فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺میگوید : باید به ایران حمله کنیم منتها نه صرفا با استفاده از سلاح ، باید از جنگ سایبری و عملیات روانی و ... استفاده کنیم مثلا کاری کنیم که مردم تصور کنند پول هایشان در بانک ها نیست و طوری ورشکسته شده اند که هیچ ندارند و...
اگر امروز تنش هایی در کشور خود می بینید و برایتان سوال است که ماجرا چیست ، این صهیونیست اینجا دارد اصل آن را توضیح میدهد...
پیشنهاد میکنم حتما ببینید...
پرچم بالاست ✌️🇮🇷
@basirat_shahriyar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺 ما هی میخواهیم فراموش کنیم، هر بار فیلمی منتشر میشود که تمام روحمان را میبرد و درگیر بازی با آمریکا میکند
چه گریه ای میکند این دختر
اشک های دختری در آغوش پدر
پس از شکست ایران ...
رحمت خدا بر هرکسی که وطن پرستی را اینگونه در وجود فرزندش رواج داده است.
و هزار ننگ و نفرین بر وطن فروش هایی که این روزها "بی غیرتی ملی"خود را به نمایش گذاشتند...
پرچم بالاست ✌️🇮🇷
@basirat_shahriyar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺 نحوه برخورد با کسی که خیابان را می بندد توسط مردم فرانسه ...
عده ای در حمایت از محیط زیست خیابان را بسته اند.
مردم از خودروها پیاده شده و آنها را میگیرند و به گوشه ای پرتاب میکنند...
آشوبگران در نا آرامی های اخیر اقدام به بستن برخی خیابان ها و به وجود آوردن ترافیک اجباری کرده بودند.
موضوعی که به شدت موجب خشم شهروندان شده بود.
ویدئو را ببینید تا متوجه شوید شهروندان دیگر کشورها چگونه با چنین چیزی برخورد میکنند...
پرچم بالاست ✌️🇮🇷
@basirat_shahriyar
هدایت شده از ایران آنلاین ✌️
31.25M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مهم / اتفاقی عجیب در قطر/ حتی رئیس فدراسیون رژیم صهیونیستی هم هویت خود را پنهان کرده است...
#شبنامه / رخدادهای جام جهانی قطر به شدت صهیونیستها را وحشت زده کرده است / آنها به دلیل رویارویی با حقیقت به شدت شوکه هستند / در این مسابقات حضور رژیم صهیونیستی با وجود جواز برای حضور، با واکنشهای بسیاری تندی همراه شده / واکنشهایی که باعث شده مقامات رژیم صهیونیستی به صراحت بگویند که اسرائیل بزرگترین بازندهی جام جهانی قطر بوده است... / قسمت ۱۰۴۳
✅ این آدرس صفحات ما هست، لطفا حمایت کنید دیده بشه ✌️🇮🇷
لینک تمام صفحات ما در شبکه های اجتماعی
http://zil.ink/mr.tahlilgar
@iran_onlin_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷
🎥 رهبرمعظم انقلاب خطاب به پرستاران: هر خدمتی كه شماها به هر بيماری بكنيد، مثل اينست كه آن خدمت را به شخص اين حقير كرديد.
🍃🌹🍃
#روز_پرستار| #برای_ایران | #لبیک_یا_خامنه_ای
@basirat_shahriyar
🇮🇷
📝#خبر_خوب | بومیسازی فناوری ساخت ناوشکن، در سایه تحریمها
🍃🌹🍃
🔻دریادار دوم جواد داداش زاده رییس مرکز تحقیقات و مطالعات نیروی دریایی ارتش:
🔹قطعات ناوشکنها ابتدا قرار بود از دیگر کشورها تامین شود، ولی تحریمها باعث استفاده از ظرفیتهای داخلی و بومیسازی فناوریهای ساخت داخل شد.
🔺در علومی همانند ارتباطات زیرسطحی، تحرک و بدنه زیرسطحی و در حوزه هوایی و هواناوها، هاورکرافتها و ابر بالگردهای نیروی دریایی کشور نیازمند تربیت متخصصان علمی است.
