صباحنا اتنفس بحب الحسین علیه السلام
‹ صلیالله علیك یاعطشان، یااباعبداللهالحسین. ›
عاقبت
خدا ما را به عشق تو میبخشد
حسیـن جان ❤️🌱
#جانفدا
#شهریارانبصیر
@basirat_shahriyar
وصیت میکنم اسلام را در این برهه
که تداعی یافته در انقلاب اسلامی
و جمهوری اسلامی است
تنها نگذارید..
‹ حاج قاسم سلیمانی فرمودند؛ ›
#جانفدا
#شهریارانبصیر
@basirat_shahriyar
عزیزم!
من متعلق به آن سپاهی هستم که نمیخوابد
و نباید بخوابد؛ تا دیگران در آرامش بخوابند.
بگذار آرامش من فدای آرامش آنان بشود و بخوابند.
#حاجقاسم
🇮🇷
📝 وزیر ارتباطات در برنامه صف اول: تحقق شبکه ملی اطلاعات به معنای قطع اینترنت نیست
🍃🌹🍃
🔻اینترنت نه تنها قطع نمیشود بلکه سرعت آن افزایش پیدا خواهد کرد.
🔹️تلاش میکنیم نهایتا تا پایان سال تمام پیامرسانهای داخلی به هم متصل شوند.
#ثامن | #فاطمیه | #لبیک_یا_خامنه_ای
@basirat_shahriyar
دوستان از شکیبایی شما در بستر شبکه های داخلی
ایتا روبیکا بله سروش ووو
سپاسگزاریم💐
یکم بیشتر صبوری بفرمائید تا تمام بسترها باهم ارتباط بگیرند و ضعف هایی در جستجوها و اعلام ها هم برطرف بشه ان شاءالله
نخبگان نرم افزاری وطن عزیزمون ایران رو با دعوت از دیگر هموطنان به بسترهای داخلی حمایت کنید✌️
ان شاءالله شاهد جهانی شدن بسترهای رسانه ای داخلی باشیم و یک الگوی کاملا مصداقی و پاک و سالم رو به جهان ارائه بدیم، بامید خدا 💚
📌خاکم عماد
یاعلی
پهلوی به روایت تاریخ 1.pdf
10.6M
💠 پهلوی از زبان روزنامههای پهلوی👌
📄 ۷۵ فکت مستند از روزنامههای دوره پهلوی
📜 کاری با ارزش و مستند در جهت نمایاندن حقیقت تاریخ
اینم یک محتوای بی نظیر برای دهه فجر
از الان برای بهمن تماشایی ۱۴۰۱ تهیه محتوا داشته باشید✌️
برای تمام فعالان عرصه ی فرهنگی انقلابی ارسال بفرمائید ✌️
نشر باشما👇
@basirat_shahriyar
آشوب ها تمام شد
همه به خانه هایشان برگشتند إلا شهدا....
*شادی روح شهداصلوات*
#جانفدا
#شهریارانبصیر
@basirat_shahriyar
💠مصی علینژاد و حامد اسماعیلیون از ناتو درخواست کردن به ایران حمله نظامی کنن!
🔹اونایی که داخل کشور حامی اینا هستن میگن قراره یه موشکهای هوشمندی به ایران بزنن که اول میپرسه شما طرفدار جمهوریاسلامی هستی؟؟ اگر بگی آره میخوره بهت و اگر بگی نه میگه جون تو عشق کی بودی و میره اونور!! 😎 :))
فاطمه بردبار
#جانفدا
#شهریارانبصیر
@basirat_shahriyar
دمت گرم محمدامین طباطبایی بخاطر این حرکت خوبت👏
▫️ما حتی طویله ای را هم به نام اسرائیل به رسمیت نمی شناسیم
تو برنده ترینی دلاور 💪
تو بردی که اصلا ندیدیش که حریف محسوب کنی👊
@basirat_shahriyar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨 بسیار مهم!! حواستان به دو قطبی سازها باشد...
دو گروه به شکلی مشکوک و قابل تأمل در حال انجام اقداماتی هستند که به برافروخته شدن آتش منجر شده و دوباره افکار عمومی را درگیر کند.
🔸 گروه اول در ستاد امر به معروف و نهی از منکر و صاحبین برخی اکانت های پر مخاطب ارزشی بودند که با تذکر تند و صریح حاکمیت رو به رو شده و صدایشان خاموش شد.
