این یه تیکه از سریال روباه نه دمه و اینم اتاق ایموگیه .. کسایی که دیدن یادتونه که ؟
اون دایناسوره اون کنارو توجه میکنید ؟
آشنا نیست ؟
دایناسوری بود ک سر پرستاره تو مشکلی نیست خوب نباشی به سانگ ته داد ...
بعد الان اینجاا چیکار میکنههه ....
#سوالات_ذهنی
@chips_mast
چرا وقتی مشکلی دارید. کل کانالو گزارش میکنید ؟
مشکلی دارید. لفت بدید ...
کی جلوتونو گرفته خوشتون نمیاد ؟
برید .. خیلی راحته
چرا گزارش میکنید
هرکانالی برای مدیرش دنیای اونه دنیایی که اون ساخته
و کسایی که توشن.
تو همه رو نابود میکنی
https://eitaa.com/Kiim_Riu/81
نه از قضا من ایموگیو بیشتر از همه دوست داشتم
بچم بمیرم براش هیچکی بهش توجه نمیکرد ..
اصن همشون بمیرن که درکش نکردن اه
https://eitaa.com/HOME_TRE/8857
اینطوری نگین برا بچم
خیلی گاد بود اصن
هیچکی درکش نکرد ...
هیچکی
هدایت شده از باد مارا خواهد برد
https://t.me/hayolazirtakht
بالاخره زشته هیولاها تو تل نباشن دیگ
بعد ۲ سال و نیم بلخره امسال و امروز برای اولین بار رفتیم و صف صبحگاه بستیم
خیلی فاخی و مزخرف بود