#ثامن | #برای_ایران | #لبیک_یا_خامنه_ای
🆔 http://eitaa.com/meyarpb
🆔 http://rubika.ir/meyar_pb
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥استقبال پرشور مردم از کاروان تیم ملی فوتبال
@basirat_shahriyar
🔷سواد اطلاعاتی
🔸به دلایل زیادی، مردم در فهمیدن اینکه چه اطلاعاتی را باید باور کنند مهارت ندارند و این نا آشنایی شامل همه مردم می شود. این امر به این دلیل است که کار شناسایی اطلاعات بد بسیار دشوار است.
🔹اگر بتوانید دروغ ها را بر اساس شواهد یا تجربه مستقیم خود بررسی کنید، از بین بردن دروغ ها بسیار آسان تر می شود. به همین دلیل است که هیچ کس در مورد چیزهای معمولی قابل مشاهده مانند رنگ چمن دروغ نمی گوید.
🔸متأسفانه ما نمی توانیم در اکثر موارد، صحت اطلاعات رسانه ها را به طور مستقیم تأیید کنیم. حتی اگر به داده های واقعی دسترسی داشته باشیم تقریباً هیچ یک از ما تخصص یا زمان لازم برای ارزیابی خوب آن را نداریم. در این رابطه به نظر می رسد که ذهن ما برای کوتاه کردن مسیر از #میانبرهای_شناختی استفاده می کند.
#میانبرهای_شناختی
🔹آسان بودن: یکی از این راه های روان شناختی #آسان_بودن است، یعنی هرچه پردازش اطلاعات آسان تر باشد، بیشتر به درستی آن باور داریم.
🔸توالی: یکی دیگر از روش های اکتشافی رایج #توالی است به این معنی که هر چه بیشتر با برخی اطلاعات مواجه شویم، بیشتر به صحت آن اعتقاد داریم.
🔹#تحریک_احساسات بیشتر الگوریتم هایی که آنچه را که می بینیم هدایت می کنند و همچنین سوگیریهای شناختی خودمان، اطلاعات هیجانانگیز یا تحریک کننده احساسات را به جای اطلاعات واقعی ترجیح می دهند. همچنین، افراد در رسانه های اجتماعی اغلب می خواهند به اهداف اجتماعی، مانند ارتباط با یک گروه یا تبلیغاتی برسند.
🔸 اگر این تمایلات را با این واقعیت ترکیب کنید که احساسات استدلال ما را کوتاه می کنند، به راحتی می توان دریافت که اخبار نادرستی که ما را عصبانی می کنند، یا برای گروه اجتماعی ما جذاب هستند، بسیار سریع تر و بسیار فراتر از یک حقیقت خسته کننده منتشر می شوند. این اتفاق باعث می شود بیشتر آن را ببینیم و این فرکانس افزایش یافته باعث می شود ما آن را بیشتر باور کنیم.
🔹 ما مطمئناً قادریم حقیقت یک چیز را بر اساس منطقی بودن آن ارزیابی کنیم. اما بدون دسترسی مستقیم به حقیقت، بهترین کاری که می توانیم انجام دهیم تجزیه و تحلیل و تفسیر اطلاعات افرادی است که ادعا می کنند آن دادهها را دارند. ما این کار را با مشاهده اینکه آیا اطلاعات آنها با سایر باورهای ما مطابقت دارد یا خیر، انجام می دهیم، زیرا باورهای ما تکه های مجزای دانش نیستند، بلکه از شبکه ای ضخیم از نظریه ها، ایده ها و مقدمات به هم پیوسته تشکیل شده اند.
🔸 کارهایی وجود دارد که ما می توانیم انجام دهیم و اصلی ترین آنها این است که از تعصبات خودمان آگاه باشیم. هنگامی که احساس می کنید نسبت به حقیقت موضوعی، احساس قوی دارید، این اغلب نشانه این است که شما در حال دستکاری واقعیت هستید. یک لحظه وقت بگذارید و خود را در جای درست قرار دهید و دوباره صحت اطلاعات را بررسی کنید. در ضمن خطا پذیری خود را بشناسید و متواضع باشید.