🔸 گروه دوم عامدانه در بین مذهبی ترین بخش از جامعه حضور پیدا کرده و رفتاری میکنند تا بازخوردی بگیرند و فیلمی بسازند و بحران آفرینی کنند.
این فرد اینجا وارد حرم امام رضا علیه السلام شده، برای ورود چادر به سر میکند و وقتی وارد صحن شد چادر از سر بر میدارد.
دو قطبی سازها در هر جایگاه و هر لباس و به هر شکلی که قصد آشوب در جامعه را داشته باشند باید قاطع مورد برخورد قرار بگیرند.
اینجا ایران است.
شما در هفت روز هفته و 365 روز سال حق دارید فضای کشور را دو قطبی کنید، اما حالا که آشوبهای کشور منتظر یک تنش است، ذرهای نباید با عوامل دو قطبی ساز تعارف کرد...
پرچم بالاست ✌️🇮🇷
@basirat_shahriyar
🚨 بسیار مهم
لطفا اطلاع رسانی کنید؛
پس از ناآرامی های اخیر و با وجود محدودیت های ایجاد شده برای پیام رسان های خارجی، با کمک دوستانمان کوشیده ایم در تمام شبکه های اجتماعی به روز باشیم.
اگر شما به هر دلیلی نمیتوانید در یکی از پیام رسان ها باشید، میتوانید دیگری را از لیست ذیل انتخاب کرده و آنجا ما را دنبال کنید.
اگر رفیقی را میشناسید که به هر دلیل نمیخواهد در تلگرام یا یوتیوب یا جای مشابه در کنار ما باشد و در یکی از پیام رسان های ذیل عضو است حتما آدرس ما در پیام رسان مورد نظر را برایش ارسال کنید.
پیشاپیش از تک تک دوستانی که پا به پای بنده پیش آمده و تک تک صفحات را به روز نگه میدارند تشکر میکنم.
رسانه شمایید
یاری گر باشید تا دیگر دوستان به جمع ما اضافه شوند
🔴 لینک کانال ها در پیامرسان های داخلی
🔺 ایتا: 👇
کانال آقای تحلیلگر
http://eitaa.com/mrtahlilgar1
کانال ایران آنلاین
http://eitaa.com/iran_onlin_ir
🔺روبیکا:
کانال و پیج آقای تحلیلگر
https://rubika.ir/mrtahlilgar_org
https://rubika.ir/mr_tahlilgar_Org
🔺 روبیکا:
کانال و پیج ایران آنلاین
https://rubika.ir/iran_Online_org
https://rubika.ir/iran_online_orig
🔺سروش:
http://splus.ir/mr_tahlilgar
با تمام توان تلاش میکنیم در دیگر بسترها در کنار شما باشیم.
پرچم بالاست🇮🇷✌️
@mrtahlilgar1
هدایت شده از ایران آنلاین ✌️
34.34M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ایران، غرب و مذاکره / آیا آشوبها پلن B غربیها بود؟
#شبنامه / این روزها به شدت طرف غربی میکوشد خود را بی تفاوت به مذاکره نشان داده و مذاکرات را بی اهمیت برای خود جلوه دهد / طرف غربی همزمان به جای میز مذاکره بر روی حمایت از آشوبگران متمرکز شده است / ماجرا چیست؟ / تا کجا پیش خواهد رفت؟ / ارتباطش با مذاکرات چیست؟ / ایران چه واکنشی خواهد داشت؟ / قسمت ۱۰۶۶
✅ این آدرس صفحات ما هست، لطفا حمایت کنید دیده بشه ✌️🇮🇷
لینک تمام صفحات ما در شبکه های اجتماعی
http://zil.ink/mr.tahlilgar
@iran_onlin_ir
🔺 نقدی بر عملکرد روزنامههای حامی وطن، از فرهیختگان و وطن امروز تا رسالت و جوان و کیهان
#شبنامه
#روزنامه_قاتلها
۱۴۰۱/۱۰/۲
🚨 روزنامه اعتماد پیکر روح الله عجمیان را بعد از "لگد کوب شدن در اتوبان کرج" به تحریریه برده و یک هفته است در حال لگدکوب کردن شهید وطن هستند!!
آقایان اهل قلم شما مردهاید؟
آقایان صاحبِ منبر مردهاید؟
آقایان صاحبِ رسانه مردهاید؟
در برابر "روزنامهی قاتل ها" سکوت نکنید!
