اگه بخوام حس الانو توصیف کنم :
مثل این میمونه که توی مسابقه دو شرکت کرده باشی
و آخرای مسیر باشی اون موقع که نفست دیگه در نمیاد پاهات گرفته نمیتونی دیگه درست بدویی
ولی اگه وایسی عقب میوفتی
پس چاره ای نداری و فقط نفس نفس زنان میری جلو که تمومش کنی فقط تمومش کنی .
#feels
شاید باورتون نشه ولی دو ساعت دیگه مونده و من هنوز شیمی رو تموم نکردم
باورم نمیشه دارم یه دلقک واقعی میشم
از خواب دارم تیکه تیکه میشم
تجزیه میشم به مواد تشکیل دهنده ام
ولی این تموم نمیشه