🔹در مواقعی که ابهام، درد و دشواری زیادی وجود دارد، هدایت احساسات، به ویژه احساسات منفی مانند ترس و خشم، بسیار ساده تر می شود. هر چه بیشتر بتوانیم پیوندهای محکم و قابل اعتمادی را با یکدیگر ایجاد کنیم، بیشتر می توانیم با دروغ ها و اغراق هایی که سعی در از هم پاشیدن ما دارند مبارزه کنیم.
#علوم_شناختی
@basirat_shahriyar
♨️اصول مدیریت بازی های دیجیتال در خانواده
🔹هميشه براي انتخاب يا خريد بازي، به آرم رده سنی ESRA که بر روي جلد بازيها درج شده است، توجه کنيد.
🔹سعي کنيد قبل از بازي کردن يک بازي توسط فرزندتان، خلاصه اي از داستان يا نقد آن را بخوانيد و با ديگر والدين و فرزندان بزرگتر درباره بازي صحبت کنيد. اگر چه بهترين حالت اين است که خودتان، پيش از فرزندتان آن بازي را بازي کنيد.
🔹به همراه فرزند خود بازي کنيد، بازي کردن او را تماشا کنيد و درباره بازيهايي که بازي مي کند با او گفت و گو کنيد. براي او شرح دهيد که چرا برخي از بازيهاي خاص مناسب نيستند.
🔹برخي بازيهاي آنلاين نيازمند تعامل و گفت و گو با ساير بازيکنان مي باشند. به فرزندتان درباره بازگو نکردن اطلاعات شخصي در بازيهاي آنلاين آگاهي دهيد؛ همچنين به فرزندتان بياموزيد که رفتارهاي نامناسب ديگر بازيکنان را در حين بازي، به شما اطلاع دهد.
🔹سعي کنيد فرزندتان در فضاي مشترک خانه بازي کند و حتي المقدور از بازي کردن فرزندتان در اتاق خصوصيش خودداري کنيد.
🔹بازي کردن فرزندتان را به مدت زماني که قبل از بازي براي او تعيين مي کنيد (مثلا 45 دقيقه)، محدود نماييد و با آرامش در اجراي بي چون و چراي آن همت گماريد (راه حل پيشنهادي اين است که فعاليتي جايگزين را به او پيشنهاد کنيد مانند انجام يک کار هنري، ساخت يک کاردستي، انجام بازي تخته اي، خواندن کتاب به همراه شما و ...).
@basirat_shahriyar
🔻 عدالت و حجاب؛ معیشت یا سبک زندگی؟!
✒ مهدی جمشیدی
۱- در طول دهههای اخیر، آنچنان بر روی «عدالت اقتصادی» تکیه شده است که «عدالت»، منحصر به قلمرو اقتصاد شده است و چنانچه کسی از «عدالت فرهنگی» سخن به میان آورد، گویا نسبت ناموجّهی میان «عدالت» و «فرهنگ» برقرار کرده است. این در حالی است که عدالت، قلمروهای مختلفی را در بر میگیرد و از این جمله، فرهنگ است. انحصار عدالت به اقتصاد، خودش مصداق بیعدالتی و حاکی از «مظلومیّت فرهنگ» است.
۲- نهفقط عدالت، منحصر به اقتصاد نیست، بلکه «مهمترین» و «اساسیترین» قلمرو عدالت، قلمرو فرهنگ است؛ چراکه بر اساس نظریۀ «اصالت فرهنگ»، این فرهنگ است که باید «کانون» و «مدار» جامعۀ اسلامی شمرده شود و امر «زیرساختی» و «بنیادین» قلمداد شود. سیاست و اقتصاد و حوزههای دیگر، همگی در حکم روبنا هستند و متأثّر از فرهنگ. ازاینرو، گشودگی در حوزۀ فرهنگ و استقرار عدالت در آن، موجبات گشایش در حوزههای دیگر را نیز فراهم خواهد ساخت.