🔺 بیش از یک ماه است که دادگاههای مربوط به آشوبگران در ایران برپا شده و زمان رسیدگی به اقدامات آنها فرا رسیده است.
همزمان با این مهم دو پرونده در افکار عمومی باز شده که تقریبا همه تصور میکردند از آنجایی که دفاع از قاتلین آنها، به دور از مروت و شرافت است، کسی جرات دفاع از عوامل آن را نداشته باشد.
پرونده اول پرونده ی #جنایت_اکباتان است که به شهادت رسیدن شهید #آرمان_علیوردی منجر شد؛
و پرونده دوم مربوط به #جنایت_کرج که به شهادت شهید روح الله عجمیان منجر شد.
در ماجرای کرج بیش از ۱۶ نفر در به شهادت رساندن مظلومانه ی یک مدافع امنیت که برای باز کردن مسیر جاده و کمک به خودروهایی که در ترافیک چند کیلومتریِ اجباریِ آشوبگران مانده بودند رفته بود، ایفای نقش کردند.
در کمال ناباوری از لحظه مطرح شدن نام عوامل این جنایت، روزنامهی اعتماد در اقدامی عجیب به مصاحبه با خانواده ی قاتلان و تلاش برای مظلوم نمایی آنان پرداخته است.
🔺 "روزنامه ی قاتل ها" در همین جهت ابتدا با مادر یکی از قاتلها مصاحبه کرده، فردایش سراغ پدر قاتل رفته و سپس عکس قاتل را کنار عکس شهید گذاشته و برای قاتل مظلومیت خریده!!! و آخر هفته را با گزارشی از خانواده یکی دیگر جنایتکارها به پایان رسانده است.
اینکه چرا بین این همه مقتول که یکی از یکی فجیع تر از دنیا رفتهاند #اعتماد ترجیح داده "روزنامه ی قاتل ها" باشد را مفصل در جای خود مورد بحث قرار خواهیم داد اما حالا سوال جدی از روزنامه نگاران جریان حامی ایران است.
سوالی که انتظار میرود سربازان رسانه ای وطن، از آنها که در #فرهیختگان و #وطن_امروز هستند تا کسانی که در جوان و رسالت و #کیهان و... قلم میزنند به آن فکر کنند.
آیا وقتی شهید، مورد حمله ی روزنامهی تطهیر کنندهی قاتل قرار میگیرد، میتوان امید داشت که چهره ی آن قاتل تطهیر نشود؟
ما قطعاً و یقیناً به تلاشهای روزنامههای حامی وطن اطمینان داریم؛
اما یک سوال از عزیزان:
در شرایطی که "روزنامه ی قاتلها" هر روز یک پروژه برای مظلوم نمایی یک قاتل آماده کرده، #روزنامههای_حامی_وطن چند پروژه در جهت پرداختن به شهید روح الله عجمیان و خانوادهاش آماده کردهاند؟
آیا روح الله عجمیان در برابر "روزنامه قاتل ها" تنها نمانده است؟!!
برادران و خواهران!
منکر زحمات شما نیستیم اما آیا شما پیکر مطهر روح الله عجمیان که از اتوبان کرج به تحریریه ی روزنامه ی اعتماد منتقل شده و زیر مشت و لگد کارمندان روزنامهی قاتلها افتاده را تنها نگذاشتهاید؟
پیکر شهید روی زمین کشیده شد تا مملکت در آرامش باشد.
چرا اجازه میدهید روزنامهی اعتماد، جاده را یک طرفه دیده و بی پروا از قاتلین، مظلوم بسازد؟
والله سادگی خانه ی روح الله عجمیان را اگر یکی از اشرار داشت همین حالا روزنامهی اعتماد آن را تیتر یک میکرد.
برای چنین سوژه ای در میان روزنامه نگاران ما حتی یک نفر هم نیست که بتواند هر روز یک مصاحبه متفاوت از مواردِ مرسوم، با یکی از اعضای خانواده روح الله عجمیان گرفته و هر بار از یک زاویه به آن بپردازد؟
🔺 در بین طراح ها و کارکاتوریست هایمان کسی نیست این رذالت "روزنامه ی قاتل ها" را به چالش بکشد؟
اگر در تحریریهی روزنامهی اعتماد برای ادامه دادنِ راهِ قاتلان روح الله عجمیان قلم و کاغذ به وفور یافت میشود، ما همین را در کیهان و رسالت و جوان و فرهیختگان و وطن امروز و چه و چه نداریم؟!!
