویش فرومیرفتند، اما بسیاری، با کربلای دیروز، همدردی میکنند و با کربلای امروز، نامردمی. زخم زهرآگین بر قلب خط مقاومت و مبارزه و انقلابیگری مینشانند و جبههی سازش و تسلیم و انقیاد را برمیگزینند. از راه رفته، بازمیگردند و تجربهی گرهگشای مقاومت را کنار مینهند. مقاومت را باطل و بیفرجام میشمارند و بیاعتنا به خط حسین، به سوی قبلهی مذاکره و التماس و ذلت، سجده میکنند. وعدهی همراهی میدهند اما اندکی بیش، دوام نمیآورند و به جبههی مقابل میگریزند. برای غربت حسین، بر سینه میکوبند، اما برای تداوم راه حسین، قدم برنمیدارند. منطق حسین را دفن کرده و قیام خونینش را به یک خاطرهی محزون فروکاهیدهاند که بازخوانی سالیانهاش، حاصل عملی و عینی ندارد. در طلب ثواب شخصی هستند نه صواب جمعی. حق را میبینند و مییابند، اما جانب لذت و منفعت و تعصب را میگیرند. هماشک و همدرد حسین هستند، نه همراه و هممنطق او. حقیقت را تنها نهادهاند و سر در لاک زندگی شخصی فروبردهاند. جز به خود نمیاندیشند و نصیبی از بیتعلقی نبردهاند. حسین را برای محرم و هیأت میخواهند و نه برای همیشه و جامعه. حزن را بر حماسه ترجیح میدهند و مذاکره را بر مقامت. به میدان رفتن حسین را میستایند، اما خودشان، دیپلماسی را برمیگزینند و حتی از احتمال جنگ میهراسند. آداب تقیه میدانند و با مبارزه بیگانهاند. برای حسین، قیام را میپسندند و برای خویش، تقیه را. از حسین، توقع خون دارند و از خویش، توقع اشک. در پوستهها و ظواهر، متوقف ماندهاند و خط و مرام و منطق حسین را دور افکندهاند. همعهد با عافیت هستند و تن به بلا نمیسپارند. رفیق منفعت هستند و نارفیق مصیبت.
۳. چه کنیم با این تعارضها و تهافتها؟! چه کنیم با این تذبذبها و تلاطمها؟! چه کنیم با این فهم تاریخیشده از حسین؟! چه کنیم با ناهمسازی ادعا و عمل؟! چه کنیم با این ارادتهای منهای ارادهی انقلابی؟! تشنگی حسین کجا و خوف اینان از تحریم کجا؟! معاملهگری اینان کجا و مقاومت حسین کجا؟! او برای دین، هم نان میدهد و هم جان، و اینان برای دنیا و لذت، دینفروشی میکنند. از دین خویش میفرسایند برای طلب دنیا. دنیایشان تا آنجا دینیست که هزینه ندارد. دینداریشان، بیهزینه و عافیتطلبانه و کاسبکارانه است. دکان گشودهاند و کیسه دوختهاند، اما حسین نیزهنشین را میستایند. هرکه به مکتب و مرام حسین، نزدیکتر باشد را افراطی و تندرو میخوانند؛ چنانکه در زمانهی حسین نیز، او را خارجی شمردند. اهل دنیا، در طلب زندگی هستند و نه مبارزه.
و حسین، چه زیبا و موجز، این حقیقت تلخ را در قالب کلمات ریخت و فرمود: «إنَّ الناسَ عَبيدُ الدُّنيا و الدِّينُ لَعقٌ على ألسِنَتِهِم يَحوطُونَهُ ما دَرَّت مَعائشُهُم، فإذا مُحِّصُوا بالبلاءِ قَلَّ الدَّيّانُونَ؛ همانا مردمان، بندهی دنيايند و دين، لقلقهی زبان آنهاست، و هر جا منافعشان بهوسيلهی دين، بيشتر فراهم آید، زبان مىچرخانند و چون به بلا آزموده شوند، آنگاه دينداران، اندكند.» این سخن حسین، اعتراض صریح و گزندهی او به جامعهای است که دین را در سایهی دنیا میطلبد و هر آنگاه که زمینهی امتحان و ابتلاء فراهم گردد و میان این دو، تزاحم رخ بدهد، دین را به کناری میافکند و دنیا را بر صدر مینشاند.
https://eitaa.com/mahdi_jamshidi60