۳- روشن است که در دورۀ پسانقلاب با وجود گشایشهای بزرگ در زمینۀ عدالت اقتصادی، همچنان گرفتار «تبعیض» و «بیعدالتی» هستیم و سیاستهای دولتهای تکنوکرات و لیبرال نیز بر این عقبماندگی افزودند، بلکه علّت اصلی آن هستند. اگر در تفکّر نیروها و جریانهای سیاسیای که دولتها را در اختیار خویش گرفتند، عدالت همچون نقطۀ کانونی و امر صدرنشین بود و سیاستها بر اساس آن سنجیده میشدند، امروز بسیار پیشتر بودیم و شکافها و فاصلههای طبقاتی، کمتر بودند. ازاینرو، جامعۀ ما درگیر تبعیض و بیعدالتی است. برایناساس، برخی تحلیلگران نیز معتقدند که «نقطۀ شروعِ» اصلاح فرهنگی و بازسازی انقلابی در ساختار فرهنگ، استقرار عدالت در اقتصاد است و اگر معضل بیعدالتیِ معیشتی برطرف شود، خودبهخود، بخش عمدهای از مسیر اصلاح و بازسازی فرهنگی پیموده خواهد شد و جامعه با ارزشهای اسلامی و انقلابی، بیش از گذشته، همراه و همدل خواهد شد.
۴- گفته شد که برخی تصوّر میکنند که کجیها و انحرافهای فرهنگی، برآمده از فقدان عدالت در حوزۀ اقتصاد هستند. این نظر، اگر «عام» و «کلّی» باشد، خطاست؛ زیرا بسیاری از لغزشها و خطاهای فرهنگی، برآمده از فقر و تبعیض اقتصادی نیست، بلکه حتّی شاید بتوان گفت که کجرویهای فرهنگی در میان «طبقۀ مرفه و اشرافی»، بسیار بیشتر از سایر طبقههای اجتماعی است. امّا چنانچه گفته شود که معضلات اقتصادی میتواند زمینهساز انحراف فرهنگی شود، ربط علّیِ معتبری برقرار شده است. چون ساحتها و عرصههای مختلف زندگی انسان بر یکدیگر اثر میگذارند و تنها «استقلال نسبی» از یکدیگر دارند، روشن است که تنگناهای اقتصادی و معیشتی میتوانند فرد را از ارزشهای رسمی گریزان کنند و از او یک هنجارشکن و جامعهستیز بسازند. دراینحال، باید بخشی از راهحلِ حوزۀ فرهنگ را در حوزۀ اقتصاد جُست و با «علاج معیشت»، ارزشهای فرهنگی را حاکم گردانید.
۵- در لایۀ نهفتۀ تحلیل اقتصاداندیش، این پیشفرض وجود دارد که هنجارشکنیهای فرهنگی، برخاسته از نوعی «لجاجتِ معیشتی» و «دهنکجی اقتصادی» هستند و آنان که به ارزشها پایبند نیستند، در حقیقت از «زبان فرهنگ»، در حال بازگوکردن «اعتراضِ اقتصادیِ» خویش هستند. امّا در این تحلیلها، رد پایی از «نفوذ سبک زندگیِ غربی در جامعۀ ایران» به چشم نمیخورد و این امر در نظر گرفته نمیشود که بخشهای از جامعۀ ایران، گرفتار «سبک زندگیِ تجدّدی» شدهاند و پارهای از ارزشها را برنمیتابند. این افراد، چهبسا نهفقط گرفتار «معضلات اقتصادی» نیستند، بلکه حتّی از نظر سیاسی نیز با نظام جمهوری اسلامی، موافق هستند و در پی «مخالفت سیاسی» نیستند؛ بلکه مسأله این است که از «لحاظ فرهنگی»، ارزشهای دیگری را پذیرفتهاند و تا حدّی و از جنبههایی، در جبهۀ مقابلِ ارزشهای فرهنگیِ نظام جمهوری اسلامی قرار گرفتهاند. بنابراین، مسأله را باید در «سبک زندگی» نیز جستجو کرد و از این زاویه هم به واقعیّت اجتماعی نگریست. تحلیلهای رقیب، نمیتوانند خلاءها و تناقضهای پیشگفته را توضیح بدهند و «معنای موجّه» برای کنشهای هنجارشکنانه بیافرینند.