آقای حسین شریعتمداری، سالهاست که در کیهان، کلمهی "زنجیره ای" را به دمِ روزنامههای اصلاح طلب بسته، آیا وقتش نرسیده روزنامههای حامی وطن زنجیره وار در برابر #پروژه_سفیدسازی_قاتلها برنامه ای هماهنگ تعریف کنند؟
روی سخن این متن با همه است!
وقتی دارند قاتل یک شهید را تطهیر میکنند، وقتی آن شهید از ما بوده، وقتی آن شهید مظلومانه از بین ما رفته،وقتی آن شهید فدای ایران شده، وقتی جای جلاد و شهید دارد عوض میشود اولین و بزرگترین خائنِ به میهن آن کسی ست که دربرابر این ظلم آشکار سکوت کند.
زمانی که پیکر مطهر حسین (ع) به قتلگاه رفت، خواهرش آنچه بر سر پیکر آوردند را نظاره گر بود.
امروز یک روزنامه باارج نهادن به جایگاه قاتلین شهید، علنادارد به خانواده شهید که نظاره گر این صحنه هستند بی احترامی میکند.
والله ساکتِ این صحنه هیچ فرقی باساکتِ واقعه ی عاشوراندارد...
#جنگ_احزاب
#روزنامه_قاتلها
#پروژه_سفیدسازی_قاتلها
#شبنامه
@basirat_shahriyar
چریک سایبر🇵🇸
🔻انفعال در مسجد، اغتشاش در محله: مسجدی که نمازخانه شد! 🖊 مهدی جمشیدی ۱. اینک که غبارها فرونشستهاند
🔻انفعال در مسجد، اغتشاش در محله (۲):
محلهگردی بهمثابه روایتِ امروزینِ از طبیب دوّار
🖊 مهدی جمشیدی
۱. سخن حاجقاسم دربارۀ اینکه باید امام جماعت، «امام محله» باشد و نهفقط «امام محراب»، و او باید دایره و دامنۀ کنشگریِ خود را «محله» تعریف کند و نهتنها «شبستانِ مسجد»، سخن پخته و دقیقی بود. او در این گفته، تجربۀ خود را در «جنگ نظامی»، مبنا قرار داد و از آن زاویه به «مسجد» بهمثابه «قرارگاه فرهنگی» نگریست. چه در «جنگ نظامی» و چه در «جنگ فرهنگی»، ما محتاج «امام» هستیم و امام، کسی است که تنها در «محراب» نمینشیند، بلکه در «میدان» میایستد. و هرچه که میدانِ خویش را گستردهتر تعریف کند، فتوحات و توفیقاتش نیز بیشتر خواهد شد. این امر، وابسته به «افقِ فکریِ امام» است؛ اگر امام جماعت، کوتهنگر و سطحی و اداری باشد، در همان محراب مینشیند و فاصلۀ میان دفتر و محراب را طی میکند و فقط به آنانی که برای مصافحه و سئوال و طلب دعا و استخاره «نزد او» میآیند، نظر میکند. در مقابل، «امامِ میدانی»، همچون «طبیب دوّار» است؛ یعنی «محلهگرد» است و میرود تا دردهای معنوی و رنجهای فرهنگی را علاج کند.
۲. «امامِ میدانی» نمینشیند تا به نزدش بیایند، بلکه میرود تا به مسجد بیایند؛ یعنی میکوشد با «تعاملهای عینی» و «ارتباطهای میدانیِ» خویش، ظرفیّت انسانی برای مسجد پدید بیاورد و از مسجد، یک «پاتوقِ قدسی» و «چهارراه انقلابی» بسازد. او باید «نقطۀ آغاز» باشد و نه نوجوانان و جوانان. او باید به سراغ آنان برود و خود را عرضه کند و آنچنان جذابیّتی بیافریند که این آهوانِ گریزپا، صیدِ مسجد شوند. اگر چنین نباشد، هیچ اتّفاقِ تازهای در مسجد روی نخواهد داد و همچنان، حضور نوجوانان و جوانان در مسجد، به «روندهای نامنظم» و «مناسبات غیرساختاری»، محدود خواهد شد. «منطقِ جذب» باید از چهارچوبهای از پیش طرّاحیشده تبعیّت کند و این منطق، جز با «حضورِ ساختاریافته» و «فاعلیّتِ هوشمندانۀ» امام جماعت در صحنۀ میدانِ محله، تحقّق نمییابد. وضع شبستانِ مسجد، نمایانگرِ کنشگریِ امام جماعت در عرصۀ محله است و تلاشهای بیرونی و مجاهدتهای میدانی او را روایت میکند. هر اندازه که او در میدان محله، توفیق کسی کند، حاصل آن را در مسجد مشاهده خواهد کرد. پس انتخاب در معرکۀ دوگانۀ «محراب/ محله»، نشان میدهد که ما با «امام» مواجه هستیم یا «پیشنماز».
