اصن غم و غصه نداشته باشید
اینا چسبیدن به زمین یه دست اندازم نمیتونید باهاشون رد کنید
واقعا که به درد نمیخورن ،غصه نخورید.
از جلو یه فست فودی رد شدم یه اکیپ پسر بودن میخواستن پیتزا بگیرن
یه لحظه دلم خواست منم پسر بودم و تو اکیپشون بودم
یه خوابی داشتم میدیدم که اگه یکم دیگه ادامه پیدا میکرد تو خواب سکته میزدم
این کابوسا رو از کجاش درمیاره مغزم اخه وای
خب دیگه من شماره کارت میزارم ک هدیه هاتون رو بتونید واریز کنید
روز شماهم مبارک دختران عزیزم