۶- درعینحال، روشن است که اصلاح و بازسازی انقلابی در ساختار فرهنگ، در شرایط «ثبات اقتصادی» و «گشایش معیشتی»، بهتر و بیشتر به سرانجام میرسد و از حجم «مقاومتها» و «مخالفتها» میکاهد. ازاینرو، باید هرچه در توان داریم را برای عبور از تلاطمها و نوسانهای اقتصادی به میدان بیاوریم و از این طریق، «زمینۀ بیرونی» و «بستر غیرفرهنگی» را برای بازسازیِ فرهنگی، فراهم گردانیم. البتّه نباید در انتظار آیندۀ آرمانی نشست و تصوّر کرد که باید شرایط معیشتی، بسیار مساعد و هموار باشند، بلکه باید نسبی نگاه کرد و در چهارچوب سطح و حدی از رونق و اطمینان معیشتی، دردهای فرهنگی را نیز علاج کرد.
@basirat_shahriyar
دانشگاه و اعتراضات.mp3
43.08M
🎧صوت نشست معرکه با موضوع «دانشگاه و اعتراضات» را بشنوید.
👤با حضور مهدی جمشیدی و صادق زیبا کلام
@basirat_shahriyar
زیارت حضرت زهرا(س)♥️
بسم الله الرحمن الرحیم
يَا مُمْتَحَنَةُ امْتَحَنَكِ اللّٰهُ الَّذِي خَلَقَكِ قَبْلَ أَنْ يَخْلُقَكِ فَوَجَدَكِ لِمَا امْتَحَنَكِ صابِرَةً، وَزَعَمْنا أَنَّا لَكِ أَوْلِياءٌ وَ مُصَدِّقُونَ وَصابِرُونَ لِكُلِّ مَا أَتَانَا بِهِ أَبُوكِ صَلَّى اللّٰهُ عَلَيْهِ وَآلِهِ، وَأَتىٰ بِهِ وَصِيُّهُ، فَإِنّا نَسْأَلُكِ إِنْ كُنَّا صَدَّقْناكِ إِلّا أَلْحَقْتِنَا بِتَصْدِيقِنَا لَهُما لِنُبَشِّرَ أَنْفُسَنا بِأَنَّا قَدْ طَهُرْنا بِوِلايَتِكِ
السَّلامُ عَلَيْكِ يَا بِنْتَ رَسُولِ اللّٰهِ، السَّلامُ عَلَيْكِ يَا بِنْتَ نَبِيِّ اللّٰهِ، السَّلامُ عَلَيْكِ يَا بِنْتَ حَبِيبِ اللّٰهِ، السَّلامُ عَلَيْكِ يَا بِنْتَ خَلِيلِ اللّٰهِ، السَّلامُ عَلَيْكِ يَا بِنْتَ صَفِيِّ اللّٰهِ، السَّلامُ عَلَيْكِ يَا بِنْتَ أَمِينِ اللّٰهِ، السَّلامُ عَلَيْكِ يَا بِنْتَ خَيْرِ خَلْقِ اللّٰهِ، السَّلامُ عَلَيْكِ يَا بِنْتَ أَفْضَلِ أَنْبِياءِ اللّٰهِ وَرُسُلِهِ وَمَلائِكَتِهِ، السَّلامُ عَلَيْكِ يَا بِنْتَ خَيْرِ الْبَرِيَّةِ، السَّلامُ عَلَيْكِ يَا سَيِّدَةَ نِساءِ الْعالَمِينَ مِنَ الْأَوَّلِينَ وَالْآخِرِينَ، السَّلامُ عَلَيْكِ يَا زَوْجَةَ وَلِيِّ اللّٰهِ وَ خَيْرِ الْخَلْقِ بَعْدَ رَسُولِ اللّٰهِ
