واقعا اصفهان تو بهار قشنگه اصن یه حس دیگه میده :>>
•••••••••••••••••
@chips_mast
, Paradox ,
خب برنامه اینه که فردا .. نمیدونم ولی یه کاری میکنیم دیگه
بالاخره یه کاری خودش میاد و انجام میشه و میره
, Paradox ,
خب این خیلی بده که من بفهمم واناوان دیسبند شده و الان دارم فشار میخورمم
کاش اینجوری نمیشد ای بابا
اگه عموپورنگم مثل عموهای فیتیله ای پیر بشه چی ؟ ...
حس میکنم
روحم داره مچاله میشه از غم
https://eitaa.com/MyEmptyMind/10988
میدونید روز تولد وقتی آدما یکم بیشتر از قبل بهت توجه میکنن
جوری که قبلا نکردن
خیلی خاص و دویت داشتنیه و کاش همیشه باهم همینطور بودیم