۳. این خصوصیّتِ عامّۀ مردم است که سخت، دلبستۀ «مواجهههای عینی» و «ارتباطهای مستقیم» هستند و از این نوع تعامل، اثر جدّی میپذیرند. مردم باید «مشاهده» و «حس» کنند که امام جماعت در میان آنها و در کنارشان است. مردم باید «زندگیِ روزمرّۀ امام جماعت» را لمس کنند و بسنجند که دعاوی و خطبهها و منبرها و مواعظ او، چه اندازه در واقعیّت زندگیِ خودش، متجلّی است؛ اگر تطابق ببینند و بیابند، شیفته و دلداده خواهند شد و او را بهراستی و در مقام عمل، امامِ محلۀ خویش خواهند دانست. پس امامت محله، حاصل یک «اتّفاقِ طبیعی» و «انتخاب خودجوش» است و نه «انتصاب رسمی» و «حکم قانونی». کسیکه نتواند در متن محله، مقبولیّت به دست آورد و دلها را مجذوب خویش سازد و در عمق باورهای مردم نفوذ کند، از جانب مردم بهعنوان امام، پذیرفته نشده است. بهعبارتدیگر، امامت محله، انتخابی است و نه انتصابی. مردمان محله باید به این جمعبندی دست یابند که او، شایستۀ «پیشتازیِ معنوی» و «جلوداریِ اخلاقی» است. این «جمعبندیِ اجتماعی» نیز، از «چگونگیِ ارتباطها»ی امام جماعت با محله برمیخیزد و «سفارشی» و «دستوری» نیست. ازاینرو، همۀ این واقعیّتهای فرهنگی، فرع بر آن است که امام جماعت، «میدانی» و «مواجههای» باشد و از «محراب» و «شبستان»، پا فراتر بنهد و قدرت قدسی و اقتدار ایمانیِ خویش را در پهنۀ محله بگستراند.
۴. تجویزهای پیشگفته، مبالغهآمیز و آرمانی نیستند، بلکه حاصل تجربۀ تاریخیِ روحانیّت شیعه است. در دورههای گذشته، روحانیّت به معنای واقعی کلمه، «در میان مردم» بود و هیچ «گسست» و «فاصله»ای احساس نمیشد. ازاینرو، روحانیّت، فقط منبر و محراب را در اختیار نداشت، بلکه چون امام محله بود، در تمام شئون و ساحات زندگیِ روزمرّۀ مردم، حضور داشت. این حضور، حاصل یک انتخاب طبیعی و مهندسینشده بود و به پارهای از فرهنگ و هویّتِ جمعیِ ایرانیان تبدیل شده بود. حضورِ «همهجایی» و «همهگیرِ» روحانیّت، او را به «نیروی پیشرانِ اجتماعی» تبدیل کرده بود که از سطح خُرد و حریم خصوصی زندگیِ مردم تا سطح کلان و ساختارهای اجتماعی، «حیات کارکردی» داشت.
@basirat_shahriyar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷
🎥 #کلیپ_موشن | اما اخلاص او...
🍃🌹🍃
✅ بیانات مقام معظم رهبری در مورد اخلاص شهید #حاج_قاسم سلیمانی
#ثامن
#فاطمیه
#حاج_قاسم
#جانفدا
#شهریارانبصیر
@basirat_shahriyar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️حقیقت هایی که هیچ وقت در رسانه ها به ما نخواهند گفت...
#سواد_رسانه
#انتشار_عمومی
@basirat_shahriyar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❗️تئاتر شهادت حضرت زهرا در حال پخش بود که یک دفعه ... 😭
🌹 فاطمیه خط مقدم ماست 🌹
📎 #ایران_مقتدر
📎 #فاطمیه
📎#شهیدانه
@basirat_shahriyar