السَّلامُ عَلَيْكِ يَا أُمَّ الْحَسَنِ وَالْحُسَيْنِ سَيِّدَيْ شَبابِ أَهْلِ الْجَنَّةِ، السَّلامُ عَلَيْكِ أَيَّتُهَا الصِّدِّيقَةُ الشَّهِيدَةُ، السَّلامُ عَلَيْكِ أَيَّتُهَا الرَّضِيَّةُ الْمَرْضِيَّةُ، السَّلامُ عَلَيْكِ أَيَّتُهَا الْفاضِلَةُ الزَّكِيَّةُ، السَّلامُ عَلَيْكِ أَيَّتُهَا الْحَوْراءُ الْإِنْسِيَّةُ، السَّلامُ عَلَيْكِ أَيَّتُهَا التَّقِيَّةُ النَّقِيَّةُ، السَّلامُ عَلَيْكِ أَيَّتُهَا الْمُحَدَّثَةُ الْعَلِيمَةُ، السَّلامُ عَلَيْكِ أَيَّتُهَا الْمَظْلُومَةُ الْمَغْصُوبَةُ، السَّلامُ عَلَيْكِ أَيَّتُهَا الْمُضْطَهَدَةُ الْمَقْهُورَةُ، السَّلامُ عَلَيْكِ يا فاطِمَةُ بِنْتَ رَسُولِ اللّٰهِ وَرَحْمَةُ اللّٰهِ وَبَرَكاتُهُ، صَلَّى اللّٰهُ عَلَيْكِ وَعَلَىٰ رُوحِكِ وَبَدَنِكِ
أَشْهَدُ أَنَّكِ مَضَيْتِ عَلَىٰ بَيِّنَةٍ مِنْ رَبِّكِ، وَأَنَّ مَنْ سَرَّكِ فَقَدْ سَرَّ رَسُولَ اللّٰهِ صَلَّى اللّٰهُ عَلَيْهِ وَآلِهِ، وَمَنْ جَفَاكِ فَقَدْ جَفَا رَسُولَ اللّٰهِ صَلَّى اللّٰهُ عَلَيْهِ وَآلِهِ، وَمَنْ آذاكِ فَقَدْ آذىٰ رَسُولَ اللّٰهِ صَلَّى اللّٰهُ عَلَيْهِ وَآلِهِ، وَمَنْ وَصَلَكِ فَقَدْ وَصَلَ رَسُولَ اللّٰهِ صَلَّى اللّٰهُ عَلَيْهِ وَآلِهِ وَمَنْ قَطَعَكِ فَقَدْ قَطَعَ رَسُولَ اللّٰهِ صَلَّى اللّٰهُ عَلَيْهِ وَآلِهِ لِأَنَّكِ بِضْعَةٌ مِنْهُ وَرُوحُهُ الَّذِي بَيْنَ جَنْبَيْهِ ، أُشْهِدُ اللّٰهَ وَرُسُلَهُ وَمَلائِكَتَهُ أَنِّي راضٍ عَمَّنْ رَضِيتِ عَنْهُ، ساخِطٌ عَلَىٰ مَنْ سَخِطْتِ عَلَيْهِ، مَتَبَرِّئٌ مِمَّنْ تَبَرَّأْتِ مِنْهُ، مُوَالٍ لِمَنْ وَالَيْتِ، مُعادٍ لِمَنْ عادَيْتِ، مُبْغِضٌ لِمَنْ أَبْغَضْتِ، مُحِبٌّ لِمَنْ أَحْبَبْتِ، وَكَفَىٰ بِاللّٰهِ شَهِيداً وَ حَسِيباً وَ جازِياً وَ مُثِيباً
💚¦⇠#روزدوازدهمچله⁸
✋🏻¦⇠#صلیاللهعلیکیافاطمةالزهرا ۜ
@basirat_shahriyar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♥️͜͡🌱
ڪسۍڪهرَبـَّنـٰا؎اوتـَعآدُلبـَخشِعالـَمبـود
قـُنوتخویـشراایـنروزهـآدُشوارمیبـَندَدシ
✋🏼¦⇠#روزشمارفاطمیه²⁷
🎞¦⇠#استوری
˹@basirat_shahriyar
♡أَلسَّلامُعَلَیکَیاعَلۍاِبنِموسَۍأَلࢪّضآ♡
♥️¦⇠#وعدھعاشقۍ²⁰
✋🏻¦⇠#بھوقتمشھدشآھسلامــعلیڪ
@basirat_shahriyar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
صباحنا اتنفس بحب الحسین علیه السلام
منو ببر پیش خودت
همون جایی که شهر امن خداست....
🎞¦⇠#استوری
♥️¦⇠#دلتنگڪربلا
˹@basirat_shahriyar
خدایا! به عفو تو امید دارم
ای خدای عزیز و ای خالق حکیم بیهمتا ! دستم خالی است و کولهپشتی سفرم خالی، من بدون برگ و توشهای بهامید ضیافت عفو و کرم تو میآیم. من توشهای برنگرفتهام؛ چون فقیر [را] در نزد کریم چه حاجتی است به توشه و برگ؟!
سارُق، چارُقم پر است از امید به تو و فضل و کرم تو؛ همراه خود دو چشم بسته آوردهام که ثروت آن در کنار همه ناپاکیها، یک ذخیره ارزشمند دارد و آن گوهر اشک بر حسین فاطمه است؛ گوهر اشک بر اهلبیت است؛ گوهر اشک دفاع از مظلوم، یتیم، دفاع از محصورِ مظلوم در چنگ ظالم.
🌹بخشی از وصیتنامه شهید سلیمانی
@basirat_shahriyar
اصل اقتدار 1.mp3
6.88M
🔹سلسله مباحث تربیت رسانه ای در خانواده
🔸استاد : سید علیرضا آل داود
✍ موضوع: اصل اقتدار همراه با صمیمیت و مهربانی
#سواد_رسانه
#پادکست_صوتی
@basirat_shahriyar
👈 بازخوانی بیانات رهبر انقلاب دربارهی جایگاه بسیج، روحیهی بسیجی، ثمرات بسیج و توصیههای مهم خطاب به بسیجیان
⏪«امام با آن عظمت که دنیا را تکان داد، تاریخ را تکان داد، میگوید «افتخارم این است که بسیجیام». بعد میگوید: «من دست یکایک شما را میبوسم»؛ واقعاً اینها فراموششدنی نیست.» ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
❇️بسیج یعنی اینکه هر جوانی بداند و بفهمد که باید کشورش مستقل و آزاد و آباد باشد و بخواهد در این راه تلاش کند و نقش بر عهده بگیرد. ۱۳۸۶/۰۸/۰۹
❇️بسیج بزرگترین شبکهی فرهنگی و اجتماعی و نظامی در همهی دنیا است؛ بنده در هیچ نقطهای از نقاط عالَم، یک شبکهی عظیم مردمی با این وسعت، با این تعداد جمعیّت سراغ ندارم. ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
❇️بسیج صرفاً یک حرکت احساسی نیست، بسیج متّکی است به دانستن و فهمیدن، متّکی است به بصیرت. ۱۳۹۵/۰۹/۰۳
❇️جوانی که در نیروی مقاومت بسیج به عنوان یک نیروی بسیجی، خود را خدمتگزار اهداف انقلاب و آرمانهای اسلامی میداند، باید چنان خود را بسازد که مثل شمعی پروانهها را به دور خود جمع کند و سازندگی علمی، اخلاقی، معنوی، فکری و سیاسی داشته باشد.
#لبیک_یا_خامنه_ای
@basirat_shahriyar